Citat:
Ursprungligen postat av
Sigmamedlem
Du tar frågan till den yttersta kanten. Det är ett problem, Som inte ska förverkligas. Den är fiktiv. De smår porerna på äggen gör att ljuset kan tränga sig igenom eftersom syret och koldioxid passerar i en mycket harmonisk dimension. Grejen är den att du inte har något förstånd för huvudsakligen inom naturens intelligens. Jag instämmer att jag inte har så mycket kunskaper om FYSIK. Det intresserar inte mig. Hade jag varit det så skulle jag vara på en helt annan nivå än vad du är. Lär mig fort för det som intresserar mig.
Nej du har fel igen. Det det är inte porerna i skalet som gör det genomskinligt (ej genomsynligt), skalet är så tunt så det har en hyfsad ljustransmission oavsett dess porer.
Och sluta babbla om "harmonisk dimension", det är uppenbarligen flumuttryck som du inte gödslar med utan att ha en aning om vad de har med saken att göra. Jag har ju frågat dig flera gånger utan att få svar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sigmamedlem
För att ens kunna lösa frågan krävs en IQ-kvot på 160+
Divergent och konvergent tänkande: logik, natur, resonemang, visuell-spatial intelligens (4 av 9 intelligens typer enligt Howards)
Sluta gödsla denna seriösa avdelning med en massa skitsnack tack!