2017-02-03, 22:35
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysinnes
Hur tänker du när du anser att det är ett onödigt påhopp?
Så du menar på fullaste allvar att man inte ska få höra hur dumt det är att testa på Testo + TREN? på första kuren och sedan bara hoppa av lite sådär för skojsskull?
Killen fick fejk produkter och nu vill han inte längre trycka, Då anser jag verkligen inte att man gett sig in i leken för att det betyder något utan att det snarare är något dumt Quickfix och ja det stör mig otroligt mycket, Och Ja jag tycker man förtjänar att höra det då också.

Men du får gärna klappa folk på ryggen oavsett hur bra eller dåliga val dom gör här på F12, Bara tuta o köra ju, Vad är biverkningar för något?

Och visst det är nog jag som är det dumma trollet här

Det är ett onödigt inlägg, det tillför absolut ingenting mer än att du får leka Allan Ballan bakom ett tangentbord. Vore du annat än mupp så skulle du läst, tyckt han var korkad och sen moved on men du kände istället ett behov av trycka till ngn som ställer en fråga utan att ens besvara frågan. Så ja du är ett troll i ditt beteende men jag antar att du inte ser (vill förstå) det själv.

Så ngt mer?
Citera
2017-02-04, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamBumB
Det är ett onödigt inlägg, det tillför absolut ingenting mer än att du får leka Allan Ballan bakom ett tangentbord. Vore du annat än mupp så skulle du läst, tyckt han var korkad och sen moved on men du kände istället ett behov av trycka till ngn som ställer en fråga utan att ens besvara frågan. Så ja du är ett troll i ditt beteende men jag antar att du inte ser (vill förstå) det själv.

Så ngt mer?

Förstår exakt vad du menar, Tyvärr läser jag lite för frekvent på detta forum och flera, biter mig i läppen ofta vilket jag antar att många gör, Självklart ska folk hjälpa istället för stjälpa men det känns som det börjar bli lite för mycket "dumma" beslut och det måste ju finnas en jävla gräns herregud.

Jag menar Steroider är ingen bagatell och genom att sitta och ryggdunka folk så kommer ny rookies som läser andras rapporter aldrig inse allvaret, även på dom trådarna där det faktiskt går fel så får man inte enligt dig framhäva hur jävla dumt det faktiskt är.

Anser att det faktiskt tillför något, startar man en rapport får man stå sitt kast, är man riktigt dum och inte läser på innan man gör sina val så får man stå för konsekvenserna, samt att man möjligtvis kommer bli dumförklarad..

Kunde självklart hållit tillbaka lite på orden men samtidigt inte, Tycker från botten av mitt hjärta att det är ren jävla idioti, Men kanske ska se över mina dagliga vanor och hoppa forumsdelen framöver och bara gå tillbaka till mitt "Muppiga liv"
Citera
2017-02-04, 12:23
Medlem
fnyrrs avatar
Pct på Nolva, mår skit! Magen helt ur fas.

Hej på Er. I måndags tog jag min sista dbol i en 20/50 kur och PCT består av Nolva.

Under kuren har jag mått som en gud, galet va bra dbol va för min del. Ökad aptit, bra tryck i träningen och kände mig piggare överlag. Sista 10 dagarna fick jag för mycket tryck i nedre ryggen som va en riktig pina, men körde mycket squats så det vet jag till nästa gång nu.

Men sedan PCT påbörjades med Nolva har min mage sagt upp sig, jag har gaser som väcker döda! Sover dåligt på nätterna, känns som ett stort hål i magen bara, illamående. Igår ökade jag mitt vattenintag markant och tog ingen Nolva, mot kvällen började jag känna mig okej och i skrivande stund mår jag mycket bättre. Fick även sova! Så är ganska säker på att det inte bara är avsaknaden av dbol som gör mig dålig utan att det faktiskt orsakas av Nolvan.

Så hur gör jag nu? Jag pallar inte en hel PCT på Nolva om jag blir såhär jäkla dålig. Något positivt är att gyno känner jag inte av varesig nu eller under kuren. Så det ska nog inte vara några bekymmer att helt enkelt låta återställningen ta lite längre tid. Men detta skapar ju lite frågor kring framtiden och nästa kur.

Hur mår ni på Nolva, någon med liknande erfarenhet?

Jag är 30+ btw, så ingen tonåring som härjar med sina hormoner.
Citera
2017-02-04, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Hej på Er. I måndags tog jag min sista dbol i en 20/50 kur och PCT består av Nolva.

Under kuren har jag mått som en gud, galet va bra dbol va för min del. Ökad aptit, bra tryck i träningen och kände mig piggare överlag. Sista 10 dagarna fick jag för mycket tryck i nedre ryggen som va en riktig pina, men körde mycket squats så det vet jag till nästa gång nu.

Men sedan PCT påbörjades med Nolva har min mage sagt upp sig, jag har gaser som väcker döda! Sover dåligt på nätterna, känns som ett stort hål i magen bara, illamående. Igår ökade jag mitt vattenintag markant och tog ingen Nolva, mot kvällen började jag känna mig okej och i skrivande stund mår jag mycket bättre. Fick även sova! Så är ganska säker på att det inte bara är avsaknaden av dbol som gör mig dålig utan att det faktiskt orsakas av Nolvan.

Så hur gör jag nu? Jag pallar inte en hel PCT på Nolva om jag blir såhär jäkla dålig. Något positivt är att gyno känner jag inte av varesig nu eller under kuren. Så det ska nog inte vara några bekymmer att helt enkelt låta återställningen ta lite längre tid. Men detta skapar ju lite frågor kring framtiden och nästa kur.

Hur mår ni på Nolva, någon med liknande erfarenhet?

Jag är 30+ btw, så ingen tonåring som härjar med sina hormoner.

har du testat clomid? risken är ju att du tappar allt du har fått eftersom du inte har någon testo bas..

dianabol ökningar kommer snabbt men försvinner snabbt likaså

alternativet är att du kör hcg men även där stängs du ner och återhämtningen kan bli något svårare
Citera
2017-02-04, 12:35
Medlem
Som-Gjutens avatar
har mått +/-, med lite mera lutning mot -
Citera
2017-02-04, 12:56
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
har du testat clomid? risken är ju att du tappar allt du har fått eftersom du inte har någon testo bas..

dianabol ökningar kommer snabbt men försvinner snabbt likaså

alternativet är att du kör hcg men även där stängs du ner och återhämtningen kan bli något svårare

Kan fixa Clomid, ska hälla i mig mer vatten idag och prova en till Nolva och se om det går bättre. Blir jag sämre så lägger jag helt klart ner Nolvan.

Första gången jag prövar någon form av prepp så största delen är ren lärdom denna gång. Tanken är att köra en Test längre fram som kombineras med dbol första tiden. Men visst vore det ju helt klart bäst att kunna få behålla detta
Citera
2017-02-04, 14:31
Medlem
Citat:
Kan fixa Clomid, ska hälla i mig mer vatten idag och prova en till Nolva och se om det går bättre. Blir jag sämre så lägger jag helt klart ner Nolvan.

Första gången jag prövar någon form av prepp så största delen är ren lärdom denna gång. Tanken är att köra en Test längre fram som kombineras med dbol första tiden. Men visst vore det ju helt klart bäst att kunna få behålla detta

se om du kan få hem clomid fort som fan och försöka överleva på nolva tills dess

det är av dom här anledningarna man rekommenderar att ha ALLT hemma, även om man inte behöver det, dvs alla olika PCT verktyg, alla olika AI, letrozole, hcg ahh you name it...

man vet inte hur kroppen reagerar och detta är praktexemplet..

jag hoppas du har lärt dig detta och tar med dig det åtminstone tills du lärt dig vad som funkar för dig och vad som inte funkar för dig
Citera
2017-02-04, 18:53
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
se om du kan få hem clomid fort som fan och försöka överleva på nolva tills dess

det är av dom här anledningarna man rekommenderar att ha ALLT hemma, även om man inte behöver det, dvs alla olika PCT verktyg, alla olika AI, letrozole, hcg ahh you name it...

man vet inte hur kroppen reagerar och detta är praktexemplet..

jag hoppas du har lärt dig detta och tar med dig det åtminstone tills du lärt dig vad som funkar för dig och vad som inte funkar för dig

Efter mycket läsande så va det en klar majoritet som enbart rekommenderade just Nolva,alla tycker Clomid är overkill. Men som du säger så är varje individ unik och fungerar inte Nolvan så är ju Clomid en riktig räddare. En liten smärre missräkning på PCTn blev det, beaktade aldrig att jag skulle må dåligt på Nolvan

Jag har iaf tagit en till Nolva sen ett par timmar, blev genast lite oroligt i magen men inte lika illa som det varit tidigare i veckan. Sänkte 2 glas vatten när jag fick känningar och jag tror faktiskt det hjälper. Mår jag som nu då kan jag stå ut, helt klart.

Tack för inputen
Citera
2017-02-04, 19:19
Medlem
t.u.r.u.ts avatar
Citat:
Efter mycket läsande så va det en klar majoritet som enbart rekommenderade just Nolva,alla tycker Clomid är overkill. Men som du säger så är varje individ unik och fungerar inte Nolvan så är ju Clomid en riktig räddare. En liten smärre missräkning på PCTn blev det, beaktade aldrig att jag skulle må dåligt på Nolvan

Jag har iaf tagit en till Nolva sen ett par timmar, blev genast lite oroligt i magen men inte lika illa som det varit tidigare i veckan. Sänkte 2 glas vatten när jag fick känningar och jag tror faktiskt det hjälper. Mår jag som nu då kan jag stå ut, helt klart.

Tack för inputen

Hade exakt samma problem efter min första kur, magen lugnade sig efter 3 dar. Dock så gör nolvan mig "tjejig", börjar känna mig som bruden med humörsvängningar å sån skit. Men de är väl bättre att känna sig som en tjej än att börja se ut som en tjej.
Citera
2017-02-05, 19:16
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t.u.r.u.t
Hade exakt samma problem efter min första kur, magen lugnade sig efter 3 dar. Dock så gör nolvan mig "tjejig", börjar känna mig som bruden med humörsvängningar å sån skit. Men de är väl bättre att känna sig som en tjej än att börja se ut som en tjej.

Haha skönt att jag inte har någon tendens till det iaf, lät rätt jobbigt. Just nu är jag bara lite "seg", men i övrigt är det lugnt. Ev lite tröttare än vanligt. Magen verkar vara påväg att acklimatiserat sig till Nolvan nu, går bättre varje gång
Citera
2017-02-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t.u.r.u.t

Du tror inte avsaknaden av testosteronet är det som gör dig tjejig?
Du kanske rent av är en pussay; )
Citera
2017-02-06, 08:05
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Haha skönt att jag inte har någon tendens till det iaf, lät rätt jobbigt. Just nu är jag bara lite "seg", men i övrigt är det lugnt. Ev lite tröttare än vanligt. Magen verkar vara påväg att acklimatiserat sig till Nolvan nu, går bättre varje gång

Kass mage på nolva efter 50 dagar på dboll? Inget ovanligt. Skit i orala nästa gång, det kan bli värre. Och att gå av dboll är inte så farligt, om det behövs så skippa nolvan med. Dboll funkar bra helt ensamt utan testo och att gå av cold turkey. Ökningarna sitter kvar bra, förutom vätskan naturligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in