Citat:
Ursprungligen postat av
frantik
Det som borde hända är att gamla AMK kommer tillbaka. Åtminstone en av dom som var med tidigare. Spelar egentligen ingen roll vem av dom, men för att jag ska gå igång ordentligt bör någon gammal AMK-medlem bli en fast programledare. Det är för trött stämning just som det är nu.
Tror verkligen inte att det är rätt väg att gå, även om jag brukar lyssna när originalmedlemmarna är med så tror jag verkligen att martin borde försöka förnya snarare än att gå tillbaka till någon halvmesyr med gamla AMK.
Lyssnade på ett avsnitt för någon vecka sedan och det som är fruktansvärt talande är hur trött martin är på att göra programmet. Det verkar inte finnas någon motivation eller glädje i att göra programmet, vilket antagligen gör det ännu svårare att göra någon konstruktiv förändring för att få det att bli bra. Om 90 000 kr i månaden (dock har det halverats på patreon ser jag nu?) inte gör honom motiverad eller inspirerad till att utveckla programmet så borde han ta ett break eller lägga ner.
Tycker att det är smaskigt om självaste Limpan har brutit med martin och på vilka grunder. Någon som sitter på mer info om detta eller som kan visa på att Limpan hetsade mot Ellen? Drabbas alltid av extrem cringe när rebelztöntarna nämns, men har alltid gillat Limpan.