Citat:
Ursprungligen postat av
StationOdenplan
Försöker du rättfärdiga något med ditt inlägg och i så fall vad? Att det inte är så konstigt att svenska kvinnor ställer upp och leker flickvänn åt illegala immigranter?? Du får mig att vilja spy, tack för en fin start på dagen din jävla folkförrädare.
Hej du med!
Fattar inte hur du läste ut detta. Jag försöker inte rättfärdiga någonting. Jag säger att många av dessa ensamkommande barn är unga vuxna män som själv börjar "ragga" på svenska kvinnor. De är målmedvetna och rätt bra på att lyckas också.
Säger detta av de åtskilliga historier som jag har hört från både kvinnor och män, de som har "ställt upp" och av de ensamkommande barnen själva.
Som sagt har jag ju ingen aning om detta är fallet i den här historien. Men det KAN vara. Det KAN också vara något annat. Säger bara att det hörs och syns att de ljuger om sin ålder. Och deras motiv går nog att ifrågasätta på varje steg de tar. De manipulerar med svenska myndigheter och människor. Kvinnor är ingen undantag där.
Det är min uppfattning.
Spy så mycket du orkar. Försök dock att inte göra det på någon annan medan du redan gör det.