2017-02-05, 04:18
Medlem
d3xxs avatar
Det började med att en kille ville utmana i Harakirikorven och då drog jesper korvgubben sitt vanliga "ingen dricka på 5 fucking minuter blabla" och efter som att han gapade högt för att tagga personen som skulle äta så tyckte feministfittan att han va otrevlig och att de finns fler folk som är hungriga och då bad han henne dra därifrån men hon fortsatte att putta på vagnen, gapa och bete sig som ett jävla svin i typ en halvtimme.. Sen då så spottar hon på vagnbordet och då slog han till henne med korvspaden i huvudet två gånger, sen kastade hon nåt först och sen greppade senapsgrejen o slängde den i ansiktet på honom.. Hon va BARA där för att bråka den jävla fittan.. Jag hade också slagit till henne om jag hade blivit trakasserad på mitt jobb så jävla länge.

Fattar inte ens varför du gjort denna tråden? De verkar som att du bara sett att han slog henne men inte sett vad som hände innan.. Jag såg liven i 3-4 timmar för jag hade inget liv i fredags.

Sen tycker jag att folk är så fruktansvärt jävla känsliga och gnäller på att han är uppkäftig och har attityd.. Han skämtar ju bara för helvete även om de kan låta som att han är seriös. Tänk er själva att stå ut med fulla dumma idioter hela tiden.

EDIT: Jag kan iallafall hålla med om att den stackars tanten som ville ha en ny korv för den va för stark skulle fått en ny, de tyckte jag va lite tråkigt att han inte kunde ge henne en ny.
2017-02-05, 04:28
Medlem
d3xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Vllken hemsk människosyn och attityd Jesper har. Hur kan han få komma undan med detta? Blev upprörd när jag så han ta till våld och misshandlade personerna. Hoppas rättvisan segrar.

Rymdkram.

Men kolla hela skiten istället för helvete, hon trackade ju han i en halvtimme innan dedär hände, hon vägrade ju sluta? Ne men de e detta jävla mes-samhälle vi lever i..
2017-02-05, 04:33
Medlem
Minst lämpade människan jag kan tänka mig att servera mat till den kundgrupp han vänder sig till. Totalt jävla efterbliven. Hoppas fler inser det nu. Folk är jobbiga när dom är fulla, kan man inte ta det ska man inte bygga en affärside på att servera mat åt dessa människor. Vissa beter sig inte bra, men jag tror korvgubben längtar efter det för att försöka få lite makt i den här lilla patetiska lådan han far runt i.
2017-02-05, 04:45
Bannlyst
n https://youtu.be/71yZszAmMP8

synd han inte träffade skulle han åkt dit för misshandel..

Den här mannen är ju djupt störd, borde låsas in
2017-02-05, 05:40
Medlem
Om folk faktiskt tog sin tid och kolla hela livestreamen så skulle dem se att denna idioten till kvinna drygat sig hela kvällen och stört både Jesper och kunderna. Hon gick runt och spottade och slog på hans vagn flera gånger.

Beter man sig som en vanlig människa och inte är helt slut i huvudet är han skön som fan.
2017-02-05, 05:43
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkasson
Minst lämpade människan jag kan tänka mig att servera mat till den kundgrupp han vänder sig till. Totalt jävla efterbliven. Hoppas fler inser det nu. Folk är jobbiga när dom är fulla, kan man inte ta det ska man inte bygga en affärside på att servera mat åt dessa människor. Vissa beter sig inte bra, men jag tror korvgubben längtar efter det för att försöka få lite makt i den här lilla patetiska lådan han far runt i.
Full eller inte. Det är ingen ursäkt för att bete sig som ett svin. Spottar man ut sin mat och ned på grillen där annan mat tillreds så är man ett vidrigt svin.
2017-02-05, 06:28
Medlem
Gärningskvinnan då? Var väl misshandel ifrån hennes sida?
2017-02-05, 06:33
Bannlyst
Kolla på klippet igen. Det är väl en rakad snubbe han slår i skallen med tången?
2017-02-05, 08:13
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
[/b]
Exakt! O vem fan vill dessutom bli filmad när man köper korv?? Bara det skulle ju få en att gå ner till pressbyrån på Slussen istället!

Måste bara också säga att det där är en otrevlig fan och är förvånad över att någon fortfarande handlar där. Men Gamla stan översvämmas ju av jönsar på helgerna och vad kan vara mer läckert för Jöns från Jönseborg än att prova världens starkaste korv på kvällskvisten? I.o.f.s. smart upplägg men en charmkurs skulle inte sitta i vägen.

Inte behöver du gå till Slussen för att äta, 150 meter ner på Stora Nygatan ligger "Lilla gatuköket", dit kan du gå om inte vill bli hånad och förnedrad när du ska äta. Väl värt att gå den biten om du är fyllehungrig.
2017-02-05, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sw00w
Om folk faktiskt tog sin tid och kolla hela livestreamen så skulle dem se att denna idioten till kvinna drygat sig hela kvällen och stört både Jesper och kunderna. Hon gick runt och spottade och slog på hans vagn flera gånger.

Beter man sig som en vanlig människa och inte är helt slut i huvudet är han skön som fan.

Det är skillnad på att slå på en vagn och slå på en människa.

Dessutom är den sistnämnda nykter och den som slår vagnen en "knarkhora" och ett "luder" - som korvgubben så elegant kallar henne för..

En näringsidkare som slår sina kunder borde straffas på rätt sätt. Lite böter skulle inte svida lika mycket som inga kunder..
2017-02-05, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Jag undrar varför han fortfarande håller på med sin grill där på nätterna om det är så vidriga människor. Han kanske rentav gillar att slå folk på käften?

Hur som helst så är det solklar misshandel. Man slår inte folk på käften för att man spottar ut sin halvätna korv på bänken, hur vidrigt beteende det än är och "att dom förtjänar det".

om du lyssnar på vad som händer resterande tid, så pratar dom att hon kommit dit och tagit en annans korv.

Hon har inte köpt den själv utan helt enkelt valsat förbi och stört hans gäster.

Senare kan man öven höra hur dom pratar om henne, då hon går runt vangnen fortsatt 10 min efter. Då skriker han skällsord mot henne. Säger hon varit där hela kvällen. mm '

Mne men den är bara videon jag såg. han kan ju annmäla med så.
2017-02-05, 10:45
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Vad var det han började slåss för? Hör inte vad de säger.

Har han tillstånd att filma? Det brukar väl vara hyfsat svårt att få?

Det behövs Inga tillstånd. Lagen gäller bara fast monterade automatiska kameror, men riggar du upp en kamera manuellt på stativ och befinner dig på platsen så är det vanlig filmning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in