2017-02-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Ser inget problem med den svenska bilden. Om man tittar på bilden med Trump som signerar är det mycket att undra över. Männens frisyrer, helt out of date. Fula kostymer. Hemska slipsar. Gräsliga tapeter. Fula gardiner. Vad är det för buckla i bokhyllan? Något Trump fick i highschool?
Näe, tacka vet jag att se ut så här:
http://static-cdn.sr.se/sida/images/2054/3253936_2048_1153.jpg?preset=article
Tur att den "goda sidan" vet hur man klär sig och vilka frisyrer som gäller.
Citera
2017-02-05, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Vilka herrfrisyrer är det PK-vänstern godkänner i dessa dagar då?
Klassisk vattenkammad sidbena är ju modernt nu igen, hippiefrisyrerna börjar bli rätt ute.
De tycks ha målat in sig i ett hörn, har du långt hår så är du HBTQ-hen, har du kort hår med sidbena så är du mansgris.
Citera
2017-02-05, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Världen är sönderdominerad av män i alla typer och format. Kvinnor har också rätt till utrymme, de är ju minst hälften av världsbefolkningen. Kan inte förstå varför den satiriska bilden med Isabella L och entourage sätter igång en sån hätskhet? Hotfull för många?
Nej jag är inte feminist, flata eller PK. Just an ordinary citizen in this GODforgotten country.
And I'm sure your attitude gets you mad pussy.
Citera
2017-02-05, 21:06
Medlem
Så imamernas bordellmammor skriver på ett papper.

Är det ett beslut om att riva alla moskeer i Sverige?
Nej, skulle inte tro det.
Om så vore fanns en möjlighet att dom skulle kunna återupprätta sin för alltid förlorade respekt och heder.

Vet att saudier&co photoshopat bort västerländska kvinnliga politiker från foton där det framgår att en kvinna öht är närvarande vid beslut.
Citera
2017-02-05, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Jag har ett förslag som kan piffa upp världsbilden om Sverige lite.
Fridolin i stålmannen-dräkt när han kissar på den amerikanska flaggan kanske?
DET skulle vara upproriskt och Tufft. Yeah! Eller hur?
Jo men det funkar inte, Fridolin kan inte kissa själv, men det beror inte på hans mikropenis.
Han måste ha en muslimsk hand som håller Den Lille.

Det är därför Fridolin inte förstod, inte kan förstå, att svenska kvinnor tar illa upp av att inte tas i hand.
Han vet att den muslimska handen alltid är öm av mjölkande rörelse kring någons kuk.
Vi som har gjort annat, vi tar i hand.

Men jo, ditt förslag med tillägget;
Muslimen som tjänstvilligt håller i Den Lille när Fridolin kissar på den amerikanska flaggan och den svenska flaggan, fler svenskar kan man inte kissa på samtidigt.
Är inte insatt i Stålmannens klädsel, men om det är en lucka där bak som på en del andra Disney-figurer, ja, då kan ju nån annan muslim göra sitt där. Kan inte bli mer win för Fridolin.

Och, om nån, mot förmodan, skulle träffa på någon annan med mikropenis så tala för guds skull inte om det för vederbörande.
Någon var dum nog att berätta för Fridolin.
Citera
2017-02-05, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Varför är det bara vita kärringar på bilden?
Kanske för att det var vi som såg till att aborträtten infördes öht.

En svensk kvinna är inte stolt om hon gör en abort, men hon är stolt över att vi drev fram den rätten.
Turk,kurd&co jobbar i motsatt riktning, sitter i våra tv-soffor och försvarar kvinnlig omskärelse.
Just abort kanske dom inte ens tänkt på, behövs inte, man kastar ut hela paketet från balkongen eller skjuter mamman, problem solved.
Kanske dom skippar balkongen i dessa fall, dödar mamman så att det är hon som indirekt dödar.

En svensk kvinna tycker och känner inte heller att hon har meddelandeskyldighet till någon, hennes kropp är hennes.
Om turk,kurd&co skäms om hon gör en abort vet jag inte men jag vet att hon är livrädd för att släkten ska få veta.
Citera
2017-02-05, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det ovettiga med bilden är att den är homogen och exkluderande gällande andra minoritetsgrupper.
Det ovettiga med dig är att du tycker att det är som det ska att svenska kvinnor är en minoritet i sitt eget land.
Citera
2017-02-05, 21:24
Medlem
Hassan13371s avatar
Garvade mig igenom hela första sidan och kan inget annat än hålla med! Jag hoppas de känner sig riktigt nöjda med sin insats mot klimatet och mot den ondska Trump!

Helsike vad några ser miserabla ut!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Det är den billiga ursäkten till uppmärksamhets horeriet, ja. ...
Vilket du själv tar intensivt aktiv del i. Är du en hora då? Förutom särskrivare?
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
... Och vi med analysförmåga ser den billiga ursäkten och hyckleriet.
Och ni utan humor känner ingenting. Du måste ha ett makalöst tråkigt liv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linguas
Det är inte en ölmage, hon är gravid
Jo, man blir ju lite förvirrad där, men om det är en svensk kvinna är det nog ingen alkisnäsa, vi sköter oss noga under graviditeter och man ser att det inte är Schyman.

Jag tror att det är slemproppen som pockar på uppmärksamhet så att hela världen ska se, tränger ut genom näsan.

Alla vet att, att vattnet går betyder att förlossningen startat. Sen finns det några andra såna tecken men dom gör sig inte så bra på film så därför vet vi inte det.

Att slemproppen har gått betyder att korken av slem stötts bort från livmoderns flaskhals, den har suttit där för att skydda livmoderns innehåll från bakterieangrepp.

Dagens Sverige i ett nötskal:
Den svenska kvinnan måste arbeta trots att barnet nu är oskyddat medan hon försörjer gökäggsläggarna som ständigt vilar sig, ständigt inväntar förlossning eller åtnjuter befruktning.
Citera
2017-02-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Det ovettiga med dig är att du tycker att det är som det ska att svenska kvinnor är en minoritet i sitt eget land.

Jag saknar t.ex en transa och en neger på bilden, det är viktigt med mångfald och att inte diskriminera.
Citera
2017-02-05, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Vilket du själv tar intensivt aktiv del i. Är du en hora då? Förutom särskrivare?
Och ni utan humor känner ingenting. Du måste ha ett makalöst tråkigt liv.
Ofrivillig humor kanske, jag skrattar inte med dem, jag skrattar åt dem. Jag skrattar även åt dig, ditt beteende roar mig förbannat mycket.
Kolla upp Dan Parks verk istället, där har du humor. Eller blir du upprörd av hans påhitt kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in