Fan vad folket här skriver i mellotråden, ids inte läsa utan tycker lite ändå. Ni har nog redan sagt allt.
Retar upp mig på att det ska vara så jätte-pk-hbtq-invandrar-kvoterat.
Pausnumret var bäst, utan konkurrens. Nu fattar jag vad den killen gör där.
Marielle, eller är det Mariette hon heter? Jaja, givet hon skulle gå vidare, en låt jag frivilligt lyssnar på igen. När hon sjöng låten andra gången kollade jag bara på dreadsen som lossnat och hängde och slängde ner i ansiktet, hon var märkbart irriterad men ville inte frångå de inrepeterade armrörelserna för att få bort dem.
Dancehallnegressen hade en bra låt och snygg men kunde förbanne mig inte sjunga. Hade de valt en annan sångerska hade det blivit skitbra.
Roger Pontare måtte ha fått KOL eller nåt. Har har ju en otrolig pipa, eller hade, för han fick inte fram låten alls. Vajs med medhörningen eller annat teknikstrul? Tycker inte han verkar helt frisk faktiskt. Kortisonmedicinerad? Vi får väl läsa om det i AB....
Rapparkillen var med bara för han ser ut som en muslim men har kors på sig och håller på ber med mamma.
Fjoll-killarna, Departed eller vad de hette, skulle väl försöka chocka med att fjanta runt i klänning men är man uppvuxen med Bowie och Marc Bolan funkar inte det. Inte så dålig låt faktiskt.
Lisa Ajax är då den allra egenkäraste lilla flicksnärtan, det skriker Ego Ego Ego om allt vad hon gjorde från början till slut, inklusive bilderna hemifrån. Nån mer som tycker det är skumt att dedikera låten till morfar med texten I don't give a fuck?
Benjamins låt var bäst. Han klarar dock inte helt av att sjunga den. Sexigt höftvickande och snygga armar går inte riktigt ihop med känslan att han är kvar i yngre tonåren. Han är inte en vuxen man i alla fall, påminner en hel del om min son faktiskt.
Summa summarum, tl dr: Rätt låtar gick vidare och rätt till andra chansen. Mycket pk. Besviken på Roger.