2017-02-04, 17:55
Avslutad
Verkar vara en reko kille. Det måste vara jobbigt att tvingas träffa på så mycket drägg på sin arbetsplats.
2017-02-04, 17:56
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17Tusen
Är du lågbegåvad, ta en demonstration med en människa som går med ett plakat vs en demo med 2000 personer.

Vad är det du inte förstår?

Jag tror mig veta att du spelar dum men helt säker är jag inte!
Eftersom du "råkade" missa att svara på frågan så tar jag det en gång till och jag kommer att fortsätta tills du ger ett seriöst svar och rapportera om du ger fler tramssvar: Har du något tidigare exempel på misshandelsfall som polisen hanterat bättre för att det var fler än en anmälare?
2017-02-04, 18:00
Bannlyst
Tycker han agerar i nödvärn. Dräggen får vad de förtjänar
2017-02-04, 18:08
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Vidriga fyllon och tjackluder kommer och beter sig och spottar och ni ryggradslösa avskum klagar på gubben?

Om ett tjackluder spottar på min bil så hade jag också smällt till henne på fingrarna och fyllot som spottar mat på vagnen förtjänade verkligen en smäll!
2017-02-04, 18:13
Medlem
sterdnerds avatar
Det verkar vara något fel på den här gubben då han ofta tycks bråka med sina kunder / presumtiva sådana, det är lite sorgligt att folk fortfarande stödjer honom tycker jag.

Folk verkar ju sitta och vänta i hans stream på att något bråk ska dyka upp? Eller att något smaskigt ska hända rent av, han har ju uruselt kundbemötande som vissa viftar bort som att han "skojar" med folk, men jag tycker han verkar helt jävla dum i huvudet ärligt talat.

Så ofta kan man inte hamna i bråk och säga att alla andra är dumma i huvudet, eller har jag fel nu?
2017-02-04, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sterdnerd
Det verkar vara något fel på den här gubben då han ofta tycks bråka med sina kunder / presumtiva sådana, det är lite sorgligt att folk fortfarande stödjer honom tycker jag.

Folk verkar ju sitta och vänta i hans stream på att något bråk ska dyka upp? Eller att något smaskigt ska hända rent av, han har ju uruselt kundbemötande som vissa viftar bort som att han "skojar" med folk, men jag tycker han verkar helt jävla dum i huvudet ärligt talat.

Så ofta kan man inte hamna i bråk och säga att alla andra är dumma i huvudet, eller har jag fel nu?

Eller kan det vara så att det finns massvis med människor som är riktigt sviniga? Framförallt när dom är fulla eller påtända?
2017-02-04, 18:22
Medlem
portens avatar
Nu kan ju alla säga vad dom tycker och känner, men jag tror att lagen inte gillar hans bemötande av våld
2017-02-04, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ta en titt på rubriken "Klappar till en tjej i livstream".
ja?
För att i detta fallet är det ju en tjej, om du tittar på videon så ser du det.
Ingenstans har någon uttryckt att det skulle vara mindre illa om det hade varit en kille.

Det är enbart du som drar den kopplingen.

Jag föreslår att du kollar de andra youtubevideorna så du får lite mer insikt om vad det är för snubbe.
2017-02-04, 18:29
Medlem
Jag tycker inte han gjort något fel, de är så mycket fulla äckel där så såklart han blir arg om någon spottar på hans disk, om någon spottar på din bil eller på dig blir inte du arg då?
2017-02-04, 19:30
Medlem
Belavias avatar
Finns det identitet på senapsfeministen som startade allt? Eller var det bara bilder?
2017-02-04, 19:34
Medlem
Gnällspikar finns det gott om. Han gör sitt jobb helt enkelt. Och det är mest vid harakiri korven som han kör sin roll. Snubben är ju hur skön som helst annars
2017-02-04, 19:41
Medlem
Firewaias avatar
Kaaaan det vara så att TS känner tjackhoran som tycker det är lämpligt att spotta på annans egendom? Synd att han inte fick in en mer rak höger i ansiktet, lite lavett på fingrarna var för snällt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in