2017-02-07, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Mördare eller inte så passar det alldeles utmärkt att kalla honom "älskling". Alla i tråden förstår ju vem som åsyftas men javisst, jag kan förstå din reaktion och till viss del hålla med.

Döttrana afgankillsr är säkert inblandade med lovar jag får rätt
Citera
2017-02-07, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LKVN
Oj😳

Du impas av diverse skribenter ...

Ibland när man ror behövs vissa åror,
Det är inte som du tror......

LKVN

Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Du är lagom kryptisk, men självklart tycker jag att vissa närvarande skriver bra här - har påtalat tidigare att jag tycker denna tråd är sansad & läsvärd
.

Nu borde min kryptiska sida kunna bli lite mer förstående, speciellt om du lägger ihop det med Refraktors citat nedan där h*n länkar till ekuriren där nu Lars franzell läcker "viss info".

Denna (kurirens) information är vilket du nu kan förstå inte dagsfärsk för alla, t ex inte för mig.....

Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ja, nu sitter hon nog löst till i både det ena och det andra. Men anstiftan är svårbevisat.

http://www.ekuriren.se/eskilstuna/polisen-flera-kan-vara-inblandade-i-misstankta-drunkningsmordet-vid-sommarstugan-i-arboga/

"Lars Franzell vid grova brottsgruppen hos polisen i Eskilstuna berättar att det finns olika skäl till att polisen nu släpper uppgifter om att det kan vara flera personer inblandade i det misstänkta drunkningsmordet på den 42-åriga kvinnans make. Vilka skälen är kan han dock inte berätta.

— Jag kan bara säga att vi har fått uppgifter om att det har funnits flera personer på plats vid tiden för drunkningen, säger han.
"

Även drunkningen verkar rulla på och där lär bevisläget vara mer besvärligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Sormlandnanstans
Döttrana afgankillsr är säkert inblandade med lovar jag får rätt

Där är vi med största sannolikhet två då som lär få rätt för serru ibland vaknar personer till
liv där man minst anar det, precis som på film
Senast redigerad av LKVN 2017-02-07 kl. 20:15.
Citera
2017-02-07, 19:47
Medlem
Åklagare Jessica Wenna bekräftar uppgifterna för Aftonbladet.
– Det jag kan säga är att han har erkänt mord och mordförsök i sommarstugan den 3 augusti
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Q6GBV/pojkvannen-erkanner-sommarstugemordet-i-arboga.
Citera
2017-02-07, 19:52
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Jaha, det kom väl inte sååå oväntat. Återstår att se om han drar med sig henne i erkännandet. Hon lär ju förneka till döddag

Hehe, den muslim som ej försöker komma undan med så lågt straff som möjligt, finns inte - hon är häktad innan ett par dagar, troligtvis innan helgen. Han kommer kvittra som en Kanariefågel - sanna mina ord...
Citera
2017-02-07, 19:56
Medlem
ArseneLupins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hehe, den muslim som ej försöker komma undan med så lågt straff som möjligt, finns inte - hon är häktad innan ett par dagar, troligtvis innan helgen. Han kommer kvittra som en Kanariefågel - sanna mina ord...
På vilket sätt skulle han kunna komma undan med så lågt straff som möjligt? Hon är häktad sedan länge.
Citera
2017-02-07, 20:07
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArseneLupin
På vilket sätt skulle han kunna komma undan med så lågt straff som möjligt? Hon är häktad sedan länge.

Ooops, missat detta - sorry, dumstrut på. Men, lägre straff kan han väl få om han samarbetar?
Citera
2017-02-07, 20:11
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ja, drunkningen blir svår. Antar att polisen vill röra om i grytan och sätta lite press på de misstänkta kumpanerna innan de placeras i grillen.

Mja, tror inte att de har så värst mycket egentligen, JM sitter väl fortfarande på den lägre graden av misstanke, ingen annan är delgiven något och vi pratar ju faktiskt om en mordutredning trots allt, de kumpaner som då eventuellt ska placeras i grillen lär ju vara ganska så svala, fan tro att det ska gå att få upp någon värme i dem.

Skit i det fallet klipp till med livstid på JM för mordet på GM och mordförsöket på AM, afghanen kan de hänga upp i pungen.
Citera
2017-02-07, 20:17
Medlem
irishrages avatar
Jag skulle vilja höra mammans utsaga
Citera
2017-02-07, 20:21
Medlem
ArseneLupins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ooops, missat detta - sorry, dumstrut på. Men, lägre straff kan han väl få om han samarbetar?
Nej, det får han inte. Tack för att du bekräftar mina fördomar om sverigedemokrater.
Citera
2017-02-07, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girlang
Han bodde i ett flyktingboende i Arboga innan han flyttade till JM:s boende för flyktingbarn i Eskilstuna.
Fast inte när Aki dog. Då hade JM inte ens något flyktingboende.
Citera
2017-02-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Det känns så fel att skriva 18-åringen när han kanske är 25....
Eller pojkvännen när han har en käresta i hemlandet.....
Eller kumpanen när vi inte vet i vilket avsende han är det...
Eller hans namn, vilket det riktiga nu är...
Lilleman bättre? Afganen - om han nu kommer därifrån?
Kalla honom PV - pojkvännen. . . . .
Citera
2017-02-07, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Mja, tror inte att de har så värst mycket egentligen, JM sitter väl fortfarande på den lägre graden av misstanke, ingen annan är delgiven något och vi pratar ju faktiskt om en mordutredning trots allt, de kumpaner som då eventuellt ska placeras i grillen lär ju vara ganska så svala, fan tro att det ska gå att få upp någon värme i dem.

Skit i det fallet klipp till med livstid på JM för mordet på GM och mordförsöket på AM, afghanen kan de hänga upp i pungen.

Ja, nog är det kallt alltid. Kanske har polisen ändå kunnat triangulera vissas mobiler. Den här utredningen har hållit mycket tätt med undantag för det där om fler personer i stugan som läckt anonymt tidigare. Nu läcker det officiellt. Finns nog vissa skäl till det.

Tror kanske inte att de får någon träff och då går nog utredningen i botten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in