2017-02-08, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordahl69
Hazard med i TOTW, 92-rate

För helvete och jag som köpte hans 91-kort för ca 1,2 mille igår och nu wips så sjönk han 150k direkt. Tur att det nya kortet var LW och inte ST dock då hade det nog varit fritt fall.
Citera
2017-02-08, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
För helvete och jag som köpte hans 91-kort för ca 1,2 mille igår och nu wips så sjönk han 150k direkt. Tur att det nya kortet var LW och inte ST dock då hade det nog varit fritt fall.

Känns lite som fritt fall väl? Undrar vad 92-kortet kommer kosta. Sitter på 89-rate och 1,5 mille på banken...
Citera
2017-02-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras

Planerar ju att byta ut Aguero mot Hazards 91-kort. Kanske man borde passa på att köpa det nu? Eller snart? Hans SIF lär väl säkert gå upp igen eftersom hans nya är LW och inte ST. Kanske går ner lite till efter att de nya kortet släpps. Eller vad tror ni andra? Skulle nog kunna skramla ihop till det. Sälja Aguero för 320, har 180 i klubben. Och sitter på 75 IF-kort så det borde jag fan kunna lösa rätt lätt.

Var det du som svara på en fråga om SIF Hazard för ett tag sedan? Om bytet från Aguero till Hazard. Ser ju jävla fint ut alltså!
Senast redigerad av grahnen 2017-02-08 kl. 17:04.
Citera
2017-02-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Planerar ju att byta ut Aguero mot Hazards 91-kort. Kanske man borde passa på att köpa det nu? Eller snart? Hans SIF lär väl säkert gå upp igen eftersom hans nya är LW och inte ST. Eller vad tror ni andra? Skulle nog kunna skramla ihop till det. Sälja Aguero för 320, har 180 i klubben. Och sitter på 75 IF-kort så det borde jag fan kunna lösa rätt lätt.

Var det du som svara på en fråga om SIF Hazard för ett tag sedan? Om bytet från Aguero till Hazard. Ser ju jävla fint ut alltså!

Japp det var jag och som sagt ångrade att jag sålde han sist så jag köpte på mig honom igår igen. 7 mål på 7 matcher så han har börjat lika bra som sist iaf

Tror nog priset kommer vara som lägst nu Ikväll så passa på att sälja Aguero och dina IFs för sen kommer han nog hämta sig prismässigt tror jag. Om du gillar Aguero så kommer du absolut inte ångra ett köp av SIF-Hazard.
Citera
2017-02-08, 17:56
Medlem
vidis avatar
Fan är det ens värt att ge sig på Suarez SBC. Real M & Barca blir ju inte billiga
Citera
2017-02-08, 18:25
Medlem
Jahapp där kom TIF lukaku. Har länge haft vanliga kortet, men funderat på att han är min nästa uppgradering. Han vinner nästan alla utsparkar jag slår på honom, levererar mål på hörnor å mkt mer.
Borde jag snåla och köpa något av hans andra kort, då de lär sjunka i pris nu, eller bara spara till TIF?
Vad tror ni det kommer att landa och NÄR bör man köpa det?

Ska tillägga att jag har min Messi att sälja då jag kör PL, men väntar egentligen på att han ska gå upp i pris. Strax över 800k är fan skamligt -.-
EDIT: 750k....
Citera
2017-02-08, 18:36
Medlem
Zlatan
Citera
2017-02-08, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Jahapp där kom TIF lukaku. Har länge haft vanliga kortet, men funderat på att han är min nästa uppgradering. Han vinner nästan alla utsparkar jag slår på honom, levererar mål på hörnor å mkt mer.
Borde jag snåla och köpa något av hans andra kort, då de lär sjunka i pris nu, eller bara spara till TIF?
Vad tror ni det kommer att landa och NÄR bör man köpa det?

Ska tillägga att jag har min Messi att sälja då jag kör PL, men väntar egentligen på att han ska gå upp i pris. Strax över 800k är fan skamligt -.-
EDIT: 750k....

Tror nog Lukaku kommer lägga sig på 5-600k. Funderar på att offra Zlatan för honom, är ju väldigt ovanligt med fysiska spelare som är så snabba också.

Edit: han verkar sjunka allra redan. Kanske lägger sig runt 400 då?
Senast redigerad av ForzaUltras 2017-02-08 kl. 19:17.
Citera
2017-02-08, 18:58
Medlem
En recordbreaker Zlatan var för mycket att hoppas på så nära inpå hans potm
Citera
2017-02-08, 19:49
Medlem
Va fan! Har inte kunnat lira på två veckor och ser nu att min Suarez som jag köpte för 599k är nere på typ 400k och Neymar som jag köpte för 530k är nere i de summorna också. Finns det någon möjlighet att de kommer gå upp igen eller finns det risk att de kommer gå ner ytterligare så jag borde sälja skiten? 😏 Känns för jävligt att backa 330k på två spelare speciellt då jag tradeat och spelat ihop mynten.
Citera
2017-02-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Va fan! Har inte kunnat lira på två veckor och ser nu att min Suarez som jag köpte för 599k är nere på typ 400k och Neymar som jag köpte för 530k är nere i de summorna också. Finns det någon möjlighet att de kommer gå upp igen eller finns det risk att de kommer gå ner ytterligare så jag borde sälja skiten? 😏 Känns för jävligt att backa 330k på två spelare speciellt då jag tradeat och spelat ihop mynten.

Tror nog inte att dom kommer gå upp tyvärr... speciellt inte när Suarez har en SBC
Citera
2017-02-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Tror nog inte att dom kommer gå upp tyvärr... speciellt inte när Suarez har en SBC

Snacka om att man är född loser. 😏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in