2011-09-29, 13:50
Medlem
Godrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nid
The influence of the various buffer species (acetate, citrate, phosphate and borate) was shown to be different and the maximum stability of GHRP-6 was revealed to be in acetate buffer of pH 5.5-6.0. Degradation of GHRP-6 was greater in citrate-containing buffers than in acetate-containing ones. Furthermore, in the citrate-containing buffers, the higher buffer concentration caused greater degradation than the lower ones, but the concentration effect was negligible in acetate-containing buffers. Aqueous solution of GHRP-6 buffered with acetate (0.01 M, pH 5.5) showed a predicted t90% of 4.73 years at 20°C. - Degradation kinetics of growth hormone-releasing hexapeptide (GHRP-6) in aqueous solution
In Sik Ha… International Journal of Pharmaceutics Volume 144, Issue 1, 22 November 1996, Pages 91-97

detta blev flummigt i min hjärna gäller de utblandat eller pulverform?
Citera
2011-09-29, 16:29
Medlem
Godrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godric
detta blev flummigt i min hjärna gäller de utblandat eller pulverform?

hur vet man ph värdet på vattnet? blandar med bac vatten
Citera
2011-09-29, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godric
hur vet man ph värdet på vattnet? blandar med bac vatten

ph test går väl å köpa på lokala akvarie butiken...
Citera
2011-09-29, 18:01
Medlem
Bac vatten har 5.7 PH så det lär inte vara stor skillnad. Det handlar om rekonstituerad GHRP, men pulverform bör hålla länge med.
Citera
2011-09-29, 20:05
Medlem
Stor-Franks avatar
Nån här som legat på peppisar länge, typ över året? Ni som läser på amrikanska brädor, har folk inga problem alls om dom legat på länge och sen kliver av?
Är lite orolig för hur det blir när man slutar efter nåt år på ghpr6... Om man bör ha ett lr flera uppehåll lr om det räcker med att köra 5d on 2d off...? Tycker nästan det verkar FÖR bra att man kan tvinga kroppen att producera onormalt mkt gh i 1 år och när man slutar så går kroppen över till det normala direkt!?
Citera
2011-09-29, 23:32
Medlem
[quote=NVNS]
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo

Jag vet det, men frågan syftar på om aa är en lösning till att slippa använda kyl till såväl hgh som andra peptider än igf-1 lr3. Det borde väl gå, med tanke på att igf-1 lr3 är den känsligaste och är stabil i Acetic Acid?

Är där verkligen ingen som kan svara på min fråga?
Citera
2011-09-30, 07:26
Medlem
[quote=NVNS]
Citat:
Ursprungligen postat av NVNS

Är där verkligen ingen som kan svara på min fråga?

svårt att få fram några raka svar på den här frågan...mycket teorier från folk.
men många verkar påstå att dessa peptider inte klarar av syra nå bra och då försämras eller bryts ner..
verkar dock vara delad mening om detta.
Citera
2011-09-30, 07:35
Medlem
[quote=kaningenting]
Citat:
Ursprungligen postat av NVNS

svårt att få fram några raka svar på den här frågan...mycket teorier från folk.
men många verkar påstå att dessa peptider inte klarar av syra nå bra och då försämras eller bryts ner..
verkar dock vara delad mening om detta.

maila någon tillverkare eller leverantör å fråga..
Citera
2011-10-01, 18:14
Medlem
.zemuns avatar
Har sen i tisdags kört igång med IGF-1 LR3, kör 50mcg bi-lit. Kör alla muskelgrupper jag tränar, kör jag rygg så trycker jag i latsen, kör jag armar så trycker jag en veckan biceps andra veckan triceps osv. i benen kör jag låret och kommer skifta med vader på samma sätt som triceps biceps.

Jag har dock lite frågor;
Någon annan som kört som blir mörk under ögonen strax efter ni tryckt skiten?
Blir ni sega efteråt? Jag blir seg och måste få i mig mat för och kunna fungera normalt(insulin(?))..

Jag blandade med BAC-vatten då jag inte fick tag i AA vatten och läste att det fungerade lika bra om det hålls i kylen hela tiden.

Det känns inte så mycket änsålänge, vi får se hur det känns några veckor in på skiten. Kommer köra 4 veckor on 4 off.

Jag ligger även på GHRP-6 400mcg om dagen.

Jag återkommer mot slutet och uppdaterar över hur jag känt av IGFen från en positiv sida.

mvh
Citera
2011-10-01, 20:22
Medlem
Hajstryparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun
Har sen i tisdags kört igång med IGF-1 LR3, kör 50mcg bi-lit. Kör alla muskelgrupper jag tränar, kör jag rygg så trycker jag i latsen, kör jag armar så trycker jag en veckan biceps andra veckan triceps osv. i benen kör jag låret och kommer skifta med vader på samma sätt som triceps biceps.

Blir ni sega efteråt? Jag blir seg och måste få i mig mat för och kunna fungera normalt(insulin(?))..

Jag blandade med BAC-vatten då jag inte fick tag i AA vatten och läste att det fungerade lika bra om det hålls i kylen hela tiden.

Det känns inte så mycket änsålänge, vi får se hur det känns några veckor in på skiten. Kommer köra 4 veckor on 4 off.

Jag återkommer mot slutet och uppdaterar över hur jag känt av IGFen från en positiv sida.

mvh

Jag läste en artikel på isteroid.com (tror jag sidan hette), alternativt på forumet där att IGF-1 LR3 kan orsaka hypoglykemi (stavning?).
Citera
2011-10-02, 02:02
Medlem
.zemuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajstryparen
Jag läste en artikel på isteroid.com (tror jag sidan hette), alternativt på forumet där att IGF-1 LR3 kan orsaka hypoglykemi (stavning?).

Det stämmer. Är väl en look-a-like slin kan jag tänka mig.

mvh
Citera
2011-10-03, 13:32
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .zemun

mvh
Lagt blodsocker leder ju till att man blir blekare an vanligt i fejjan , sakert darfor du tycker du ser morkare ut an annars inte for att ringarna blir morkare temporart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in