Citat:
Ursprungligen postat av
korvbenke
Så vad grinar du och övriga fjantar ut om att det är en muslim ban för då

?
Mig veterligen har Trump uttryckligen sagt att det är dags att väst tar och stödjer de kristna nere i MÖ och skyddar dessa mot Muslimerna.
Nej det var du som sa det bokstavligen att brottslingar ska inte få tillgång till vapen alltså bör dessa mao fråntas rätten till att använda bestick...
Nej det är inte extremt tydligt att de "inte" har rätten till det du har liksom inte tolkningsföreträde eller för vad USA får och inte får göra...
Ja du får tycka att det är ett hyckleri...
Men är du rolig eller? du säger ju själv att USA har religionsfrihet då bör ju denna religionsfrihet även innefatta människor som använder sig utav denna typen utav religion sluta slingra dig nu med massa jävla trams istället... Eller är det okej att diskriminera andra religioner bara man inte rör den heliga kon Islam

Varför inbillar du dig jag grinar för?
Allt jag gör är och förklarar hur det funkar.
Finns det ett ban mot muslimer?
Hur är det att stödja kristna när dem inte ens kan åka till USA?
Bokstavligen?
Vilket konstigt uttryck i det sammanhanget.
Varför ska med felony få vapenlicens för?
Hur tokigt som helst, och sen får brottslingar inte ens rösta på ett flertal ställen.
Men för återgå till saken, vi har så få som dör av muslimer årligen och detta är man rädd för.
Men skjutvapen ska man bara ha mer, räcker inte 1,12 vapen per person?
Tolkningsföreträde?????
Vi pratar om majoriteten är som röstat på Demokraterna, och att det skulle förekomma ett större folkligt stöd över demokraterna stämmer ju inte.
Det är solklar lögn.
Jag behöver inte tycka någonting, det är hyckleri om muslimer och vapen, ett extremt tydligt hyckleri också.
Religionsfrihet handlar om rätten utöva sin religion i USA, men de lyder under lagen som alla andra invånare i USA.
Och kritisera religion får du göra hur mycket du vill, det ändrar dock inget av det ovanstående.
Själv har jag andra hobbys än religion, så lägger inga tankar på religion som teologi normalt.