2017-02-10, 21:22
Medlem
Gubbs så ni förstår..
Inga winter uppgraderingar släpps.
SÅLÄNGE MANE PAYET BAILY MUSTAFI
OCH MASSA ANDRA SOM PJANIC.
FINNS SOM SBC.. ALLTSÅ KAN DOM EJ SLÄPPA GULDKORT..

SAMMA SAK MED JESUS..
WINTER KORT DÄRFÖR KOMMER EJ HANS VANLIGA GULD ELLER HANS GULD INFORM FINNAS I PACKS...

SÅ VI FÅR SNÄLLT VÄNTA TILL DESSA FÖRVINNER...
VI KAN HOPPAS ATT MANE GÖR EN BRA MATCH MÅL ASSIST SÅ HAN FÅR EN INFORM OCH ÖKAR SIN RATING TILL 86 EXEMPEL.. ELLER PJANIC..

SÅ INGA KORT SLÄPPS AV DESSA SOM FINNS SOM SBC... HÅLL I HATTEN...
Citera
2017-02-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Gubbs så ni förstår..

SAMMA SAK MED JESUS..
WINTER KORT DÄRFÖR KOMMER EJ HANS VANLIGA GULD ELLER HANS GULD INFORM FINNAS I PACKS...

VI KAN HOPPAS ATT MANE GÖR EN BRA MATCH MÅL ASSIST SÅ HAN FÅR EN INFORM OCH ÖKAR SIN RATING TILL 86 EXEMPEL.. ELLER PJANIC..

De korten försvann vid 19.00 ikväll.
Citera
2017-02-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
De korten försvann vid 19.00 ikväll.

Då kommer dom.säkert ut snart eller imon
Citera
2017-02-10, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Gubbs så ni förstår..

SAMMA SAK MED JESUS..

Hahaha finns ingen SBC längre, Jesus har fått sitt informkort
Citera
2017-02-10, 21:38
Medlem
Bara jag som konstant blir utloggad ur EA mitt i matcherna? Ganska jobbigt eftersom jag i detta nu håller på att nöta Weekend League och nu har torskat 3 matcher på grund av detta... Det är inget fel på min uppkoppling.
Citera
2017-02-10, 22:50
Medlem
Några tips på investeringar nu? När kommer uppgraderingarna? Vet man det?
Citera
2017-02-10, 22:55
Medlem
Vilka kort blir uppgraderade när EA uppgraderar? Det kommer nya vanliga kort förstår jag men bland specialkorten, blir alla uppgraderade där eller?
Citera
2017-02-10, 23:05
Medlem
Tänkte investera i några Manés tror jag. Känns säkert. Vilket av hans specialkort bör man köpa?
Citera
2017-02-10, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Vilka kort blir uppgraderade när EA uppgraderar? Det kommer nya vanliga kort förstår jag men bland specialkorten, blir alla uppgraderade där eller?

Om en spelare, tex Mane får en upgrade till 82, då blir hans IF och hans OTW 83-ratat eftersom, men hans TOTT som är 84-ratat blir inte uppgraderat eftersom det inte är något kort som kommer upp i den ratingen. Hoppas du fattar vad jag menar och att jag förstod frågan rätt!
Citera
2017-02-10, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Om en spelare, tex Mane får en upgrade till 82, då blir hans IF och hans OTW 83-ratat eftersom, men hans TOTT som är 84-ratat blir inte uppgraderat eftersom det inte är något kort som kommer upp i den ratingen. Hoppas du fattar vad jag menar och att jag förstod frågan rätt!

Ah okej då hajar jag Yes du förstod frågan Tack så mycket
Citera
2017-02-10, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Tänkte investera i några Manés tror jag. Känns säkert. Vilket av hans specialkort bör man köpa?

Tycker han är långt ifrån en säker investering. Riktigt hypad redan skulle han få +2 upgradering kommer det vara fritt fall på både hans If och Otw. Skulle han däremot få en Sif är hans Otw en kanoninvestering men hade absolut inte lagt alla mina coins på bara honom. vad som känns som helst säkra investeringar är ju Otw Higuain och Tif Cavani. Hade köpt på mig en Otw Sane med nu när han fått Guardiolas förtroende och spelat riktigt bra är det nog bara en tidsfråga innan han får If.
Ett annat litet tips är Otw Gagliardini. kommer nog snart gå för 10k och har spelat sig in i Inters startelva och är riktigt bra.
Citera
2017-02-11, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tycker han är långt ifrån en säker investering. Riktigt hypad redan skulle han få +2 upgradering kommer det vara fritt fall på både hans If och Otw. Skulle han däremot få en Sif är hans Otw en kanoninvestering men hade absolut inte lagt alla mina coins på bara honom. vad som känns som helst säkra investeringar är ju Otw Higuain och Tif Cavani. Hade köpt på mig en Otw Sane med nu när han fått Guardiolas förtroende och spelat riktigt bra är det nog bara en tidsfråga innan han får If.
Ett annat litet tips är Otw Gagliardini. kommer nog snart gå för 10k och har spelat sig in i Inters startelva och är riktigt bra.

Du kanske har rätt, köpte dock precis 3 Manés så nu är det bara att hoppas för min del..

Gagliardini ser verkligen intressant ut ja.. Visst är det +3 dom behöver uppgraderas med för att specialkorten ska gå upp också? Om han spelat sig in i Inters elva så lär han ju uppgraderas väldigt mycket från nuvarande 61 rating.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in