Förstår mig inte på bongar när man inte kan se röken som bildas inuti.. Man kan inte veta hur stark hitten blir.
Av vad jag ser så kommer det bli riktiga killerhitts från det monstret!
Coolt, knappast nåt att röka enmansbananer i men rediga doningar är kul.
Du ser ut att ha grova rör mm, se till att du inte har någon flaskhals någonstans utan utnyttja det fina draget du får. Använd krannät för att inte behöva ha ett smalt hål i koppen. Lätt att göra ren ser det ur som, bara att dra ut den på gården och ta fram högtryckssprutan..
Haha, jo det är den metoden jag vill använda när jag gör ren den. Jag brukar köpa en sil på ÖB av metallnät och sedan klippa egna screens till mina verktyg. det funkar alldeles utmärkt. Jag måste verkligen ha screenen högt upp i koppen också annars kommer det bli alldeles för svårt att använda den.
Fet bong! Men gymt onödig tråd som snart KOMMER att låsas. Inget ont menat men det finns trådar som postats tidigare där sånt här SKA ligga i om man vill visa upp det.
vill inte paja ditt thunder men skulle man bli imponerad att du har lite stålbitar i garaget?
Vet inte direkt hur mycket "thunder" jag har haha. Det är chill om du misstycker. Hade varit kul om man fick se någon annans hemmabygge också. Jag får hoppas att du ger mig lite thunder sen när den är klar.
Vill du bli min kompis?, jag står för mecket du står för bongen ...
Haha, nej men seriöst alltid kul med seriösa hemmabyggen, schysst plastmorsa som fixar ihop en custom bong till dig ...