Citat:
Ursprungligen postat av
SamBumB
Det är ett onödigt inlägg, det tillför absolut ingenting mer än att du får leka Allan Ballan bakom ett tangentbord. Vore du annat än mupp så skulle du läst, tyckt han var korkad och sen moved on men du kände istället ett behov av trycka till ngn som ställer en fråga utan att ens besvara frågan. Så ja du är ett troll i ditt beteende men jag antar att du inte ser (vill förstå) det själv.
Så ngt mer?
Förstår exakt vad du menar, Tyvärr läser jag lite för frekvent på detta forum och flera, biter mig i läppen ofta vilket jag antar att många gör, Självklart ska folk hjälpa istället för stjälpa men det känns som det börjar bli lite för mycket "dumma" beslut och det måste ju finnas en jävla gräns herregud.
Jag menar Steroider är ingen bagatell och genom att sitta och ryggdunka folk så kommer ny rookies som läser andras rapporter aldrig inse allvaret, även på dom trådarna där det faktiskt går fel så får man inte enligt dig framhäva hur jävla dumt det faktiskt är.
Anser att det faktiskt tillför något, startar man en rapport får man stå sitt kast, är man riktigt dum och inte läser på innan man gör sina val så får man stå för konsekvenserna, samt att man möjligtvis kommer bli dumförklarad..
Kunde självklart hållit tillbaka lite på orden men samtidigt inte, Tycker från botten av mitt hjärta att det är ren jävla idioti, Men kanske ska se över mina dagliga vanor och hoppa forumsdelen framöver och bara gå tillbaka till mitt "Muppiga liv"