2017-02-13, 16:47
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Tankar om Gabriel Jesus IF??

Fick han i en draft, hade inga skyhöga förhoppningar tänkte ok vi testar han funkar säkert.....men fy helsike vad skön han va!!! roligaste spelaren ja lirat med hittils på fifa 17..gjorde det snyggaste målet någonsin då han kommer ensam mot 2 försvare jag fintar vänster jag fintar höger försvarna följer med täcker jag fintar vänster igen o sedan på väg att finta höger då chippar han bollen bara högt upp i luften som fan,,, försvarna försvann helt borta o fri väg mot mål stenhård vrist i borte..fattar fortfarande inte vafan d vad som hände, som att jag inte styrde över honom själv.
Citera
2017-02-13, 17:12
Medlem
Vilken formation kör ni med?
Tycker de flesta som lägger upp och söker hjälp/tips lirar 4-3-3, är det för anfall helt enkelt är roligare?
Själv har jag enbart kört 4-1-2-1-2 (2).

Vilken spelstil passar bäst för de olika formationerna?

Funderar på att sälja av större delen av mitt BPL nu när det är kravet för WL och förhoppningsvis tjäna lite extra då.
Sen be om hjälp för att bilda ett hybrid lag.
Citera
2017-02-13, 17:24
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Vilken formation kör ni med?
Tycker de flesta som lägger upp och söker hjälp/tips lirar 4-3-3, är det för anfall helt enkelt är roligare?
Själv har jag enbart kört 4-1-2-1-2 (2).

Vilken spelstil passar bäst för de olika formationerna?

Funderar på att sälja av större delen av mitt BPL nu när det är kravet för WL och förhoppningsvis tjäna lite extra då.
Sen be om hjälp för att bilda ett hybrid lag.

Känner personligen att för att få 4-3-3 formationerna att funka så behöver man ha dem mest OP försvarna samt 3 bästa allround mittfältarna , men man e alltid sårbar ...kör själv sedan en tid tillbaka ennbart 4-1-2-1-2 (2) det är då jag plockar mest poäng över en streck med matcher, sen är det en formation man tröttnar på väldigt fort men samtidigt är den mest effektiv så det är en balansgång ha kul eller vinna? jag väljer vinna alla dar i veckan.
Citera
2017-02-13, 17:28
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKrall
Inte det minsta konstigt med tanke på WL kraven! Jag peronligen kmr skita i WL kommande helger om dessa krav fortsätter, lirar hellre med lag jag vill

Vad är det för krav?
Citera
2017-02-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vad är det för krav?

Fullt BPL lag nästa WL, efter det La liga och Bundesliga blandat.
Citera
2017-02-13, 18:04
Medlem
Citat:
Fullt BPL lag nästa WL, efter det La liga och Bundesliga blandat.

När blir det serie a?
Citera
2017-02-13, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
När blir det serie a?

http://www.fifauteam.com/fifa-17-weekend-league-guide-rewards/ Står bara 2 helger fram.
Citera
2017-02-13, 18:12
Medlem
Citat:
http://www.fifauteam.com/fifa-17-weekend-league-guide-rewards/ Står bara 2 helger fram.

Enligt den där är det serie a nästa vecka
Citera
2017-02-13, 18:14
Medlem
Citat:
Enligt den där är det serie a nästa vecka

De va inge fattade nu
Citera
2017-02-13, 18:18
Medlem
Gick all in på Sokratis SIF, bästa backen efter Boateng alla kmr spela honom WL Bundesliga
Citera
2017-02-13, 18:33
Medlem
Citat:
Gick all in på Sokratis SIF, bästa backen efter Boateng alla kmr spela honom WL Bundesliga

Tänk på att det är La Liga + Bundesliga. Så inget krav på endast Bundesliga spelare.
Citera
2017-02-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Tänk på att det är La Liga + Bundesliga. Så inget krav på endast Bundesliga spelare.

Ne men tror ändå det blir bra investering. 93k är för lågt han ska upp över 100 oavsett, sen lär det bli bra tajming att sälja nästa vecka inför WL

81 pace och 90 defending 87 rated kan inte se att han går så billigt på sikt, även om kemi möjligheter inte är de bästa.

Edit: Testade honom och han var helt sinnes, Boateng + Sif Sokratis = drömmen
Senast redigerad av LBX 2017-02-13 kl. 19:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in