Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Gör dig inte löjlig, vi ser alla att du inte kan citera ett enda inlägg där du har svarat på frågorna. Du ljuger och hycklar.
Om du inte ljuger kan du lätt göra det pinsamt för mig genom att citera svaren men det kommer du inte göra eftersom du inte har svarat.
Att du inte har lyckats förstå när jag skrivit att jag tycker att rätten till abort ska finnas men att en abort ska vara en sista utväg och absolut ingen ersättning för preventivmedel, det problemet ligger helt hos dig.
Att du sedan tycker att det är bättre att vara konsekvent och knulla oskyddat och använda abort som preventivmedel, än att ha den åsikt jag har om att abort är en sista utväg och absolut inget preventivmedel, det får stå för dig.
Att du inte heller lyckats förstå när jag skrivit att ingen ska tvingas bära och föda ett barn den inte vill ha mot sin vilja, det ligger också helt hos dig.
Du gör det tillräckligt pinsamt för dig själv. Genom ditt tramsande framstår du som en grälsjuk person som inte förstår vad du läser och egentligen inte bryr dig om det, eftersom du inte är ute efter att diskutera utan bara vill tramsa och tjafsa.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Ett tips - lämna diskussionen med "Bananen" - det spelar ingen roll om du bemöter hans frågor eller inte - han kommer aldrig erkänna att du gjort det utan går ner på bokstäver till slut bara för att få tjafsa ..
Ta möjligheten du har. Gör en Flashback-abort och ignorera honom, för så länge du följer med i den irrelevanta spiral han drar in dig på så ger du näring åt "bananbebisen" ...
Ja, jag upptäckte det tidigare i tråden när jag upprepade min åsikt tydligt flera gånger, och han i svarsinläggen ändå påstår att jag har en annan åsikt än den jag nyss skrivit och som vem som helst kunnat läsa.