2017-02-11, 00:28
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tycker han är långt ifrån en säker investering. Riktigt hypad redan skulle han få +2 upgradering kommer det vara fritt fall på både hans If och Otw. Skulle han däremot få en Sif är hans Otw en kanoninvestering men hade absolut inte lagt alla mina coins på bara honom. vad som känns som helst säkra investeringar är ju Otw Higuain och Tif Cavani. Hade köpt på mig en Otw Sane med nu när han fått Guardiolas förtroende och spelat riktigt bra är det nog bara en tidsfråga innan han får If.
Ett annat litet tips är Otw Gagliardini. kommer nog snart gå för 10k och har spelat sig in i Inters startelva och är riktigt bra.

Tankar kring icardi hör inte så mkt snack om honom , han bör ju få en upgrade , förmodligen mer en 2+ då han redan har 3 informs...såg nu att hans tif är sjukt billig och även när det kortet får en upgrade så blir han sylvass..vill eg sälja några mane o köpa in icardi , men avaktar kanske bäst o se så inte Mane gör kaos med spurs imorn.
Citera
2017-02-11, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Du kanske har rätt, köpte dock precis 3 Manés så nu är det bara att hoppas för min del..

Gagliardini ser verkligen intressant ut ja.. Visst är det +3 dom behöver uppgraderas med för att specialkorten ska gå upp också? Om han spelat sig in i Inters elva så lär han ju uppgraderas väldigt mycket från nuvarande 61 rating.

Nja, för att specialkorten ska uppgraderas så behöver uppgraderingen bara bli lika hög som specialkortet, tar Mane som exempel igen, om hans uppgradering blir 82 så kommer hans IF som är 82 bumpas upp till 83 eftersom IF inte kan vara lika som vanliga
Citera
2017-02-11, 01:25
Medlem
Hallå!

Kvalificerade mig till WL för första gången via att gå upp från Div. 2 (tog ett par helger och några flaskor vin...)

Hur funkar det nu fram till kommande helg? Om jag spelar men åker ur ettan t.ex, har jag fortfarande kvar min plats?

Tacksam för svar.

Väl mött :-)
Citera
2017-02-11, 02:10
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Hallå!

Kvalificerade mig till WL för första gången via att gå upp från Div. 2 (tog ett par helger och några flaskor vin...)

Hur funkar det nu fram till kommande helg? Om jag spelar men åker ur ettan t.ex, har jag fortfarande kvar min plats?

Tacksam för svar.

Har du väl kvalificerat in finns det inget sätt du kan bli icke kvalificerad
Citera
2017-02-11, 02:25
Medlem
max02s avatar
Har säkert redan varit uppe men varför blev det inga uppdateringar ikväll?
Citera
2017-02-11, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Tankar kring icardi hör inte så mkt snack om honom , han bör ju få en upgrade , förmodligen mer en 2+ då han redan har 3 informs...såg nu att hans tif är sjukt billig och även när det kortet får en upgrade så blir han sylvass..vill eg sälja några mane o köpa in icardi , men avaktar kanske bäst o se så inte Mane gör kaos med spurs imorn.

De flesta tror att Icardi bara ska få +1 upgrade och då påverkas inte hans andra kort men klart han kan få +2 och hans Tif ser ju redan riktigt bra ut
Citera
2017-02-11, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Du kanske har rätt, köpte dock precis 3 Manés så nu är det bara att hoppas för min del..

Gagliardini ser verkligen intressant ut ja.. Visst är det +3 dom behöver uppgraderas med för att specialkorten ska gå upp också? Om han spelat sig in i Inters elva så lär han ju uppgraderas väldigt mycket från nuvarande 61 rating.

Han har ju redan blivit upgraderad till 75 så behöver nog få en 2 If för att gå upp över 50k därför det bara är småpengar men en billig investering för de som inte har så mycket coins.
Citera
2017-02-11, 09:46
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Hallå!

Tacksam för svar.

Du måste som sämst hålla dig kvar i div 1 för att vara med i kommande WL om en vecka. Åker du ur måste du gå upp från div 2 igen.
Citera
2017-02-11, 10:35
Medlem
vidis avatar
Kan de inte korta ner antalet matcher. 40 tar ju fan upp en hel helg.
Citera
2017-02-11, 12:23
Medlem
Raxies avatar
Fy fasen så fint med OTW-SBCen och Skottska liga-SBCen samtidigt som lett till crash och superinflöde med cash på samma gång!

http://www.futhead.com/17/squads/4522766/

http://www.futhead.com/17/squads/4522802/ (0 insläppta mål dom senaste 10 matcherna, helt sjukt.)

Bara att sitta och invänta winter upgrades på Higuain, Pjanic, Costa, Hazard och Bailly (..och Verrati?) nu under helgen!

Sådär, nog med lyckorus! ;-)

Om jag går upp till Div. 1 nu under helgen, blir jag kvalificerad för Weekendligan nästa vecka då?
Citera
2017-02-11, 12:50
Medlem
Någon som testat POTM Alli?

Ser rätt skön ut, funderar på att byta ut min underbara Coutinho mot honom.
Citera
2017-02-11, 12:53
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
Kan de inte korta ner antalet matcher. 40 tar ju fan upp en hel helg.

För stor chans att noobs lyckas få full pott då. Men håller med, tänk när FIWC inte hade nåt tak o de som vann spelade ca 1000 matcher om en månad vilket var ca 30 matcher varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in