Citat:
Ursprungligen postat av
Shanklygates
Jaha då var ens första weekend champions avklarad då! Satte 18 segrar som "mål" och kom upp i 21 så jag är nöjd. De första 20-25 matcherna började lite sådär och jag hade väldigt svårt att få igång ett spel. De matcher jag förde hade jag svårt att döda utan det blev många mål insläppta i 80+ varpå det blev förlängning och senare straffar, något jag måste bli bättre på 1 straffseger på av 6-7 är för dåligt och var det som skulle förstöra för mig kände jag. Men så igår kväll hitta jag formen och tog 5-6 raka och hade mina 18 med 5 matcher tillgodo.
Har mött en del som skickat trevliga meddelanden efter matcherna och någon som skickat otrevliga, men en sak jag märkte är att man möter många fler i WC som inte är lika repriskåta som man gör annars. Här var det knappt någon som skulle se repris, till skillnad från säsonger där alla ska se hela reprisen och även gärna repriser på de målchanser de skapar.
Hur har det gått för er övriga?
20 vinster , förlorade sista på straffar såklart..inledde med 9 förluster av 10 då jag fumlade runt med olika taktik jag ej e van vid...brukar hamna runt 18-21 vinster ..jag e ändå ganska nöjd för jag spelade med ett budgetlag denna helg..nästa blir jag farlig börje då handlar jag in dem stora gubbarna .
0 trevliga meddelanden, flertalet otrevliga , det hör lite till tycker det e ganska kul o få hat meddelanden då vet jag att jag gjort en bra match..leder jag med 2 bollar och det är 30 min kvar så stänger jag jag matchen liksom det e inte mer med det jag ska ha mina 3 poäng.