2017-02-13, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Hur fan försvarar man sig mot de som alltid kommer centralt i banan med tre mittfältare plus forward.
De spelar runt mellan dessa tre fyra spelare med snabba pass för att få till löpningar med spelarna som släpper bollen ifrån sig.
Tycker det är sjukt störande taktik då fotboll inte kan spelas på det här viset på riktigt. Samt att jag alltid förlorar

https://www.youtube.com/watch?v=Kq7MI_sXWBw Kika den här videon. Det viktigaste imo som han säger är att styra backlinjen så lite som möjligt, styr istället dina mittfältare. Självklart finns det tillfällen då du måste styra backlinjen men generellt sett.
Citera
2017-02-13, 00:59
Medlem
raw3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Inga

Alright, men om jag vill ha ett sådant lag direkt?
Citera
2017-02-13, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raw3n
Alright, men om jag vill ha ett sådant lag direkt?

Det är omöjligt och säga, precis som när du köper trisslotter så vet du aldrig vad du kommer skrapa fram.
Jag har haft rätt bra med tur när jag öppna packs, men kan gå hur som.
Citera
2017-02-13, 03:12
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backdoordonkey
24 vinster lite surt o inte komma in i gold 1. Började sjukt kasst i fredags typ 6 vinster på 15 matcher men sedan spelade jag helt ok och idag klinchade jag 10 vinster i rad. Men nu till frågan har ni märkt av att det e mycket lättare motstånd idag än på fredagar ?

Eller e det bara att jag är uppvärmd ?

Man får högre poäng (om du kollar topp 100 så ser du att de har en viss poäng förutom antal vinster, dessa poäng används för att avgöra placeringar på spelare som har vunnit lika många matcher) på fredagar, minst antal poäng på söndagar.
Alltså är det större chans att få möta bra spelare på fredagen då de som hamnar i toppen vill ha så höga poäng som möjligt utöver sina vinster.

Det skulle kunna innebära att man hamnar utanför topp 100 även om man vinner 38 av 40, om man då spelar alla matcher på söndagen.
Citera
2017-02-13, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Jaha då var ens första weekend champions avklarad då! Satte 18 segrar som "mål" och kom upp i 21 så jag är nöjd. De första 20-25 matcherna började lite sådär och jag hade väldigt svårt att få igång ett spel. De matcher jag förde hade jag svårt att döda utan det blev många mål insläppta i 80+ varpå det blev förlängning och senare straffar, något jag måste bli bättre på 1 straffseger på av 6-7 är för dåligt och var det som skulle förstöra för mig kände jag. Men så igår kväll hitta jag formen och tog 5-6 raka och hade mina 18 med 5 matcher tillgodo.

Har mött en del som skickat trevliga meddelanden efter matcherna och någon som skickat otrevliga, men en sak jag märkte är att man möter många fler i WC som inte är lika repriskåta som man gör annars. Här var det knappt någon som skulle se repris, till skillnad från säsonger där alla ska se hela reprisen och även gärna repriser på de målchanser de skapar.

Hur har det gått för er övriga?
Jag blev precis klar med mina 38 matcher. Orkade inte spela klart de två sista för att jag ändå inte skulle kunna få en annan ranking. Hamnade på 29 vinster alltså elit 3.

Sista matchen var ändå roligast då motståndaren hade träningskort på alla sina spelare inklusive Ronaldo. Det blev 6-1 vinst för min del, men det roliga var att han anklagade mig för att jag har smittat hans spel med aids och det var därför han förlorade. Fick mig ett gott skratt. Annars stöter jag inte på så många otrevliga meddelanden men förstår mig inte på dåliga vinnare då vissa kan skicka ganska många haha på rad för att göra en ännu mer irriterad..
Senast redigerad av Niva94 2017-02-13 kl. 04:18.
Citera
2017-02-13, 09:34
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Jag blev precis klar med mina 38 matcher. Orkade inte spela klart de två sista för att jag ändå inte skulle kunna få en annan ranking. Hamnade på 29 vinster alltså elit 3.

Sista matchen var ändå roligast då motståndaren hade träningskort på alla sina spelare inklusive Ronaldo. Det blev 6-1 vinst för min del, men det roliga var att han anklagade mig för att jag har smittat hans spel med aids och det var därför han förlorade. Fick mig ett gott skratt. Annars stöter jag inte på så många otrevliga meddelanden men förstår mig inte på dåliga vinnare då vissa kan skicka ganska många haha på rad för att göra en ännu mer irriterad..

Nae dåliga vinnare är bra mycket värre än dåliga förlorare. En som skrev till mig nu i helgen skrev mest för att han inte tyckte att jag skulle haft en straff som jag fick, och jag kände väl att jag hade blivit lack om jag fått den emot mig också. Sen gick han över på allmänt snack om hur de brukar gå o så. Han var riktigt trevlig och jag hade tur mot honom för sista tio brände han massvis med lägen. Bara hoppas på bra utdelning i packsen nu då!
Citera
2017-02-13, 09:54
Medlem
Okej läste att kraven på nästa WL är 11 BPL spelare.
Borde man handla på sig lite Musa, Kante, Martial ect?
Ser att priserna redan nu ökat några tusen.
Citera
2017-02-13, 10:10
Medlem
Får man inga måndags pack längre eller snåla jävla EA
Citera
2017-02-13, 10:22
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Får man inga måndags pack längre eller snåla jävla EA

Hehe jag fick här iaf
Citera
2017-02-13, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Hehe jag fick här iaf

Vilka jävla fittor, inte första gången dom blåser en på pengar...
Citera
2017-02-13, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Vilka jävla fittor, inte första gången dom blåser en på pengar...

Jag har inte heller fått några paket!
Citera
2017-02-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkewk
Jag har inte heller fått några paket!

Jag köpte den dyraste versionen så man ska ju få pack i 40 veckor o de kan de omöjligt redan vara....

Går ju inte att kommunicera med dom heller.. har varit helt retarderat dom gånger jag försökt i andra ärenden...

Edit: försökte få kontakt med dom på nåt sätt men gick inte som vanligt, ett jävla skämt sista året ja spelar FUT är så trött på skiten att man ska bli behandlad som en Hora trots att man öser pengar över skit företaget
Senast redigerad av LBX 2017-02-13 kl. 11:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in