2017-02-06, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adeless
Tycker faktiskt att gubben verkade lite virrig och skraltig. Är nog dags att lägga ned TV för gott.

Ja, Loket är gammal och gaggig numera.

Men i mitten av 90-talet, i glansdagarna, var han bättre än alla de andra tillsammans!
Citera
2017-02-06, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Jag reagerade också på det där färgade, konstigt att de lättkränkta, vänstersympatiserande pk-twittrarna inte har gått till attack än!

Vad sa han om färgade?
Citera
2017-02-06, 12:52
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Jag reagerade också på det där färgade, konstigt att de lättkränkta, vänstersympatiserande pk-twittrarna inte har gått till attack än!

Om man skulle göra en samkörning över aktiva Twitter-användare och Bingolottos tittare skulle man nog finna ytterst få personer som tillhör båda grupperna.
Citera
2017-02-06, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Vad sa han om färgade?

Det var om Melodifestivalen. Loket tyckte att den bästa låten (den gick inte vidare till finalen) var den med "den förste av de färgade".
Citera
2017-02-19, 19:30
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Varför är han så konstig Ikväll?

Lämna Loket ifred, han sköter sig som vanligt bra. Det är du som är konstig.
Citera
2017-02-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Om man skulle göra en samkörning över aktiva Twitter-användare och Bingolottos tittare skulle man nog finna ytterst få personer som tillhör båda grupperna.

LOL! Måste erkänna att jag skrattade högt åt din kommentar.

Jag tror att du har en poäng i det som du säger!
Citera
2017-02-19, 19:50
Medlem
enfindams avatar
Jag är imponerad över Lokets insats i Bingolotto. Han visar upp en förvånansvärd rutin efter alla dessa år då han inte medverkat i TV.
Senast redigerad av enfindam 2017-02-19 kl. 19:57.
Citera
2017-02-19, 20:45
Medlem
Råkade slå över till 4:an precis när Loket snurrade ett hjul med möjlighet till mycket pengar. Det var ju spännande så jag tittade en stund. Precis efteråt pratade han med en kille och tjej som tydligen dansat där. Ni är även ihop, sa Loket, så ni har även gjort andra saker än dansat. Tjejen tänkte nog på något annat än Loket menade, skrattade till och sa jaaah generad.
Citera
2017-02-19, 21:46
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Moget svar din vänsterpartist!

Hör ingen annan än dig som klagar på Loket. Dags att träffa John Blund nu din lille moderat?
Citera
2017-02-19, 22:05
Medlem
Castlevanias avatar
Citat:
Läst tråden ens dumjävel!?

Tänkte på dagens program. Bara du som tyckte han var konstig. Men jaja, vi bryter där. God natt!
Citera
2017-02-19, 22:10
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Tänkte på dagens program. Bara du som tyckte han var konstig. Men jaja, vi bryter där. God natt!

Även jag tyckte att han verkade lite virrig. Inget fel med det dock, Loket är ju Loket. Men att producenten eller vem det var fick t.ex säga till om att visa miljonen, eller att han fick titta länge i sina papper för att se vad de ska göra näst. Men det är inget klagomål från min sida, Loket är ju jävligt charmig, och han ÄR Bingolotto.

Blev en jävla nostalgitripp att få se Bingoberra igen!
Citera
2017-02-20, 15:54
Medlem
mietiskelys avatar
Tre program på raken är nog vad Loket orkar nuförtiden.
Han verkade lite segare och hörde inte alltid vad inringarna sa.

Har Loket hörselproblem eller är det bara stökigt i studion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in