2017-01-31, 09:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShabbatGoy
Otroligt smart kampanj, det krävs rätt mycket att få uppmärksamhet i mediabruset så att anlita kakan är ett genidrag. Många blir förbannade men knappast någon kommer orka välja bort comviq, ännu fler uppmärksammar kampanjen
Knappast. Lika bra reklam som om chefen skulle bli tagen för barnvåldtäkter.
Citera
2017-01-31, 09:38
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Sa precis upp mitt Tele2 abonnemang som jag har haft i över 15 år. De flesta i deras nya kampanj eller idén i den har jag inget speciellt emot men just knäppgöken "Kakan" gillar jag inte.
Letar nu efter ett bra abonnemang med mycket surf och fria sms/samtal, några tips?

Jag gillar telenor du kan nyttja hela din surf i hela EUsamt thailand. (Å andra sidan kommer detta till alla inom de närmsta åren)

On topic.
Tror inte comviq kommer ändra sig. Det känns som deras målgrupp är människor med samma värderingar. Åt vänsterhållet.
Citera
2017-01-31, 09:38
Medlem
Jag hade kunnat köpa alla även om jag inte gillar dom (t.ex. Zara Larsson).

Dock går min gräns vid polishataren och vänsterextremisten Kakan Hermansson. Har sagt upp och motiverat varför.
Citera
2017-01-31, 09:42
Medlem
Europes avatar
Det är inte direkt gladare röster på Twitter:

https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=comviq&src=typd

Edit: Notera hur Tele2, som äger varumärket Comviq, försöker två sina händer.
Senast redigerad av Europe 2017-01-31 kl. 09:43. Anledning: Edit
Citera
2017-01-31, 09:50
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaFet
Man får ju hoppas att det drevas minst lika hårt som mot Audi nu så att nästa gång tänker stora företag "nej, vi orkar inte ett drev, vi kör en vit medelålders man i nästa reklam"

Fast nu är det ju inte kön eller hudfärg som är problemet utan det faktum att man väljer personer som uttalat sig "märkligt" om poliser (Hermansson) och som anser att vita inte kan utsättas för rasism (Larsson), för att nämna några få saker.
Citera
2017-01-31, 09:54
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Jag gillar telenor du kan nyttja hela din surf i hela EUsamt thailand. (Å andra sidan kommer detta till alla inom de närmsta åren)

On topic.
Tror inte comviq kommer ändra sig. Det känns som deras målgrupp är människor med samma värderingar. Åt vänsterhållet.

Är det inte Comviq som även har reklam på arabiska och ibland så finns det enbart deras reklam och jag älskar inte direkt reklam men om man fyller en buss med reklam i Sverige och 70% av befolkningen fattar inte vad som står så är det lite märkligt
Citera
2017-01-31, 09:55
Medlem
Kakan fick ju lära sig att vad man säger och tycker faktiskt har konsekvenser när hon fick sparken av Audi. Vilket hon faktiskt verkade inse. Så för min del är det inget problem att hon har fått ett nytt jobb. Det är väl klart att hon ska kunna försörja sig.
Citera
2017-01-31, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Kakan fick ju lära sig att vad man säger och tycker faktiskt har konsekvenser när hon fick sparken av Audi. Vilket hon faktiskt verkade inse. Så för min del är det inget problem att hon har fått ett nytt jobb. Det är väl klart att hon ska kunna försörja sig.

Hon hade fyra år och en massa chanser att be om ursäkt och förklara sig för sina uttalanden, som gjordes under många tillfällen. Gjorde först under galgen, har noll förtroende.
Citera
2017-01-31, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Nej. Kakan har satt sin sista potatis. Företag som använder den subban som reklampelare får skylla sig själva. Hon kanske skulle satsa på ett annat jobb där hon inte syns utåt.
Citera
2017-01-31, 10:02
Medlem
Hon ger alla loosers ett ansikte.
Comviq är väl för loosers som inte är betrodda att skaffa riktigt abonnemang? ??
Citera
2017-01-31, 10:03
Bannlyst
Fan jag som funderade på att gå över till tele2.
Citera
2017-01-31, 10:03
Medlem
Illusioners avatar
Varför kommer Tele2 undan så billigt? Comviq ägs ju utav dem. Dags att sätta press på Tele2 också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in