2017-01-31, 08:25
Medlem
antalpromilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Till skillnad till Audi träffar ju målgruppen lite mer rätt här. Majoriteten av Audis köpare = vita heterosexuella medelklassmän. Majoriteten av Comviqs köpare = lättpåverkade (hjärndöda) tonåringar som inte har råd med ett vanligt mobilabonnemang.

Eller har jag missat att säljer Comviq något annat än billiga kontantkort?
Dom har billiga abonnemang med.
Citera
2017-01-31, 08:29
Medlem
8xxSeriess avatar
Man kan ju undra vad i hela friden Comviq har för folk på PR avdelningen.. liksom vad fan tror de ska hända? Sen säger det även någonting om den politiska färgen i företagets ledning och vilka åsikter de står för;

manshat
polishat
hat mot vita
vänsterextremism
mångkulturalism
faktaresistens,
mörkning av felaktig eller ofördelaktig fakta

för att nämna några åsikter ledningen tycks stå för. Nä fy fan säger jag. Aldrig mer Comviq.
Citera
2017-01-31, 08:39
Medlem
Otroligt smart kampanj, det krävs rätt mycket att få uppmärksamhet i mediabruset så att anlita kakan är ett genidrag. Många blir förbannade men knappast någon kommer orka välja bort comviq, ännu fler uppmärksammar kampanjen
Citera
2017-01-31, 08:45
Medlem
Fruktlimpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryMortonStanley
I ett flöde med bara likasinnade är det lätt att hamna i villfarelsen om sin egen genialitet eller spä på föraktet om meningsmotståndare.

Men, deras upplägg av ambassadörer är ju alla likasinnade? Är det här satir eller vad är det frågan om?
Citera
2017-01-31, 08:47
Medlem
Om man ska byta, finns det några som ger bra erbjudanden för ett byta från Comviq?
Citera
2017-01-31, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Givetvis får dom betalt. Tror du dom horar ut sig i riksmedia gratis?

Vissa av dessa verkar ju vara slavar under vänstern så det skulle inte förvåna om dom gör det för att synas.
Citera
2017-01-31, 08:57
Medlem
Tinoss avatar
Blir att man byter efter mitt abonnemang är över. Hatar verkligen Kakan.

Hon är ett typisk exempel på att fel person ska få "micken" ibland.
Citera
2017-01-31, 09:01
Medlem
Relentless666s avatar
Försöker Comvig sätta sig själva i konkurs? Detta kommer väl inte att öka försäljningen direkt.
Citera
2017-01-31, 09:05
Medlem
biljons avatar
Sa precis upp mitt Tele2 abonnemang som jag har haft i över 15 år. De flesta i deras nya kampanj eller idén i den har jag inget speciellt emot men just knäppgöken "Kakan" gillar jag inte.
Letar nu efter ett bra abonnemang med mycket surf och fria sms/samtal, några tips?
Citera
2017-01-31, 09:20
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShabbatGoy
Otroligt smart kampanj, det krävs rätt mycket att få uppmärksamhet i mediabruset så att anlita kakan är ett genidrag. Många blir förbannade men knappast någon kommer orka välja bort comviq, ännu fler uppmärksammar kampanjen

Möjligtvis, men jag undrar ändå om du inte underskattar hur sjukt less folk är på allt PK och hur äcklade många är av alla dessa fanatiska hatare, som t.ex. Kakan, som svensk gammelmedia har omhuldat nu i ett par årtionden.

Jag hade tänkt att säga upp mitt abonnemang i vilket fall, men möjligtvis hade jag kunnat tänka mig Tele2 som framtida internetleverantör. Jag kan bara tala för mig själv att Tele2 nu är svartlistade för min del, tillsammans med några andra företag med lika dåligt omdöme. För mig handlar det om en ren plikt att inte frivilligt medfinansiera hatare som dessutom ständigt spyr rasism över min ras och sexism över mitt kön, samt jag undviker åtminstone så gott det går tvångsfinansieringen av dem (t.ex. genom att vägra betala TV-licens).
Citera
2017-01-31, 09:21
Medlem
BraapBraaps avatar
Zara Larson är en fantastisk förebild
Citat:
Alla gamla ska dö
https://www.flashback.org/t2780175
Senast redigerad av BraapBraap 2017-01-31 kl. 09:53.
Citera
2017-01-31, 09:27
Medlem
Limhamns avatar
Om ni säger upp avtal via telefon så glöm inte ange skäl.

Hade jag haft kvar något comviqaktigt hade jag sagt upp/bytt operatör direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in