Citat:
Ursprungligen postat av
Phocidae
Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Och hur fan kan man försöka sälja ett vackert hus för tre mille med bilder i porträttformat där ett gäng är skärmdumpade från en iPad? Vilken jävla sopa, jag hoppas att mäklaren var jävligt billig...
Mäklaren borde pryglas offentligt och fråntas sin mäklarlegitimation. Roligt nog har hon sin egen "exklusiva" mäklarfirma- Ekholm Real Estate- man får ju nästan lite Sotherbyvibbar... men hon har precis dödat sitt eget varumärke. Roligt nog poängterar hon att hon faktiskt hette Ekholm en gång i tiden, så ingen skulle missta sig för att en vanlig "Larsson" skulle ha en egen exklusiv mäklarfirma. För hur skulle "Larsson Real Estate" egentligen låta... Å andra sidan tror jag det namnet verkar göra mer rätt för sig då henne kvalité inte tycks ligga så högt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ollebollesolle
Notera mäklarens namn: Urwäder. Ofta känns det som att mäklare tävlar om att ha exklusiva eller ovanliga namn, förmodligen tagna allihop. Tur iaf att han inte hetter Yrwäder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hit0mi
Skrattar ihjäl mig åt porträttet på damen och herrn i huset på ett staffli som möter en som första interiörbild. Det är ett par av folket- glöm kavajen, här har Svante på sig sin stickade flerfärgde kofta.