2017-02-13, 11:15
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Bajen hade en sämre trupp än er i kvartsfinalen förra året och du vet ju hur det gick där. Din extrema övertro på AIK är irriterande och får nästan mig att hoppas att dräggen i Dalkurd vinner mot er. Sluta göra så här mot mig.

Är det verkligen en extrem övertro att tro att AIK ska damma av Kristianstad, GAIS och Dalkurd utan att värva in en ny anfallare? Oddsen på att AIK ska vinna gruppen är 1/5 vilket är lägsta oddset på något lag att ta hem sin grupp.
Citera
2017-02-13, 11:39
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Är det verkligen en extrem övertro att tro att AIK ska damma av Kristianstad, GAIS och Dalkurd utan att värva in en ny anfallare? Oddsen på att AIK ska vinna gruppen är 1/5 vilket är lägsta oddset på något lag att ta hem sin grupp.

Att Ville har en extrem övertro på AIK är känt sedan länge. Men visst, ni kommer troligen gå vidare men det kommer nog bli svårare än du tror. Dalkurd har ett starkt lag som kan ställa till det för er och det borde vara uppenbart.
Citera
2017-02-13, 11:57
Avslutad
Citat:
Att Ville har en extrem övertro på AIK är känt sedan länge. Men visst, ni kommer troligen gå vidare men det kommer nog bli svårare än du tror. Dalkurd har ett starkt lag som kan ställa till det för er och det borde vara uppenbart.
Har ingen övertro. Bara för man tycker AIK har AS bästa back och mittfältuppsättning så har man övertro? Nej hoppfull kallas det
Citera
2017-02-13, 14:56
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:

Allt annat än 3 vinster är helt klart ett misslyckande. Ser inte hur det på något vis kan vara kontroversiellt att tycka så.
Citera
2017-02-13, 15:47
Medlem
Daffy-Ducks avatar
Hur går snacket i DIF om Elmander? Medias spekulationer har gjort oss oroliga att han skall försvinna redan i sommar.
Citera
2017-02-13, 16:07
Medlem
Goldencandy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daffy-Duck
Hur går snacket i DIF om Elmander? Medias spekulationer har gjort oss oroliga att han skall försvinna redan i sommar.
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/djurgarden-jobbar-pa-anfallare-men-elmander-inte-vart-alternativ-nu/
Citera
2017-02-13, 16:32
Avslutad
Malmös Pa Konate har lämnat Örebro och skymtats på ett gym i Stockholm.

Låt spekulationerna skena...
Citera
2017-02-13, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Malmös Pa Konate har lämnat Örebro och skymtats på ett gym i Stockholm.

Låt spekulationerna skena...
Bajen?
Citera
2017-02-13, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Övertro? Tycker AIK har AS bästa försvar- och mittfältuppsättning.. Och det står jag för. Visst kan Dalkurd skrälla till sig poäng... Just mot bajen var det ju straffar och straffar är lotteri

Får flashback till din uppskrivning av aik ala försäsongen 2016. Men visst, du får gärna tro på mittfältet men sett till hur AS var 2016 och att MFF har kvar största delen av sitt så skulle jag nog säga emot.
Citera
2017-02-13, 17:52
Medlem
SvenErlandssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Får flashback till din uppskrivning av aik ala försäsongen 2016. Men visst, du får gärna tro på mittfältet men sett till hur AS var 2016 och att MFF har kvar största delen av sitt så skulle jag nog säga emot.

Oväntat att just du skulle svara.
Citera
2017-02-13, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Lewicki och rakip e mediokra.. . . Sedan skillnaden från ifjols försäsong är att fysiska formen är bättre än ifjol
Citera
2017-02-13, 19:14
Avslutad
Ta och skit ned er allihopa, i år har Häcken bäst mittfält. Jag börjar kanske få en släng av hybris igen men jag skulle vilja påstå att Abubakari är den bästa defensiva mittfältaren i allsvenskan, otroligt fina fötter och speluppfattning för en "brunkare" som han ändå är i grunden, och med ett fullständigt sinnesrubbat lugn i trängda lägen. En skadefri Paulinho är även han bäst på sin position. Toppa det med Farnerud och ett par brunkare till i Faltsetas och Friberg. I nuläget är dock högerkanten med Nasiru en svaghet men det lär vara en ny afrikan på väg in där samtidigt som vi har en ung intressant kille i Irandust.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in