2016-12-20, 13:28
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Nu tror jag inte mängderna är ens i närheten, men jag har blivit injicerad subkutant i handen av diverse anledningar och det var klurigt som fan för medicinsk personal att fixa. Smärtnivån är även den högre än andra delar av kroppen.

Jag går emot KarlAlfred och rekommenderar att du hellre sticker lite längre upp för att vara säker.

Som sagt; Så NÄRA SOM MÖJLIGT MEN HELST I/PÅ PROBLEMOMRÅDET. Som jag skrev också; om man inte KAN/VILL sticka i fingret går det bra att köra så nära som möjligt i handen eller armen.

Känns som man repeterar ungefär samma inlägg hela tiden?

Aja, frågan är ju besvarad iaf haha.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-01-30, 18:56
Medlem
ftwGBGftws avatar
Tänkte köra ghrp-2 och grf mod 1-29 efter kur på testo.
100mcg+100mcg morgon och kväll eventuellt 3 stick om dagen. Bör jag kliva på 3 stick direkt eller börja med 2 och öka med tiden? Tänkte köra på samtidigt som PCT och köra i 100 dagar.
Citera
2017-01-31, 14:27
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turfrider
Tack för all infon Alfred. Och tack för svar och inlägg du lägger ut till höger och vänster till alla.
Betyder mycket för dom flesta och för mig

Resten av mina beställningar ramlar väl in i mellan dagarna från Max. Efter 1 Januari kommer det ligga ute ännu en kur rapport och då kommer den även innehålla BPC Oral rapport.

hur gick det med skadan?
Citera
2017-02-11, 12:11
Medlem
Hej, jag tänkte prova BPC 157 och jag har hittat en grön försäljare och ett bra pris för både peptiden (5 mg / 350:-) och BAC vatten, jag är dock helt grön och min matematik är helt värdelös, så jag har lite frågor som förhoppningsvis någon snäll själ här kan besvara.

1) Vilka nålar och hur många behöver jag om jag skjuter 2 gånger om dagen (hade tänkt 250 mcg morgon + kväll)? Hos den försäljaren som jag hade tänkt att köpa av så finns följande verktyg

Citat:
Insuling verktyg
Pumpar 5 ml
Blå nål 25 mm
Grön nål 38 mm

2) Hur mycket BAC vatten behöver jag för en 5 mg vial?

3) Hur länge räcker en 5 mg vial om man kör på 500 mcg dagligen? Det logiska svaret är ju 10 dagar, men jag har läst inlägg på div forum som har gjort mig förvirrad, som att man bara behöver 2 st 2 mg vialer för en cykel (4 v), och jag får det inte att gå ihop, får man mer när man blandar ut det med BAC vattnet eller?
Citera
2017-02-11, 14:49
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kev88
Hej, jag tänkte prova BPC 157 och jag har hittat en grön försäljare och ett bra pris för både peptiden (5 mg / 350:-) och BAC vatten, jag är dock helt grön och min matematik är helt värdelös, så jag har lite frågor som förhoppningsvis någon snäll själ här kan besvara.

1) Vilka nålar och hur många behöver jag om jag skjuter 2 gånger om dagen (hade tänkt 250 mcg morgon + kväll)? Hos den försäljaren som jag hade tänkt att köpa av så finns följande verktyg

2) Hur mycket BAC vatten behöver jag för en 5 mg vial?

3) Hur länge räcker en 5 mg vial om man kör på 500 mcg dagligen? Det logiska svaret är ju 10 dagar, men jag har läst inlägg på div forum som har gjort mig förvirrad, som att man bara behöver 2 st 2 mg vialer för en cykel (4 v), och jag får det inte att gå ihop, får man mer när man blandar ut det med BAC vattnet eller?

1. Insulinnålar.

2. Blandar du i 5ml bac är det 100mcg per 0.1ml vätska.
Blandar du i 2ml bac är det 250mcg per 0.1ml vätska.

3. Det logiska svaret är korrekt.. det blir inte mer aktiv substans för att du blandat ut den.
Citera
2017-02-11, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
1. Insulinnålar.

2. Blandar du i 5ml bac är det 100mcg per 0.1ml vätska.
Blandar du i 2ml bac är det 250mcg per 0.1ml vätska.

3. Det logiska svaret är korrekt.. det blir inte mer aktiv substans för att du blandat ut den.

Tusen tack för svaret, jag antar att det är "insulin verktyg" för 12 kr hos försäljaren? Behövs det en ny för varje injektionstillfälle? Och då bör väll 10 ml BAC räcka för en 5 mg vial?
Citera
2017-02-11, 16:51
Medlem
Citat:
Tusen tack för svaret, jag antar att det är "insulin verktyg" för 12 kr hos försäljaren? Behövs det en ny för varje injektionstillfälle? Och då bör väll 10 ml BAC räcka för en 5 mg vial?

Nvm, jag fick ett hjärnsläpp när jag skrev posten, då kan jag köra på 2 ml BAC och injektera 0.1 ml 2 gånger om dagen
Senast redigerad av Kev88 2017-02-11 kl. 16:55.
Citera
2017-02-11, 17:09
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:

12kr.. känns lite dyrt. När det gäller injektion i fettet så brukar inte jag byta särskilt ofta.. När den är slö typ.. Kanske inte riktigt hygieniskt så någon annan kanske har ett bättre svar
Citera
2017-02-11, 17:11
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Nvm, jag fick ett hjärnsläpp när jag skrev posten, då kan jag köra på 2 ml BAC och injektera 0.1 ml 2 gånger om dagen
Ja det bör ju bli 20 stick med 250mcg per 0.1
Citera
2017-02-11, 19:22
Medlem
En till fråga när jag ändå är i farten, jag har sett flera säga att det finns försäljare på "HB", men vad är det förkortat för? :P
Citera
2017-02-11, 22:55
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
12kr.. känns lite dyrt. När det gäller injektion i fettet så brukar inte jag byta särskilt ofta.. När den är slö typ.. Kanske inte riktigt hygieniskt så någon annan kanske har ett bättre svar
Jag brukar doppa nålen i rödsprit mellan varje stick.
Citera
2017-02-11, 22:57
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Jag brukar doppa nålen i rödsprit mellan varje stick. Men ger också mindre än 12 kr ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in