2017-02-11, 20:50
Medlem
bombaccis avatar
Tråkiga låtar.

Hejar på låt tre och Ajax.

Tror dock att Benjamin och Marionette tar första platserna och böggruppen och ajax tar andra chansen.

Pontare blir femma.

Skulle bli lite skadeglad om den utannonserade Benjamin fick lite problem emd att ta sig vidare.

Herr silversked skulle gärna få kämpa lite mer.
Citera
2017-02-11, 20:51
Medlem
Mycket skräp ikväll, eller så är det jag som är grinig? Lisa Ajax var min favorit från början men hennes låt var skittråkig, Pontare var överlägset bäst av kvällens bidrag. Tro det eller ej.
Citera
2017-02-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag såg inte detta förra året. Idag tvingas jag att se det pga. besök. Vilken jävla freakshow!
Invällare, bögar och ny en grottmänniska. Persisk ryamatta på ryggen..?

Förra året var mycket bättre än i år. De går inte att jämföra de alls hittills. Totalt värdelöst.
Citera
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Tyvärr verkar det onekligen så. Sverige ska alltid vara extremast när det gäller bögeriet. Var tog all moral vägen? Dekadensen når nya bottennivåer för varje år som går...

Melodifestivalen är den perfekta plattformen för alla pk skadade att få uppleva en och en halv timmes kulturmarxistiskt förförande med skyhöga murar uppbyggda mot verkligheten. Att det är en musiktävling är alltid det sekundära i dessa sammanhang
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Nej nget som sätter sig. Han sjunger bra men låten är för trist. Trista scenkläder också.
Långärmat är nog att föredra för honom. Hade svårt att koncentrera mig på låten.
Citera
2017-02-11, 20:53
Medlem
0rganets avatar
Ingrosso levererar en alldaglig låt men eftersom han ärvt fel delar från mamman och pappan så tycker jag han ska få en sympatiröst och gå vidare (han visste dessutom om hur man rör sig på en scen). Övriga låtar utom Dismissed borde förpassas till det jag hoppas aldrig kommer höras eller ses igen av någon någonsin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Långärmat är nog att föredra för honom. Hade svårt att koncentrera mig på låten.
Jo håriga armar och buskiga ögonbryn. Men röst som en flicka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Fy fan vad dåligt. Falsksjungande negress, flyktingkramande turkrappare och ett bögband som kommer att brinna i helvetet i all evinnerlighet. Detta innebär ju att minst ett av dessa freakshowbidrag går till final. Bra Sverige...kan Österrike kan vi....flera gånger om...

Kul reaktion, förstod att de flesta trångsynta SDare skulle få tuppjuck. :-D
Citera
2017-02-11, 20:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Benjamins låt var faktiskt briljant.
Citera
2017-02-11, 20:54
Medlem
En tjej från Lund som snackar stockholmska? vad fan har hänt med er i västskåne har ni gått och blivit feminiserade svenskar hela bunten??
Citera
2017-02-11, 20:55
Moderator
Dr Kings avatar
Haase skall minnas kanske 20 repliker till hela kvällen men klarar alltså inte av det
Citera
2017-02-11, 20:55
Medlem
Karembeus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Melodifestivalen är den perfekta plattformen för alla pk skadade att få uppleva en och en halv timmes kulturmarxistiskt förförande med skyhöga murar uppbyggda mot verkligheten. Att det är en musiktävling är alltid det sekundära i dessa sammanhang

Synd att inte Ryssland vann förra året. Då hade vi kanske fått se ett Eurovision med fokus på musik och inte en tävling vem som kan hålla regnbågfanan högst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in