Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Trumps fanboys här ser ingen skillnad få president Trump och programledaren Trump.
De tycker att det är lika coolt när han skriker "You're fired" oavsett i vilken kontext han gör det.
Han är deras ställföreträdare i treårstrotset. Treåringar gör uppror mot sina föräldrar i trygg förvissning om att ingenting ont kan hända dem. Det är likadant med Trumps fanboys här.
Det är bara det att Trump är farlig på riktigt och han kommer att ställa till med värre saker för USA om han får hållas. Nedmonteringen av det juridiska systemet har bara börjat exempelvis.
Trump och hans innersta krets är ett allvarligt hot mot demokratin mot världsordningen som vi känner dem. Är det coolt? Jag tycker inte det.
Han levt i en skyddad värld så länge, så han förstår inte hur världen fungerar utanför sin lilla bubbla.
Det är därför jag sagt att han borde få ta en sväng på Samhall, då de har en viss kompetens att ta hand om människor med specialbehov.
Jag sagt länge att han haft fascistiska idéer, men det har man tonat ned ifrån de fanatiska Trump fansen
Men nu står vi med beslut som är fascistiska, och backas upp med media ska hålla käften, personal sparkas för de följer deras grundlagar.
Även detta tydliggör att ett flertal av Trump fanatikerna här, är de facto fascister.
De kanske inte vet om det, men troligt vet dom exakt vad dom är.
En sak jag vet om, sanningen kommer alltid i kapp sånt här folk.