• 1
  • 2
2017-02-02, 17:14
Bannlyst
Vaknade med huvudvärk.

Tog alvedon och drack te. då kände jag magen bli arg och det slutade med spya.
första spyan

betyder det att jag blivit sjuk igen wtf ?!?!?
Citera
2017-02-02, 17:31
Bannlyst
Jag kommer bli djupt besviken om jag blir fucked again.

Gå igenom samma process med homorojd, fyy fan, då kommer jag överdoser immodium och så får det ta kräkvägen.

Kan det vara magförgiftning ? det kan man väl få i all oändlighet så länge man intar giftet

Omg omg
Citera
2017-02-02, 17:53
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Är det inte lika infernaliskt idiotiskt sagt som att man vid allergi inte ska ta mediciner för att kroppen måste få ha sin gång?

Jag kan ha helt fel i frågan då det kanske finns skillnad mellan de två. Och reserverar mig för detta redan nu så att jag inte framstår som den som inte tänkte längst.

Magsjuka beror ju på bakterier eller virus som frodas och trivs i din mag-tarmkanal. Det vet kroppen och därför försöker den skita och spy ut innehållet.

Du har ju varit sjuk länge nu och jag kan ju mycket väl tänka mig ett samband med att du tryckte i dig Imodium i stället för att skita ur dig eländet.

Varför tar du Alvedon? Är det mot värk och feber är det okej, men det är inget som botar din magsjuka.

Du borde ringa 1177 och prata med dem. De känner ju till vilken typ av magsjuka som går lokalt där du bor. Skulle tro att det är vinterkräksjuka du har fast du bara sket i början men de kan 1177 svara på och ge dig råd om det finns nåt att göra eller ej.
Citera
2017-02-02, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Magsjuka beror ju på bakterier eller virus som frodas och trivs i din mag-tarmkanal. Det vet kroppen och därför försöker den skita och spy ut innehållet.

Du har ju varit sjuk länge nu och jag kan ju mycket väl tänka mig ett samband med att du tryckte i dig Imodium i stället för att skita ur dig eländet.

Varför tar du Alvedon? Är det mot värk och feber är det okej, men det är inget som botar din magsjuka.

Du borde ringa 1177 och prata med dem. De känner ju till vilken typ av magsjuka som går lokalt där du bor. Skulle tro att det är vinterkräksjuka du har fast du bara sket i början men de kan 1177 svara på och ge dig råd om det finns nåt att göra eller ej.

Idag för huvudhärk.

När jag var och besökte hell i början av veckan var det för feber, kroppsvärk och allmän magvärk..

Igår var jag pretty much helt okej, åt mat och allt.

Jag vet inte vilkq samband det finns men jag hoppas innerligt att inte satan är efter mig och gett mig en ny fräsch stam vrisuar eller att det egentligen är matförgiftning

Det hoppas jag verkligen
Citera
2017-02-02, 18:24
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
Idag för huvudhärk.

När jag var och besökte hell i början av veckan var det för feber, kroppsvärk och allmän magvärk..

Igår var jag pretty much helt okej, åt mat och allt.

Jag vet inte vilkq samband det finns men jag hoppas innerligt att inte satan är efter mig och gett mig en ny fräsch stam vrisuar eller att det egentligen är matförgiftning

Det hoppas jag verkligen

Jag tror *obs! tror* att du har vinterkräksjuka och att du började äta för tidigt. Så djävulskt var det för mig när jag hade den.

Det var nåt år sedan och strax före jul, hade varit jättesjuk i 4-5 dagar. Till julafton kände jag mig riktigt bra. Inget illamående, skitande eller kräkande, svag som en nyfödd kattunge men annars ok. Tyckte jag kunde unna mig lite julmat om jag tog det försiktigt och bara åt lite. Men se det gick inte, framåt kvällen samma elände igen och den goda julmaten kom ut bägge ändar.

Efter det blev det bara flytande föda några dagar till och jag var som en äcklig gammal urvriden disktrasa med sönderskitet anus. Det tog 10 dagar innan jag var någorlunda normal. Magsjuka från helvetet. Yes.

Men ring nu 1177 som jag sa så får du prata med kunnigt folk.
Senast redigerad av SmurfSmurf 2017-02-02 kl. 18:28.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in