2017-01-26, 17:28
Medlem
Kennethkuks avatar
har sett en javla massa av skurt, har det bra hej då
Citera
2017-01-27, 05:45
Medlem
Skurt är king. Bra tags på bra ställen, riktigt kul att se. Vill se mer spridning dock!

Känns som att det bombats riktigt brs hittills under 2017. Redigt mkt bra trashgraff på scenen nu. Vill dock se mer streetpieces!
Citera
2017-01-27, 08:40
Medlem
Tror under mina månader jag har bott här har jag sett en vagn som var nermålad, dock var detta tidigt på morgonen så troligtvis blev denna även buffad efter den åkt förbi.

Dock måste jag ge CRED tilll dem som kör på Ekträgatan, alltid kul när man glider mot jobbet och får se nya saker.
Citera
2017-01-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tor1n
Tror under mina månader jag har bott här har jag sett en vagn som var nermålad, dock var detta tidigt på morgonen så troligtvis blev denna även buffad efter den åkt förbi.

Dock måste jag ge CRED tilll dem som kör på Ekträgatan, alltid kul när man glider mot jobbet och får se nya saker.
Vilka är det då?
Citera
2017-01-28, 15:29
Medlem
Såg att ÖS gjort comeback i Wieselgrenstunneln. Sjukt risigt men kul att se
Citera
2017-01-28, 21:15
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Såg att ÖS gjort comeback i Wieselgrenstunneln. Sjukt risigt men kul att se
De har lirat i flera gånger om på röda sten så comeback för en målning är väl att ta i.

thds: labs & c/o, mest tunga karaktärer. Väntar bara på en mardrömspjäs av nämnda med blandning av bokstäver o karaktärer, det som syns nu ser mest tjackat ut...
Citera
2017-01-30, 12:36
Medlem
Vilka syns i stan? Tänker i stor utsträckning inte bara några tags i linne eller gamlestan. Den enda jag kan tänka på är edit trots att han är långt från att täcka stan
Citera
2017-01-31, 00:14
Medlem
Tycker Edit syns nästan vart man än rör sig, annars är de la Dept och Temper som först kommer på tanke när man snackar "all-city".
Citera
2017-01-31, 03:01
Medlem
Tempr känns ju dock inte superrelevant, var länge sedan man såg nytt av honom, åtminstone under det namnet.

Dept syns mkt i alla fall. Han och edit är la de enda som känns nämnvärda. Vad hände med Osmer och Juce? De verkade ju bomba rejält under hösten.
Citera
2017-01-31, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffeleros
Tycker Edit syns nästan vart man än rör sig, annars är de la Dept och Temper som först kommer på tanke när man snackar "all-city".
Edit har mycket på många ställen medan dept har här och där nästan över allt även utanför stan

Citat:
Tempr känns ju dock inte superrelevant, var länge sedan man såg nytt av honom, åtminstone under det namnet.

Dept syns mkt i alla fall. Han och edit är la de enda som känns nämnvärda. Vad hände med Osmer och Juce? De verkade ju bomba rejält under hösten.
Inte sett nåt av dom. Huarache däremot han kanske inte kör som förut men han har mycket och på skevaste ställena 💪🏾
Citera
2017-01-31, 10:19
Medlem
Citat:

Det mesta Tsd grejerna som dyker upp står nog Temper för. Håller med angående dept faktiskt, syns mer än edit på exempelvis hisingen.
Citera
2017-01-31, 19:55
Medlem
Och Partille, Angered, Mölndal osv. Bra bombare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här