Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Du har helt missuppfattat det grabben! Det handlar inte om att: " Jag ska bestämma vad som ska diskuteras". Reglerna på Fb är sådana att var ämne behandlas i en tråd för sig. Vill du diskutera dina vanföreställningar & fantasier om judar och Israel så får du skapa en tråd om ämnet! punkt!
För det andra! Du behöver träna upp din läsförståelse samt verklighetsuppfattning om du tror att denna tråden hör ihop med ditt svammel!
Varför är du så besatt av att man inte få nämna judarna som orsak till invandringen? Får man höra din teori om varför Sverige ser ut som det gör?
Jag ser också att många skriver att det beror på Reinfeldt, Palme, Göran Persson, sossarna, moderaterna... Yngre personer kommer i framtiden skylla på framtidens politiker.
Min fråga blir: Är det bara i Sverige som samhället kollapsar? Sker inte flyktinginvasionen i Tyskland, USA, Danmark, Grekland, Frankrike osv osv, kanske är det också Reinfeldts fel att dessa länder babbefierats? Eller så är det så att denna massinvasion av icke-vita till ALLA VITA LÄNDER är något som sker med intressen som sträcker sig längre än Sveriges gränser.
För sju år sedan var jag lika hjärntvättad som Falconer i denna frågan. Jag visste att alla som trodde på "judiska konspirationsteorier" var hemska dödsnazister och att detta var flumteorier. Efter att ha studerat de här frågorna i många år har jag succesivt insett att dessa teorier helt enkelt stämmer. De här frågorna är dock ingenting som man förstår över en natt. Judinnan Barbera Spectre
ger här sin åsikt om Europas framtid och förklarar judarnas roll i massinvandringen<3 Håll till godo, goyim!