2017-02-12, 07:42
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Jag brukar doppa nålen i rödsprit mellan varje stick. Men ger också mindre än 12 kr ja.
Det där lätt lite smartare faktiskt
De finns ett par på HB dom skickar med gratis dessutom.
jag betalar 250kr för mina 100 pack insulinnålar.. dock beställer jag i syfte att sälja så köper i större mängder
Citera
2017-02-12, 19:19
Medlem
Ännu en noob fråga, spelar det någon roll vilken av dessa man använder för rengöring? Vad är skillnaden? :P

https://www.med24.se/spritkompress-70-isopropylalkohol-lila-100-st
https://www.med24.se/spritkompress-82-ethanol-100-st
Senast redigerad av Kev88 2017-02-12 kl. 19:22.
Citera
2017-02-13, 20:31
Medlem
Jag har en fråga till er som skjuter peptider (och AAS), hur vågar ni? Jag menar, ni har inga som helst garantier för att det som ni trycker in i era kroppar faktiskt är det som ni har beställt, för allt ni vet så kan det vara gift, ni vet inte heller om det är producerat under sterila förhållanden.

Jag har läst runt en del här, HB och BM, och Johnbon verkar vara den populäraste försäljaren, men det har ju varken gjorts analyser på hans (eller dom andras) peptider, det sitter inte ens etiketter på vialerna om jag har uppfattat det rätt, så än en gång, hur vågar ni? Det är ju inga små risker ni tar, och har ni faktiskt fått den effekt som ni har velat ha av det som ni har köpt eller är det bara placebo?
Citera
2017-02-13, 21:01
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Jag har en fråga till er som skjuter peptider (och AAS), hur vågar ni? Jag menar, ni har inga som helst garantier för att det som ni trycker in i era kroppar faktiskt är det som ni har beställt, för allt ni vet så kan det vara gift, ni vet inte heller om det är producerat under sterila förhållanden.

Jag har läst runt en del här, HB och BM, och Johnbon verkar vara den populäraste försäljaren, men det har ju varken gjorts analyser på hans (eller dom andras) peptider, det sitter inte ens etiketter på vialerna om jag har uppfattat det rätt, så än en gång, hur vågar ni? Det är ju inga små risker ni tar, och har ni faktiskt fått den effekt som ni har velat ha av det som ni har köpt eller är det bara placebo?

Hur vet du att spriten du dricker på krogen inte är råttgift? Man får försöka gå på ryktet hos säljaren och hoppas på det bästa
Citera
2017-02-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Hur vet du att spriten du dricker på krogen inte är råttgift?

Då det är lagligt, det massproduceras alltså på stora företag som som ständigt kontrolleras och som måste rätta sig efter en rad lagar, precis som det regelbundet utförs kontroller på andra livsmedel.

Citat:
Man får försöka gå på ryktet hos säljaren och hoppas på det bästa

Fast säljaren har ju inte en aning om hur produkterna produceras, såvida "hen" inte har åkt till t.ex. Kina och inspekterat det själv, vilket jag betvivlar.
Citera
2017-02-13, 22:30
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Då det är lagligt, det massproduceras alltså på stora företag som som ständigt kontrolleras och som måste rätta sig efter en rad lagar, precis som det regelbundet utförs kontroller på andra livsmedel.

Fast säljaren har ju inte en aning om hur produkterna produceras, såvida "hen" inte har åkt till t.ex. Kina och inspekterat det själv, vilket jag betvivlar.

1. Du vet alltså inte hur mycket det fuskas på krogar med fulsprit i finflaskor?

2. Lever man på att sälja AAS, Peptider eller åtminstone har det som en sido inkomst lär man vara mån av sitt rykte och har man sålt i flera år och har bra omdömen får man helt enkelt lita på det..
Självklart har man tanken i bakhuvudet men det är en del av risken
Citera
2017-02-14, 00:15
Medlem
Citat:
1. Du vet alltså inte hur mycket det fuskas på krogar med fulsprit i finflaskor?

Det gjorde jag inte, nu gör jag det dock. Men en laglig produkt är fortfarande inte jämförbar med en peptid eller AAS (eller droger), går jag som exempel till Systemet och köper en flaska whisky så är det med 100% säkerhet whisky i den, detsamma om jag köper någon medicin på Apoteket.
När det kommer till peptider och AAS så har man dock ingen aning om vad det är man får, då tillverkarna inte måste rätta sig efter massa lagar och produkterna inte kontrolleras/måste hålla en viss kvalité.

Citat:
2. Lever man på att sälja AAS, Peptider eller åtminstone har det som en sido inkomst lär man vara mån av sitt rykte och har man sålt i flera år och har bra omdömen får man helt enkelt lita på det..
Självklart har man tanken i bakhuvudet men det är en del av risken

Mjo, hur som helst, är det någon här som har provat någon av Johnbon's peptider och är säker på att det har gett effekt och inte bara är placebo? Han är ju väldigt billig jämfört med andra försäljare.
Senast redigerad av Mlkehunt 2017-02-14 kl. 00:25.
Citera
2017-02-16, 21:11
Medlem
Jag har fått hem min BPC 157 nu och jag har ännu en fråga.
Det som jag ska behandla det för är kronisk smärta som jag har haft i båda mina armbågar i flera år nu, förmodligen tendinos eller någon kronisk inflammation (har provat allt, rehab, nära 1 års vila osv, inget funkar dock), och det jag undrar är hur ni skulle ha doserat det?

Jag har sökt och läst runt som ett tok den senaste veckan och det verkar råda väldigt delade åsikter om detta, men dom flesta verkar rekommendera 250 mcg per dag, enligt sidan nedan 5 mcg per kroppskilo (380 för mig), men då jag ska ha det på två ställen så undrar jag om jag kan räkna med effekt om jag kör t.ex. ~150 mcg i fettet vid varje armbåge dagligen? Då blir det nästan ett mellanting mellan 250 och 380 mcg :P

http://suppversity.blogspot.se/2016/03/bpc-157-orally-available-peptide-that.html

Jag kollade även i kommentarsfältet på detta klippet och där rekommenderar han så lite som 0.80 mcg per kroppskilo.

https://youtu.be/vCK3Dhvlf3k
Citera
2017-02-17, 15:30
Medlem
Hade kört 250mcg i varje armbåge morgon och kväll första veckan och sen gått ner till 1gång om dagen och utvärderat efter 3-4v
Citera
2017-02-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Hade kört 250mcg i varje armbåge morgon och kväll första veckan och sen gått ner till 1gång om dagen och utvärderat efter 3-4v

Tack för ditt svar, men varför en så extremt hög dos?
Citera
2017-02-18, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88
Tack för ditt svar, men varför en så extremt hög dos?

Ingen extremt hög dos.
Citera
2017-02-19, 14:50
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrous66
Ingen extremt hög dos.

Snarare extremt låg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera