2017-02-12, 17:54
Medlem
Vad tror vi om en Lukaku uppgrade?? 84 känns lite snålt med tanke på den säsong han gör. Just nu 87 i snabb match mode.

Hans IF kort borde ju i så fall få en bump eftersom alla ligger på rad 85 86 87 88?
Citera
2017-02-12, 18:21
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
38 vinster, så blev andra veckan irad på topp 100

Man har inte tid med repriser, så jävla många matcher hah

Wow bra jobbat! Haha nae man tycker ju de! Men vissa verkar ha all tid i världen, iaf när man spelar säsonger
Citera
2017-02-12, 18:51
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Jaha då var ens första weekend champions avklarad då! Satte 18 segrar som "mål" och kom upp i 21 så jag är nöjd. De första 20-25 matcherna började lite sådär och jag hade väldigt svårt att få igång ett spel. De matcher jag förde hade jag svårt att döda utan det blev många mål insläppta i 80+ varpå det blev förlängning och senare straffar, något jag måste bli bättre på 1 straffseger på av 6-7 är för dåligt och var det som skulle förstöra för mig kände jag. Men så igår kväll hitta jag formen och tog 5-6 raka och hade mina 18 med 5 matcher tillgodo.

Har mött en del som skickat trevliga meddelanden efter matcherna och någon som skickat otrevliga, men en sak jag märkte är att man möter många fler i WC som inte är lika repriskåta som man gör annars. Här var det knappt någon som skulle se repris, till skillnad från säsonger där alla ska se hela reprisen och även gärna repriser på de målchanser de skapar.

Hur har det gått för er övriga?

20 vinster , förlorade sista på straffar såklart..inledde med 9 förluster av 10 då jag fumlade runt med olika taktik jag ej e van vid...brukar hamna runt 18-21 vinster ..jag e ändå ganska nöjd för jag spelade med ett budgetlag denna helg..nästa blir jag farlig börje då handlar jag in dem stora gubbarna .

0 trevliga meddelanden, flertalet otrevliga , det hör lite till tycker det e ganska kul o få hat meddelanden då vet jag att jag gjort en bra match..leder jag med 2 bollar och det är 30 min kvar så stänger jag jag matchen liksom det e inte mer med det jag ska ha mina 3 poäng.
Citera
2017-02-12, 20:29
Medlem
LinzLuss avatar
Tror ni att de kan vara en bra ide att investera i OTW Dembele? Han borde väl få en upgrade och då ska hans IF gå upp nån rating eller 2? Han går för ca 200k på ps4 nu så är ganska sugen.
Citera
2017-02-12, 20:37
Medlem
24 vinster lite surt o inte komma in i gold 1. Började sjukt kasst i fredags typ 6 vinster på 15 matcher men sedan spelade jag helt ok och idag klinchade jag 10 vinster i rad. Men nu till frågan har ni märkt av att det e mycket lättare motstånd idag än på fredagar ?

Eller e det bara att jag är uppvärmd ?
Citera
2017-02-12, 20:45
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Vad tror ni om priset pä IF Bonaventura(som ryktas bli CM som upgrade) och IF Parolo? Sugen på att köpa Parolo då jag har han i ett lag och lär ju bara öka i pris?
Citera
2017-02-12, 22:23
Medlem
Hur fan försvarar man sig mot de som alltid kommer centralt i banan med tre mittfältare plus forward.
De spelar runt mellan dessa tre fyra spelare med snabba pass för att få till löpningar med spelarna som släpper bollen ifrån sig.
Tycker det är sjukt störande taktik då fotboll inte kan spelas på det här viset på riktigt. Samt att jag alltid förlorar
Citera
2017-02-12, 22:43
Medlem
LinzLuss avatar
Försvara passivt. Följ med i löpningarna hans spelare tar bakom din backlinje.
Citera
2017-02-12, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinzLus
Försvara passivt. Följ med i löpningarna hans spelare tar bakom din backlinje.

Ska jag släppa fokus på bollhållaren?
Citera
2017-02-12, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Ska jag släppa fokus på bollhållaren?

Försök mest att följa med bollhållaren och undvik att chansbryta så länge du inte är grym på det.
Citera
2017-02-12, 23:30
Medlem
raw3ns avatar
Hur mycket points behöver man lägga cirka för att få ett hyfsat lag eller ett "nära" riktigt bra lag?
Citera
2017-02-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raw3n
Hur mycket points behöver man lägga cirka för att få ett hyfsat lag eller ett "nära" riktigt bra lag?

Inga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in