Jo du har rätt! Bankautomaterna spottar ut nya sedlar! Bor i ett skit område och det är en 20 meters kö, väldigt många glada ansikten måste jag säga. Säkert rekord i detta området.
hur kan det vara ett problem, om en bankomat spyr ut 15k? Lucky you? Eller cyberkrig?😨
15k för en person. Det var minst 8-11 personer och 4 killar som blockera bankautomaten och bara drog ut och drog ut. Med andra ord man fick inte använda bankautomaten innan han var färdig.
" Underhållsarbete pågår
Ikväll kommer vi att genomföra underhållsarbete på våra IT-system med anledning av dagens störningar kopplat till våra bankkort. Det är fortfarande problem med att använda bankkorten vid e-handel, men det går bra att betala med bankkorten i de allra flesta fall vid användning i butiker. Störningen påverkar inte våra betal- och kreditkort. Vi ber om ursäkt om detta skulle ställa till det för dig. " /Swedbank
Väntar fortfarande på att detta ska komma ut i media. Jag pratade med en polare innan idag som bor i en liten by och han fick också ut gratis pengar och ett gratis besök på kvantum, så det är definitivt inte isolerat till Malmö.
Väntar fortfarande på att detta ska komma ut i media. Jag pratade med en polare innan idag som bor i en liten by och han fick också ut gratis pengar och ett gratis besök på kvantum, så det är definitivt inte isolerat till Malmö.
Jag tror att de kommer att mörka det, de måste ju ta hand om sina intressenter.