Citat:
Ursprungligen postat av
Raido
Vet inte om det går att sparka igång den här tråden efter snart 5 år..
I vårt förhållande experimenterar vi mycket med sex och fantasier. Nu är vi inne på att ha sex som känns tabu och lite förbjudet där man kan bli påkommen, men vi vill absolut inte bli påkomna.
Vi vill ha tips på offentligt sex, platser, tider, vad man bör tänka på osv..
Saker relaterat till detta vi har provat hitintills:
- Vi brukar göra det I tältet vid fjällvandring eller vandringsleder, men där har vi varit såpass ensamma så det har inte känts som något märkvärdigt alls.
- I bilen har man fått en och annan avsugning. Men det har vi slutat med då vi höll på krocka sist vi gjorde det.
- Vi var nära i ett provrum i en en klädbutik efter lite hångel och avrunkning/fingerpullande. Men det kändes så uppenbart att vi skulle bli påkommen så vi slutade där.
- Vi var också nära att göra det på en offentlig toalett, men det kändes så jävla sunkigt så det blev avtändande istället. 😂
Bilen med tonade rutor på något utmanande ställe låter riktigt hett, den ska vi definitivt prova med madrass från baksätet till bagaget med fällda stolar.
Min kille tog mig i tvättstugan igår, alltså den allmänna i huset. Enormt sexigt. Oftast går man ju inte in i tvättstugan om någon annan har bokat tid, men risken/möjligheten finns ju alltid. Vi hörde hissen och dörrar till källarförråden som slog igen, men ingen kom in till oss. Bakifrån med min kjol uppdragen.
Balkong/uteplats kan också vara lagom offentligt för att starta, kan ju välja tid på dygnet och självklart anpassa beroende på hur det ser ut/är byggt.
Åker man bil är det ju lätt vid rastplatser, bensinmackar, ute i skogen etc.
Stränder, klippor, bryggor. Anpassat till omgivning och tid.
Toa beror ju på var det är nånstans. Offentlig allmän sunkig toa inte så kul, men om man väljer. Jag har haft riktigt hett sex på gymmets toa. Stor toa. Låst dörr och alla våra ljud överröstades (tror jag) av musiken utanför men eftersom man redan hade tighta kläder, var svettig och musklerna var igång så blev det riktigt hett och hårt. Dessutom finns ju spegel. Alltid en bonus.
Hemmafester vintertid används nästan alltid sängen i ett sovrum som garderob och inte festlokal. Då kan man passa på att ha sex där (inte på alla kläder på sängen då, utan annan plats). Kan köra första gången när man själv har fest - man måste väl få ha sex i sitt eget sovrum?!
Om man reser på sommaren och delar bostad med folk man inte brukar göra det med är det också härligt att se var/när man kan få till det. Också trevligt att som par prata/förbereda/hetsa varandra kring var man kan/vill/ska ha sex, hur och när. Och ibland är det bästa bara att bli överraskad.