2017-01-26, 19:26
Medlem
HeroesSilencios avatar
Lite sista rycket för henne nu skulle jag tro. Ganska vanligt bland bekräftelsekrävande kvinnor som passerat 40. Man skaffar sig en 10 år yngre kille och skaffar barn..för det är så myyyysigt. Och det gjuter relationen fast i betong eller sten.... NOT!
Inom ett par år när rosa fluff fluff och passionerade nätter med massor av sex med den sugna 40 taggaren så byts det till problem med de andra barnens fädrar, tonårsrevolt hos de andra barnen som känner sig undanskuffade, småbarn som spyr och skiter ner sig i tid och otid är enormt krävande för relationen. Sexlivet blir lika med Noll och dessutom som kryddan på smöret så kommer 40 taggaren in i klimakteriet. Och den situationen för en kille som då befinner sig mellan 35-40 år kommer vara enormt påfrestande. Jag ger realtiden 2% chans att överleva och Jessica kommer ha 3 barn med 3 olika pappor. Sedan när karriären är slut så kommer hon enbart betraktas som ett WT luder med ungar överallt. Tragiskt...varför kan inte 40 taggarna bara knulla och ha en skön tillvaro utan att avla ungar som skall fungera som en snara i förhållandet.
Senast redigerad av HeroesSilencio 2017-01-26 kl. 19:28.
Citera
2017-01-27, 00:54
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Vilken kvinna Jessica är ändå. Det är beundransvärt. Tre barn med tre olika (!) män. Det måste vara ödet.

Knappast något speciellt unikt i dagens läge, inte bara Jessica Almenäs har det utan även Tilde de Paula har det, Sofia Wistam har det också, likaså Magdalena Graaf osv. Sprida gener är lattjo, knulla är kul och lägg till urblåst på det så har du orsaken till att en del kändiskvinnor har skavsår mellan benen.
Senast redigerad av Oddball 2017-01-27 kl. 00:56.
Citera
2017-01-27, 13:44
Medlem
emma80s avatar
Mycket känsligt detta att ha tre ungar med tre olika män.

NollTrollTolerans kräver Jessica i ett blogginlägg. Det som skrivs här på FB verkar inte vara något i förhållande till alla de kommentarer som hon har raderat från både bloggen och sin Instagram.

http://jessicaalmenas.se/2017/01/26/nolltrolltolerans/

Ni som följer mig på Instagram vet att min policy där är #NollTrollTolerans. Det gäller även på min blogg. Ska man kommentera får man visa lite vanligt hyfs. Man får givetvis tycka annorlunda och diskutera saker på ett sansat sätt, men personpåhopp och elakheter accepterar jag inte. Jag kommer att radera alla såna kommentarer. Gör nåt vettigt med era liv istället!

Aftonbladet skriver sedan en artikel om det.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...tetsavslojande

Jessica Almenäs väntar barn med nya kärleken Patrik Fahlgren.
Efter avslöjandet har hon fått flera negativa kommentarer för att hon har tre barn med tre olika pappor.
– Det är inga lyckliga människor som skriver så, säger hon till Nöjesbladet.
Senast redigerad av emma80 2017-01-27 kl. 13:47.
Citera
2017-01-27, 18:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80

NollTrollTolerans kräver Jessica i ett blogginlägg. Det som skrivs här på FB verkar inte vara något i förhållande till alla de kommentarer som hon har raderat från både bloggen och sin Instagram.

Exemplen som visades upp var väl inte sådär farliga. Men det är hennes rätt att nu radera vad hon vill eller att ens denna fråga ska ställas där. Egentligen är det ju ingen som ska behöva bry sig om detta. Alla de här ungarna kommer det liksom inte gå någon nöd på sett till att ha det bra ställt och de har alla 2 föräldrar i sina liv. Sedan är det ju bara positivt för dom med fler syskon då.
Citera
2017-01-28, 01:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Ni som följer mig på Instagram vet att min policy där är #NollTrollTolerans. Det gäller även på min blogg. Ska man kommentera får man visa lite vanligt hyfs. Man får givetvis tycka annorlunda och diskutera saker på ett sansat sätt, men personpåhopp och elakheter accepterar jag inte. Jag kommer att radera alla såna kommentarer. Gör nåt vettigt med era liv istället!

Om hon nu är så mån om att folk ska göra något vettigt av sitt liv så är det väl en väldigt bra ide att helt undvika att gå in på hennes urtrista blogg? Det finns betydligt bättre och viktigare saker än att följa hennes partnerbyten, inte sant?

Citat:

Efter avslöjandet har hon fått flera negativa kommentarer för att hon har tre barn med tre olika pappor.

Man kan faktiskt tänka sig att de som nu riktat kritik mot henne i vissa fall är fullt normala lyckliga människor som tänker längre än näsan räcker, eftersom Almenäs har en historik bakom sig som inte direkt är jättesmickrande vad gäller relationer och barn med olika fäder så finns ju risken att historien återupprepar sig?
Men visst, vi önskar henne lycka till trots att oddsen inte är de bästa kanske
Citera
2017-01-28, 11:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Nu fattar jag inte riktigt grejen med att skaffa barn med varenda ny partner. Fast hon behöver ju knappast näthatas för det. Så mycket skit förtjänar hon ju inte. Däremot tror jag ju som folk säger att det i många fall är för att försöka binda samman relationen, något gemensamt de får och ett försök till lite bättring. Hur många par har inte skaffat unge när relationen börjat knacka i fogarna.

Jo ja jag skriver en del illa om Anna Book som det egentligen är synd om för hon har en förmodad diagnos. Anna beter sig dock riktigt illa mor folk, ljuger och erkänner aldrig ett fel/misstag.

Nu fattar väl inte jag det fantastiska med barn överhuvudtaget egentligen. Tycker mest det verkar jobbigt och tråkigt med barn. Söta visa stunder men däremellan... Fy fan.
Citera
2017-01-28, 17:07
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nu fattar väl inte jag det fantastiska med barn överhuvudtaget egentligen.
Tycker mest det verkar jobbigt och tråkigt med barn. Söta visa stunder men däremellan... Fy fan.
Håller med dig totalt!
Citera
2017-01-29, 21:26
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:

Så bara för att man uppmärksammar att hon har flera barn med flera fäder, så är man "olycklig" , ja, jag säger då det, en del jävlar tror de kan detta med att tillskriva andra epitet.

Att ligga runt och avla med alla karlar man kommer över, är mer regel än undantag idag it seems.
Citera
2017-02-03, 11:16
Medlem
Jesus-fucking-Christ!

Nu klagar Almenäs på att det är "jobbigt att vara gravid".

Ta den i tvåan istället, så slipper du "jobbigheten", alternativt sluta skaffa barn med varje karl du blir tillsammans med.

http://www.expressen.se/noje/jessica...t-vara-gravid/
Citera
2017-08-02, 08:31
Medlem
foxtrouts avatar
Inget skvaller men Jessica visar med bravur att hon är en norrlandsmadrass. Fy fan för madrasser.
Citera
2017-08-02, 11:19
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Inget skvaller men Jessica visar med bravur att hon är en norrlandsmadrass. Fy fan för madrasser.
Bitter?
Jag tycker det är bra med sexuellt aktiva tjejer, hur ska man annars få ligga?
Citera
2017-08-02, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Vad är problemet om Jessica eller vem som helst vill ligga? Fortsätt du med en stilla runk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in