2017-02-04, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17Tusen
Skulle aldrig få för mig att umgås med luder som henne.

Anmält har jag redan gjort, korgubben är en jäva idiot!

Skit ska skit ha!

Vem är det som är idioten som står och spottar på hans disk/vagn, tycker du att det är normalt?
2017-02-04, 21:06
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17Tusen
Läsförståelse?

Om du inte har handlat hos honom, inte känner någon av grisarna som jävlades och om du inte har fastnat på hans stream och trots detta är så förbannat besatt så är det utan tvekan så att du ljuger i dina inlägg.
Du är ute efter hämnd eller så har du en stor skruv lös....troligen både och
2017-02-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Min vän, det finns aldrig en ursäkt att våldsamt misshandla någon. Jesper borde polisanmält isf.

Rymdkram.

Haha skämtar du eller?

Du verkar inte ha mycket erfarenhet, det skulle inte hända ett skit om han polisanmälde, polisen utreder inte brott utan lägger bara ner dem om det inte är av lite allvarligare sorten nu för tiden...
2017-02-04, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LASSGAURD
Då tyckte jag knytnäven i ansiktet fan var värre.

https://www.youtube.com/watch?v=4m-bx89fyUQ

Snacka om ADHD humör.

Detta borde skickas till polisen. Ett glasklart fall av misshandel.

Jesper är allt en tragisk figur men man blir kanske en sådan när man som vuxen karl står och säljer korv med en omsättning på under 500,000 kr/år.
2017-02-04, 21:21
Medlem
happilappis avatar
Jag undrar varför han fortfarande håller på med sin grill där på nätterna om det är så vidriga människor. Han kanske rentav gillar att slå folk på käften?

Hur som helst så är det solklar misshandel. Man slår inte folk på käften för att man spottar ut sin halvätna korv på bänken, hur vidrigt beteende det än är och "att dom förtjänar det".
2017-02-04, 21:22
Medlem
Var han inte anmäld nyligen för misshandel som lades ner?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BTK77
Detta borde skickas till polisen. Ett glasklart fall av misshandel.

Jesper är allt en tragisk figur men man blir kanske en sådan när man som vuxen karl står och säljer korv med en omsättning på under 500,000 kr/år.

Redan skickat till Polisen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnez
Haha skämtar du eller?

Du verkar inte ha mycket erfarenhet, det skulle inte hända ett skit om han polisanmälde, polisen utreder inte brott utan lägger bara ner dem om det inte är av lite allvarligare sorten nu för tiden...

En anmälan kanske inte leder någonstans men om flera anmäler honom så kommer han åka dit förr eller senare. Sedan förstår jag inte varför ingen slår tillbaka. Hade någon slagit mig hade jag gett igen med allt vad jag har.
2017-02-04, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BTK77
En anmälan kanske inte leder någonstans men om flera anmäler honom så kommer han åka dit förr eller senare. Sedan förstår jag inte varför ingen slår tillbaka. Hade någon slagit mig hade jag gett igen med allt vad jag har.

Du verkar inte ha förstått vad jag menade, jag menade alltså inte han som skulle bli anmäld utan hon borde bli anmäld för att hon spotta på disken eller hans korvkiosk, med det skulle inte leda någon vart så det var det bästa han kunde göra att rappa till henne på fingrarna.

Vid det hörnet där han står är det så mycket fulla äckel på helgerna så jag är imponerad att han orkar arbeta där.
2017-02-04, 21:32
Medlem
Jesper bor tydligen hos någon 70-åring med sin 18-åriga dotter.

Som sagt, det kan nog inte vara lätt att ha ett liv där man som 44-åring bor hemma hos mamma, står och säljer korv, och kör runt i en 25 år gammal bil. Snacka om att vara misslyckad.

Citat:
Du verkar inte ha förstått vad jag menade, jag menade alltså inte han som skulle bli anmäld utan hon borde bli anmäld för att hon spotta på disken eller hans korvkiosk, med det skulle inte leda någon vart så det var det bästa han kunde göra att rappa till henne på fingrarna.

Vid det hörnet där han står är det så mycket fulla äckel på helgerna så jag är imponerad att han orkar arbeta där.

Ok. Att hon spottar är inte okej men att han slår henne med stekspaden är mycket värre.
2017-02-04, 21:41
Bannlyst
Citat:
Vem är det som är idioten som står och spottar på hans disk/vagn, tycker du att det är normalt?

Det är ett beteende som jag tycker är förfärligt, förmodligen precis som korvgubben säger en tjackis eller annan white trash individ!
2017-02-04, 21:46
Medlem
mannemusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Om du inte har handlat hos honom, inte känner någon av grisarna som jävlades och om du inte har fastnat på hans stream och trots detta är så förbannat besatt så är det utan tvekan så att du ljuger i dina inlägg.
Du är ute efter hämnd eller så har du en stor skruv lös....troligen både och

Om det är någon som är en gris så är det väl korvjuden själv.

Han verkar ju mer än lovligt lågbegåvad, vilket förmodligen är anledningen till att han, trots sitt ursprung, i princip bara klarar av att jobba som korvgubbe.

Positiv mediaexponering har därtill fått denna helt värdelösa individ att tjäna ganska bra på idioter som ska anta utmaningen att äta "världens starkaste korv" , efter att detta har blivit upphaussat i slaskpress.

Och nej, jag har aldrig köpt korv av honom, kommer heller aldrig att göra det, men jag blir upprörd över hans grisiga sätt att bete sig på och då talar vi inte om en isolerad situation, som du verkar tro att det är.

Han verkar snarare bete sig så här jämt, förutsatt att "offret" är betydligt svagare än han själv.

Titta på fler youtubevideor med herr Levin och bilda dig därefter en uppfattning, det är mitt råd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in