Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-06, 13:03
  #193
Medlem
Vem är horan egentligen? Visst kan jag googla upp detta, men det kom upp en nyhet nu när kollade mailen, att hon knullar någon ny snubbe nu och förr har hon knullat prinsen i Monaco när hon fnaskade tydligen runt i Jet-set kretsar och horade ut sig till rika män i lånade kläder och smycken som horan fick låna som var värda miljoner enligt henne själv.

Tydligen en lyxprostituerad som byter knullpartners ofta, och som är helt jävla helylle i tråkig svensk media. Har jag inte fel så var hon med i något Trav-program.
Citera
2016-02-12, 16:29
  #194
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antischemetischm
Vem är horan egentligen? Visst kan jag googla upp detta, men det kom upp en nyhet nu när kollade mailen, att hon knullar någon ny snubbe nu och förr har hon knullat prinsen i Monaco när hon fnaskade tydligen runt i Jet-set kretsar och horade ut sig till rika män i lånade kläder och smycken som horan fick låna som var värda miljoner enligt henne själv.

Tydligen en lyxprostituerad som byter knullpartners ofta, och som är helt jävla helylle i tråkig svensk media. Har jag inte fel så var hon med i något Trav-program.


Vad är det för mail du får egentligen?

Nu knullade hon som säkert runt i sina yngre dar när hon var modell. Tycker det är lite väl hårda ord, själv tycker jag hon är ytterst fin och verkar ganska trevlig och normal, men ändligt trendkänslig och kanske lite tråkig. Jag skulle lämna min fästmö för henne vilken dag som helst.
Citera
2016-03-19, 10:02
  #195
Medlem
Mogrens avatar
Konstig kropp hon har. Rattarna sitter långt ner på magen!
Citera
2016-03-20, 05:48
  #196
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Hon har en pojkvän vars huvud ser ut som en ballong man målat ett ansikte på. Värre fall av "ful kille får snygg tjej" finns fanimej inte i Svea Rike. Skulle gärna se lite otrohet som kan spräcka det paret, vem som helst verkar ju ha chans på henne så man skulle kanske sätta in en stöt.
Det är ett otroligt roligt inlägg. Dessvärre är det helt sant.
Citera
2016-03-22, 15:44
  #197
Medlem
Är hon Sveriges mest korkade programledare?
Citera
2016-07-23, 02:26
  #198
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Vet inte om denna postas tidigare men Jessica förklarar vad en fluffer är och erbjuder sig att "visa" den manlige programledaren. Herregud, så sexigt!

https://www.youtube.com/watch?v=9uYlzLJKjbM
Citera
2016-07-24, 16:21
  #199
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Vet inte om denna postas tidigare men Jessica förklarar vad en fluffer är och erbjuder sig att "visa" den manlige programledaren. Herregud, så sexigt!

https://www.youtube.com/watch?v=9uYlzLJKjbM


"Biggus Dickus" - Intressant ordval! Det kan även tyda på att Jessica har skön humor också.
Citera
2016-07-24, 17:21
  #200
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
"Biggus Dickus" - Intressant ordval! Det kan även tyda på att Jessica har skön humor också.

Jessica är både kvalificerad och humoristisk. Problemet är hur och var hon hittar sina karlar.
Citera
2016-07-24, 17:34
  #201
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Vet inte om denna postas tidigare men Jessica förklarar vad en fluffer är och erbjuder sig att "visa" den manlige programledaren. Herregud, så sexigt!

https://www.youtube.com/watch?v=9uYlzLJKjbM

Synd att hon inte visade rent praktiskt

Kul med folk med lite självdistans och som inte tar allt så görallvarligt. Gillade ju även hennes svar på kritiken mot att hon visar för mycket ben i rutan.
Citera
2017-01-25, 12:28
  #202
Medlem
Photoshoppeds avatar
Och nu väntar hon barn, med en tredje barnafader. Måste man skaffa barn i varje förhållande man inleder? Det kommer ju också att ta slut om cirka tre år max, och då ska hon ratta umgänge också med pappa nummer tre. Omdömeslöst.
Citera
2017-01-25, 16:03
  #203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Och nu väntar hon barn, med en tredje barnafader. Måste man skaffa barn i varje förhållande man inleder? Det kommer ju också att ta slut om cirka tre år max, och då ska hon ratta umgänge också med pappa nummer tre. Omdömeslöst.

Vilken kvinna Jessica är ändå. Det är beundransvärt. Tre barn med tre olika (!) män. Det måste vara ödet.
Citera
2017-01-25, 19:04
  #204
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Vilken kvinna Jessica är ändå. Det är beundransvärt. Tre barn med tre olika (!) män. Det måste vara ödet.

Lite "Lillbabasvarning"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback