2017-02-08, 06:40
Medlem
Tanuss avatar
Antingen är pojken fjorton, Sandra är pedofil och åker in i finkan.
Eller så är det lilla barnet betydligt äldre och åker ut ur landet per omgående.
Så hade det sett ut i ett friskt land.

Det är upplagt för en konsekvens oavsett vilket i detta fall. Det blir intressant att se hur rätten kommer att resonera sig fram till den typiskt svenska lösningen. Sandra får fortsätta göka med påstått underåriga utbölingar och jag får fortsätta betala för hennes älskares uppehälle. Jag kommer högst troligtvis få fortsätta att ge henne lön för att göka med utbölingarna.
Citera
2017-02-08, 07:04
Medlem
dannees avatar
Varför är hon inte häktad?
Det är ett mycket grovt brott.
Kommer hon kunna fortsätta sitt arbete oavsett utgång i domstol?

Någon som kontaktat folktandvården med frågan om hon tillåts arbeta i väntan på åtal?
Senast redigerad av dannee 2017-02-08 kl. 07:06.
Citera
2017-02-08, 07:12
Medlem
tegeltaks avatar
Fi kommer snart att fixa ett fackeltåg mot rasismen i Värmland. Att ens antyda att horungen skulle vara äldre än 14 är inte tillåtet i sverige.
Citera
2017-02-08, 07:14
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idkidkidk
I denna situation är samtycke ålder 18 och inte 15.

Bara om pojke ålder visar sig 18 kommer hon att frias.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sexuell_myndighets%C3%A5lder
Finns även någon som heter sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning.
Citera
2017-02-08, 07:17
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
När hon inte har samlag med skäggbarn är det kyrkosång på schemat:

https://www.facebook.com/SvenskaKyrkanKristinehamn/photos/a.172240369580427.40168.170865653051232/552650354872758/

Vilken äcklig liten hycklerska...
Citera
2017-02-08, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Försöker du rättfärdiga något med ditt inlägg och i så fall vad? Att det inte är så konstigt att svenska kvinnor ställer upp och leker flickvänn åt illegala immigranter?? Du får mig att vilja spy, tack för en fin start på dagen din jävla folkförrädare.

Hej du med!

Fattar inte hur du läste ut detta. Jag försöker inte rättfärdiga någonting. Jag säger att många av dessa ensamkommande barn är unga vuxna män som själv börjar "ragga" på svenska kvinnor. De är målmedvetna och rätt bra på att lyckas också.
Säger detta av de åtskilliga historier som jag har hört från både kvinnor och män, de som har "ställt upp" och av de ensamkommande barnen själva.

Som sagt har jag ju ingen aning om detta är fallet i den här historien. Men det KAN vara. Det KAN också vara något annat. Säger bara att det hörs och syns att de ljuger om sin ålder. Och deras motiv går nog att ifrågasätta på varje steg de tar. De manipulerar med svenska myndigheter och människor. Kvinnor är ingen undantag där.

Det är min uppfattning.

Spy så mycket du orkar. Försök dock att inte göra det på någon annan medan du redan gör det.
Citera
2017-02-08, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -98-
Väldigt omhändertagande.

Sedan vet man ju att skäggbarnen inte alltid uppger rätt ålder så jag skulle inte bli förvånad om "blattebarnet" är betydligt äldre än 20 år!

Kan även tänka mig att han även är sugen på att få ett fett skadestånd och har själv anmält till polisen när tjejen inte vill betala honom för sin tystnad, han kanske utpressat henne?

Nåt sånt.
Citera
2017-02-08, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Oavsett så är hon ju en äcklig pedofil när hon springer runt och knullar fjortonåringar, inte sant!

Är tveksam till att han var 14. Har du inte hört att de ljuger sig yngre? Poliser säger att de ser vuxna män typ 25-30 år gamla som påstår sig vara 14 bara för att inte vara "straffmyndiga".
Citera
2017-02-08, 08:29
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Oavsett så är hon ju en äcklig pedofil när hon springer runt och knullar fjortonåringar, inte sant!

Nej? En pedofil tänker på pre-pubertala barn, hur många 14åringar känner du som inte kommit in i puberteten?
Citera
2017-02-08, 08:35
Medlem
Oavsett vad man tycker om muslimer så verkar dom ju i alla fall ha rätt i sin syn på kvinnor i varje fall när det gäller vänsterfeminister !
Citera
2017-02-08, 08:44
Medlem
Usch! Verkar finnas många pedofilkvinnor i flyktingindustrin.
Citera
2017-02-08, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volojo
Oavsett vad man tycker om muslimer så verkar dom ju i alla fall ha rätt i sin syn på kvinnor i varje fall när det gäller vänsterfeminister !

Ja det är komiskt hur många kvinnor som bekräftar klyschan att kvinnor tänker med sina känslor och inre förnuftet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in