2017-02-06, 20:24
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Hans OTW har ju legat på 82 sen evigheter. Om OTW är baserat på form så har han ju helt klart cementerat den ratingen till sin normala nivå

Sitter precis o tänkte köpa in ett par mane just nu, en fråga bara hans ONTW kort bör väl få upgrade i samma veva som hans övriga if va?
Citera
2017-02-06, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Sitter precis o tänkte köpa in ett par mane just nu, en fråga bara hans ONTW kort bör väl få upgrade i samma veva som hans övriga if va?

Hans OTW beror på hans form. Om han får 82 i rating så kan inte hans OTW sjunka till 79 längre.
Och ifall han spelar och gör nåt bra i Liverpool så ökar hans OTW igen och blir dyrare.
Säkert köp ifall han fortsätter prestera som han gör
Citera
2017-02-06, 20:44
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Hans OTW beror på hans form. Om han får 82 i rating så kan inte hans OTW sjunka till 79 längre.
Och ifall han spelar och gör nåt bra i Liverpool så ökar hans OTW igen och blir dyrare.

OTW Korten stiger väl samtidigt som deras IF eller har jag fel? tex Lukaku 4 mål får ytterligare en IF utöver sina tidigare, hade han haft ett OTW kort hade väl den lagt sig direkt på samma som hans högsta senaste IF?

Hade faktiskt ingen aning om att OTW korten kunde sänkas, då bör väl renato Sanches osv gått ner i rating vid det här laget?
Citera
2017-02-06, 20:50
Medlem
Storepojkes avatar
Citat:
Det har hänt. Jag satsar allt jag har på Mane. Har 6 IF kort på 82 som jag hoppas på ökning på. Annars ligger jag risigt till haha

Sammahär.;D Är det nån ide att köpa Dele Alis IF kort?
Citera
2017-02-06, 20:51
Medlem
Citat:
OTW Korten stiger väl samtidigt som deras IF eller har jag fel? tex Lukaku 4 mål får ytterligare en IF utöver sina tidigare, hade han haft ett OTW kort hade väl den lagt sig direkt på samma som hans högsta senaste IF?

Hade faktiskt ingen aning om att OTW korten kunde sänkas, då bör väl renato Sanches osv gått ner i rating vid det här laget?

jag är inte säker på om de sänks efter att de höjts. Det kanske inte är så.
Citera
2017-02-06, 21:26
Medlem
Har legat på 92 i Raiting riktigt länge , har köpt 2 mörkblåa kort efter det samt 1 svart, men det vill sig inte gå upp😠
Nån som kan förklara hur det fungerar? Har märkt för cirka en månad sen när jag tog bort en spelare från bänken så höjdes plötsligt raitingen😳

Här är mitt lag

https://www.pixeltopic.com/image/zkgghjdrtysbeek/?size=full

Tacksam för svar
Citera
2017-02-06, 21:51
Medlem
Citat:

Citat:

OTW-korten hamnar på samma rating som det senaste TOTW-kortet. Det går aldrig ner i rating. Sedan går det upp igen om spelaren får ett nytt TOTW-kort. Gäller bara just dem korten, inga andra specialkort.
Citera
2017-02-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
30 bara? Kostar ca 50k för en OTW och sen 10k för resten av laget, tror du skulle kunnat göra många fler än 30. Iaf så skulle jag nog gjort det, man ser ju folk som får Pogba när dom bara gjort 10 stycken!
Jo det vet jag också men som lägst blir det väl mellan 30-40 stycken. Vissa har ju haft turen att få Pogba men är fortfarande osäker, får se hur det blir!

Ni andra jävlar som har fått Pogba, jag är avundsjuk!
Citera
2017-02-06, 22:29
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
OTW-korten hamnar på samma rating som det senaste TOTW-kortet. Det går aldrig ner i rating. Sedan går det upp igen om spelaren får ett nytt TOTW-kort. Gäller bara just dem korten, inga andra specialkort.

Tänkte väl det...man kan alltid lita på granen
Citera
2017-02-06, 23:08
Medlem
EnLitenFryss avatar
Börjar fundera på om BPL kan ligga bra till för nästa League SBC. Jag har varit inne på det tidigare, men tar det en gång till.

Harry Kane vann skytteligan förra året och är vid denna tid i FUT inget superkort. Ett bra kort, men inte top shelf. Godbitarna sparar de nog till sist (Suarez i La Liga, Lewa i Bundesliga - om de ens kommer). SBC Kane skulle kunna ha 86-87 overall. De skulle kunna krydda kraven med lite silver/rare requirements eftersom det är så mycket nonrare guld och nationaliteter i PL.

Jag har iaf köpt på mig spelare från BPL just in case. De går alltid åt i SBC på ett eller annat sätt då BPL ofta väljs för MM.

Disclaimer: Minns hur fel ute jag var med OTW SBC, så ta allt som skrivs med en portion salt
Citera
2017-02-07, 00:16
Medlem
Måste man använda winter Otw kort till winter Otw Sbc eller fungerar de med summer? Och vice versa
Citera
2017-02-07, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Måste man använda winter Otw kort till winter Otw Sbc eller fungerar de med summer? Och vice versa
Det spelar ingen roll, du kan använda vilket OTW kort du vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in