2017-02-08, 01:04
Medlem
Genombrotts avatar
Jag har sagt det förr, men jag tror att kvinnor är så överlag positiva till massinvandringen eftersom att det gynnar de sexuellt.

Jag tror att ifall 95% av de som kommit hit var kvinnor så hade männen också varit mycket mer positiva till massinvandringen.
Citera
2017-02-08, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Killen var inte i inneboende hos kvinnan och jag ser inget om någon beroendeställning så olagligheten hänger enbart på hans ålder. Ni som alltid (ofta med all rätt) hävdar att flyktingar är äldre än de utger sig för att vara, är det inte lite konstigt att det plötsligt passar att tro på hans låga angivna ålder?

Om han som så många andra har ljugit för Migrationsverket och var äldre än 15 då det knullades så är ju inte kvinnan pedofil. Vem fan vet, han kanske är 18 eller ännu äldre.

Ska ni vara någorlunda konsekventa så knip igen med pedofilsnacket tills vi har en äkta ålder på killen, får vi ingen säker åldersangivelse så är det väl ärligast att göra det vanliga antagandet.

Om han hade åldern inne finns inget olagligt men däremot en moralisk betänklighet om hon visste att han ljugit om sin ålder men inte anmälde detta.

I detta fallet kan jag göra ett undantag och tro på den lilla pojkens berättelse. För mig är kvinnan en pedofil och detta borde hon ha tänkt på när hon låg där och fick kissemurran sprutad med Mohameder
Citera
2017-02-08, 01:35
Medlem
chribsson2s avatar
Skapligt bitter och förödmjukad hennes man ska känna sig. Vad kan påföljden tänkas bli om hon döms för våldtäkt?
Sen tror jag att den sociala situationen kan bli bökig för henne oavsett juridisk påföljd.
Citera
2017-02-08, 02:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Ja, den här fantastiska svenska unika idén om att ensamkommande är flexibla åldersmässigt när de står som anklagade respektive målsägare ska vi absolut ha kvar.

Ja, exakt, verkligen rättssäkert. Hela jävla rättssystemet framstår som en jävla parodi.
Citera
2017-02-08, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Genombrott

Jag tror att ifall 95% av de som kommit hit var kvinnor så hade männen också varit mycket mer positiva till massinvandringen.

I know i would.

Är det någon som kartlagt huruvida pedofilkvinnan Sandra Råden är kopplad till i#Vistårinteut ? Här kan ju kanske finnas en ingång att nysta upp och bena ut både ett och annat.
Citera
2017-02-08, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Det ser inte ut som att du har något rationellt skäl att göra ett undantag i just detta fall utan mer att du vill att det ska vara så. Är det inte så?

Om det inte görs någon ålderskontroll, (som är det brukliga) och han påstår ju att han är fjorton år, så då är hon ju en äcklig pedofil.
Citera
2017-02-08, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -98-
Väldigt omhändertagande.

Sedan vet man ju att skäggbarnen inte alltid uppger rätt ålder så jag skulle inte bli förvånad om "blattebarnet" är betydligt äldre än 20 år!

Kan även tänka mig att han även är sugen på att få ett fett skadestånd och har själv anmält till polisen när tjejen inte vill betala honom för sin tystnad, han kanske utpressat henne?

"Ibland tar jag själv hand om barnpatienter. Jag har ett väldigt varierande arbete och har sällan tråkigt."
Citera
2017-02-08, 03:32
Medlem
Hela grejen är ju tragiskt.

Ingen aning vad det här handlar om, men vill säga en sak. Jag har sett att många på flashback undrar hur det kommer sig att "afganerna" fixar sig svenska tjejer/kvinnor.
Vill tillägga att många av de ensamkommande "barnen" vet att de inte sitter säkert och kan bli utvisade när som helst. Speciellt ifall det kommer fram att de ljugit om sitt ålder och annat. Därför börjar de fixa flickvänner för att gifta sig med dem. Många av de vet att det är ett annat sätt att få stanna.

KAN ha varit fallet här också.

Jag är jävligt tveksam till att kvinnan på något sätt tvingade på sig honom. Har ni träffat de ensamkommande barnen?
Citera
2017-02-08, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
På adressen som står i stämningsansökan där den misstänkta våldtäkten begåtts bor en man som jag förmodar är exet till kvinnan (samma efternamn och ålder). Förmodligen var väl dessa ett par i somras (eller det kan ju knakat i fogarna). Vilket öde iaf för hennes exman att få veta att ens fru knullat skäggbarn i deras hem i dagarna två.

Kvinnan är skriven på annan adress i Kristinehamn nu.

Hon jobbar tydligen på folktandvården och nwt har haft ett litet reportage om kvinnan:
http://nwt.se/kristinehamn/2015/11/20/ett-varierande-arbete?refresh=true

När hon inte har samlag med skäggbarn är det kyrkosång på schemat:

https://www.facebook.com/SvenskaKyrkanKristinehamn/photos/a.172240369580427.40168.170865653051232/552650354872758/
Citera
2017-02-08, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjejkvinna

Ingen aning vad det här handlar om, men vill säga en sak. Jag har sett att många på flashback undrar hur det kommer sig att "afganerna" fixar sig svenska tjejer/kvinnor.
Vill tillägga att många av de ensamkommande "barnen" vet att de inte sitter säkert och kan bli utvisade när som helst. Speciellt ifall det kommer fram att de ljugit om sitt ålder och annat. Därför börjar de fixa flickvänner för att gifta sig med dem. Många av de vet att det är ett annat sätt att få stanna.

Jag är jävligt tveksam till att kvinnan på något sätt tvingade på sig honom. Har ni träffat de ensamkommande barnen?

Oavsett så är hon ju en äcklig pedofil när hon springer runt och knullar fjortonåringar, inte sant!
Citera
2017-02-08, 05:12
Medlem
Med den looken får man fan ta sina chanser.
Senast redigerad av StationOdenplan 2017-02-08 kl. 05:16.
Citera
2017-02-08, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjejkvinna

Försöker du rättfärdiga något med ditt inlägg och i så fall vad? Att det inte är så konstigt att svenska kvinnor ställer upp och leker flickvänn åt illegala immigranter?? Du får mig att vilja spy, tack för en fin start på dagen din jävla folkförrädare.
Senast redigerad av StationOdenplan 2017-02-08 kl. 05:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in