2017-01-26, 09:38
Medlem
B8 är ju förjävla najs. mår som en kung så nu blir det ut i skogen med jycken. =)
Citera
2017-01-26, 15:58
Medlem
Fick hem lite svenska B8 ifrån shoppen idag och har aldrig testat svenska innan, dom är stenhårda att bryta emot dom franska fyfan! Men alltså dom slog på rejält Kör IV ska jag tillägga..Bra nöjd! Annars är det väl ingen skillnad på svenska/franska eller vet ni det?
Citera
2017-01-28, 14:44
Medlem
Bertil85s avatar
Buprenorfin är ingen social drog (pun not intended).
Den sänker en; värmer en och ger viss smärtlindring.
Trevligt att väcka bekantskap igen.
Citera
2017-01-28, 14:51
Medlem
slitenslavs avatar
Jag tände av i mars förra året, verkligen en otrevlig upplevelse. men nu får jag 16 mg om dan lagligt, ska försöka få höjt om nån månad igen. Men nån eufori känner jag inte av, blir bara helt vanlig men om jag tar runt 32 mg blir jag lite mjuk o skön. men har aldrig skjutit det är det nån ide? har nya verktyg liggandes.
Senast redigerad av slitenslav 2017-01-28 kl. 15:06.
Citera
2017-02-04, 20:34
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Om båda kör så kan det vara ganska mysigt i samförstånd, sen lite röka med så kan det bli småtrevligt om man inte blir för sänk. Hehe
Citera
2017-02-04, 22:22
Medlem
Benzo_Manns avatar
Kört sub dagligen i flera år. Tar inte för att berusa mig. Brukar bli 2 mg 2gr om dagen.
Legat stadigt på en halv 8a om dagen länge. Känner av det men blir ju inte fluddrig och det syns inte på mig. Jobbar och kör normalt liv.

Är nu inne i en riktigt ångest period med dödsfall och massa annan stress. Lider av ångest och är därför jag tar sub för att döda ångesten.

Är det lugnt att ta lite valium ihop med sub? behöver komma ned i stressnivå och vill inte öka min dos sub mera.
Citera
2017-02-07, 03:35
Medlem
Klacksparkan86s avatar
Citat:
Sorry, men du har fel.

Väldigt många blir uppåt och utåt på buprenorfin.

Och det var väl ingen "pun" i den där meningen?
Citera
2017-02-07, 03:36
Medlem
Klacksparkan86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
Kört sub dagligen i flera år. Tar inte för att berusa mig. Brukar bli 2 mg 2gr om dagen.
Legat stadigt på en halv 8a om dagen länge. Känner av det men blir ju inte fluddrig och det syns inte på mig. Jobbar och kör normalt liv.

Är nu inne i en riktigt ångest period med dödsfall och massa annan stress. Lider av ångest och är därför jag tar sub för att döda ångesten.

Är det lugnt att ta lite valium ihop med sub? behöver komma ned i stressnivå och vill inte öka min dos sub mera.

Var försiktig och börja lätt. Håll koll på andningsfrekvensen och pulsen.

Benso + opiater är förjävla schysst, men är man novis och klantig så kan det gå åt helvete.
Citera
2017-02-07, 03:40
Medlem
Klacksparkan86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2016-10-07
Hur tänker du nu? Din höga tolerans gör det möjligt att smacka heroin utan att du skulle bli torsk? Tror du på det själv?

Citat:
Ursprungligen postat av Centralstimulantia
Nej faktiskt inte. Kmr vänta med att skjuta tillls jag blir pensioner.

Citat:
Ursprungligen postat av Centralstimulantia
Jag tycker det blir samma kick oavsett om man snortar eller sväljer sub.
Förut så käkade jag dolcontin rätt ofta brukade ta ca 120mg för att få ett skönt rus. Sista gången jag tog dolkar var för ungefär 1 år sedan. Sista dosen jag tog var på 240mg då blev jag rätt så maxad xD

Tänker såhär: eftersom jag har så hög tolerans på detta, borde inte jag då även kunna ha rätt hög tolerans på heroin? Det skulle ju vara drömmarnas dröm att kunna smacka horse utan att bli torsk på det

Alltså ... va? Är ni på allvar?

Hur menar du att det skulle vara drömmarnas dröm att skjuta horse för att du har hög tolerans? Du fattar väl att heroinruset blir avsevärt mycket sämre vid samma dos om du har högre tolerans?

Man kan självklart "smacka" horse utan att bli (fysisk) torsk, men det kräver att man har rätt personlighet, bra självdisciplin och bra psyke.

Angående buprenorfinet så är det märkligt att du inte känner mer, men kör upp det i sketan för bättre effekt.
Citera
2017-02-07, 05:42
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klacksparkan86
Sorry, men du har fel.

Enda felet i hans inlägg var väl just "pun"-en. Vet många som blir sänkta till den grad att de sover bort sub-ruset. Men vet även de som blir alldeles som på tjack av sub. Högst individuellt!
Citera
2017-02-07, 10:48
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klacksparkan86
Sorry, men du har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Enda felet i hans inlägg var väl just "pun"-en. Vet många som blir sänkta till den grad att de sover bort sub-ruset. Men vet även de som blir alldeles som på tjack av sub. Högst individuellt!

Hade inte varit helt drogfri när jag skrev det inlägget...
På det; däremot så tyckte jag att ordet Social = Socialen var att ordet skulle få sin rätta betydelse och inte påminna om varandra alltså; pun not intended.
Vet inte om det är den riktiga förklaringen på "pun not intended".

Antagligen ?

Vidhåller min åsikt att det inte är en social drog.
Däremot något som bäst lämpar sig i lugn hemma miljö.
I till exempel krogmiljö funkar den inte.
Senast redigerad av Bertil85 2017-02-07 kl. 10:52.
Citera
2017-02-07, 14:11
Medlem
Klacksparkan86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Ja, precis som jag skrev. "Väldigt många"; jag skrev inte "alla", "de flesta", "majoriteten" eller liknande.

Citat:
Hade inte varit helt drogfri när jag skrev det inlägget...
På det; däremot så tyckte jag att ordet Social = Socialen var att ordet skulle få sin rätta betydelse och inte påminna om varandra alltså; pun not intended.
Vet inte om det är den riktiga förklaringen på "pun not intended".
Det är ingen pun ...

Citat:
Vidhåller min åsikt att det inte är en social drog.
Däremot något som bäst lämpar sig i lugn hemma miljö.
I till exempel krogmiljö funkar den inte.
OK, men du måste förstå att det i sådana fall gäller för dig, eftersom det bevisligen finns många som blir väldigt uppåt och utåt på sub.

Jag blir det, om jag inte har tolerans. Jag blir speedad, glad, kan knappt låta bli att prata o s v.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in