2012-04-08, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag skulle gissa på att han är gråsosse i grunden. Kanske att han har bytt parti efterhand.
SD nummera?

Lokets pedofili bekräftad????
Citera
2012-04-08, 20:58
Medlem
Robertsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag skulle gissa på att han är gråsosse i grunden. Kanske att han har bytt parti efterhand.

Låter logiskt. Känns som om Loket var en klassisk gråsosse från början, men som sedan sett 90- och 20-talets invandring förvandla hans gôa Göteborg till en dekadent stad. Det märks när han gästat bingolotto att Loket längtar tillbaka till tiden då majoriteten av befolkningen satt klistrade framför TV:n när han uppenbarade sig i rutan varje lördag. Leif ogillar den nya populärmusiken som släpps in i bingolotto, annat var det minsann på hans tid då vikingarna och sten & stanley varvades på helgerna.

I kvällens program förklarade han förövrigt hur Frank Andersson var allas idol på den gamla goda tiden, "han var stor, stark och hade långt blont hår". Jo, känns som han kanske sympatiserar med SD, men kan inte riktigt släppa bilden av sig själv som gråsosse.

Jag kan givetvis också vara helt ute o cykla
Citera
2012-04-08, 22:34
Medlem
Hur som helst var loket i gammal fin form ikväll. Härligt att få se han i Bingolotto igen.
Citera
2012-04-08, 23:59
Medlem
twoeggss avatar
Om inte loket är bög hade han väl haft en fru vid det här laget eller?
Citera
2012-04-09, 02:00
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Loket motionerar en hel del uppe vid Delsjön. Fort går det inte, men ropa ur spår Loket när ni möter han löpande.
Citera
2012-05-21, 10:25
Medlem
han har fått hiven nu sägs det
Citera
2012-10-01, 06:41
Medlem
Necroshadows avatar
Det vore ju faktiskt lite jobbigt ifall han är bög och pedofil, men han är trots allt lite av en mysfarbror i TV-rutan . Jag brukade spela en hel del Bingolotto med mamma och pappa när jag var yngre, och självklart var Loket kvällens höjdpunkt för min del.

Min morfar var snickare och gjorde mig ett pussel med en bild på Loket. Han var lite av en barndomsidol för mig, så det är ju lite jobbigt att höra detta :/.
Citera
2012-10-01, 11:39
Medlem
Mogrens avatar
Nu på äldre dar sitter han väl i någon park och runkar.
Citera
2012-10-01, 12:01
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
han har fått hiven nu sägs det
Säger vem fan då? Fantasier från folk utan liv? KÄLLA!
Citera
2012-12-23, 21:53
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambovic
Vad är det jag har dragit igång? hästsvans? anabola? kokain? Är det jag som har en hästsvans och tar koks samt bola?
Låter som han försöker sig på en lustig beskrivning av Patrik Sjöberg!
Citera
2012-12-23, 21:58
Medlem
Blackwells avatar
Loket hänger då och då på stallcafét på Åby travbana där han käkar, dricker och blir dagens höjdpunkt för öl-stammisarna. Jag serverade honom en hamburgare en gång, han var mycket tacksam.
Citera
2012-12-23, 22:01
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Var inte han bög?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in