2017-02-01, 21:38
Medlem
EnLitenFryss avatar
Sitter på en OTW Sane. Kan inte avgöra om jag ska sälja nu i halvtid eller om jag ska avvakta. City leder med 3-0, Sane har gjort en assist. Kortet har gått från 55k -> 81k.

Vet att ingen kan säga vad som är rätt beslut här. Bara konstaterar att det är så jävla tricky. I vanliga fall hade jag haft 8 st OTW Sane och sålt alla utom 1 men denna gång är kapitalet fast i andra kort. I detta fall kan jag verkligen inte avgöra. Får han en IF blir det kortet 82-ratat och värdet sticker nog upp mot 180-220k. Men otroligt tveksamt om han får det på 1 ass, även om han varit bra.
Citera
2017-02-01, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sitter på en OTW Sane. Kan inte avgöra om jag ska sälja nu i halvtid eller om jag ska avvakta. City leder med 3-0, Sane har gjort en assist. Kortet har gått från 55k -> 81k.

Vet att ingen kan säga vad som är rätt beslut här. Bara konstaterar att det är så jävla tricky. I vanliga fall hade jag haft 8 st OTW Sane och sålt alla utom 1 men denna gång är kapitalet fast i andra kort. I detta fall kan jag verkligen inte avgöra. Får han en IF blir det kortet 82-ratat och värdet sticker nog upp mot 180-220k. Men otroligt tveksamt om han får det på 1 ass, även om han varit bra.

svårt o se honom få ett IF för en assist.. han är inte 12 år gammal liksom..å andra sidan gör EA allt för att tjäna stålar o då lockar BPL spelare..personligen hade jag nog sålt..kmr SBC som kräver OTW kort kommer det finns billigare alternativ än en spelare för 80... skulle tro att de hamnar på runt 50k då....
Gör han inget mer än 1 ass tror jag det går att köpa tillbaka för runt 55..
Citera
2017-02-01, 22:00
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
svårt o se honom få ett IF för en assist.. han är inte 12 år gammal liksom..å andra sidan gör EA allt för att tjäna stålar o då lockar BPL spelare..personligen hade jag nog sålt..kmr SBC som kräver OTW kort kommer det finns billigare alternativ än en spelare för 80... skulle tro att de hamnar på runt 50k då....
Gör han inget mer än 1 ass tror jag det går att köpa tillbaka för runt 55..

Ursäkta, jag är otydlig. Jag tror inte heller på IF för en ass, jag menar på att gör han mål - då kommer han troligen få IF. Å ena sidan 30k i handen, å andra sidan potentiellt 140k om han gör mål. Vilket inte känns otänkbart med tanke på hur det ser ut.
Citera
2017-02-01, 22:03
Medlem
Citat:
trejdar, spelar WL eller köper points.. 400k är ju ingenting på dagens FIFA.. trejdade ihop 50k profit igår lite enkelt..
Hur lyckas du göra så mycket på en dag, jag får max 15k
Citera
2017-02-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifakungen66
Hur lyckas du göra så mycket på en dag, jag får max 15k

Calhanoglu gick för 20k bin...köpte 5-6st sålde för 27k på nån timme..sen köpte jag några till och sålde.. sålde ca 10 på en dag med snitt 5k profit per kort...
Citera
2017-02-01, 22:09
Medlem
Citat:
Calhanoglu gick för 20k bin...köpte 5-6st sålde för 27k på nån timme..sen köpte jag några till och sålde.. sålde ca 10 på en dag med snitt 5k profit per kort...
Men hur ska man trejda om man typ bara har 10k?
Citera
2017-02-01, 22:22
Medlem
Vilken tid imorgon får man rewards för wl? Spelade wl för första gången i helgen.
Citera
2017-02-01, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Asså det här med trading är skit kul men sen blir det ju ganska lång tråkigt oxå. Känner att jag bara ska köpa FIFA points för 1000 spänn och sen köpa coins för 3 lax nästa år när spelet släpper så är man klar liksom hahahaha.

Jag började trada kraftigt sen 3 veckor tillbaka och kan säga att när alla mina kort är sålda så ligger jag faktiskt på en 800K. Jag hade nästan 300K när jag började trada ordentligt. Så ja 500K plus på 1 månad typ och jag har öppnat en jävla massa packs ändå och ändå ligger på plus kanten Men detta tar sin jävla tid alltså.

Värt o säga att jag är läkare, o det här tar mer tid än nåt annat i mitt liv. O detta är på låtsas. Men herregud vad kul det är hahahaa

hahaha precis så känner jag. Tänk om man lagt lika mycket energi och tid på något vettigt istället, hade man ju varit miljonär idag. Jag tycker det är skitkul att trejda, speciellt prova massa nya kort. Går bara jäkligt trögt den här upplagan. var ju svinenkelt 2015 när alla köpte hur mycket coins som helst så man kunde ta vilka idiotpriser man ville men folk köpte ändå.

Jaja sitter med tradepilen full med If Shawcross, Alli och ett par Kane och bara väntar på potm. Har en full Rare Tottenham squad,England squad, Dons squad och en Nigeria squad. Tror inte ens jag kommer göra potm om den är för dyr utan sälja korten istället. Gillar inte att ha untradable spelare dessutom tror jag knappast en potm Alli (om det blir han) är bättre än Eriksen som är sjukt grym.
Citera
2017-02-01, 22:39
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fakirenlol
Vilken tid imorgon får man rewards för wl? Spelade wl för första gången i helgen.

Borde dyka upp inatt strax efter kl 01:00.
Citera
2017-02-01, 23:38
Medlem
funderar på om det kan va värt o köpa på sig några fler Calhanoglu..nere på 21k igen..sålt många för 27... tror folk säljer av för att köpa packs från MOTM och nya TOTW..bör stiga igen
Citera
2017-02-01, 23:51
Medlem
Visst är man autokvalificerad till WL om man fick gold 2? Står att jag inte är kvalificerad

EDIT: Ah nu fattar jag, när man får rewardsen så blir man kvalificerad.
Senast redigerad av hjeaeee 2017-02-02 kl. 00:06.
Citera
2017-02-02, 00:11
Medlem
Vilka TOTW-kort skulle ni investera i den här veckan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in