2007-01-05, 09:48
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
Då kan hon inte kallas MILF, eller?
Är inte kravet för MILF att hon har strypt ut egna ungar?
Hahaha,den fick mig att le,säkert carina oxå om hon läst detta.Jo det stämmer nog.
Citera
2007-01-07, 05:10
Medlem
erikgottfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
INTE hennes biologiska dotter. Nåt annat tjafs....
En köpe-unge.
Hon har en lägenhet på Kanarieöarna eller något sånt. Hon menar att det tar lika lång tid att flyga dit som att ta sig igenom Stockholm från Södertälje till Norrtälje.
Har för mig att det var på Söndagsskolan i P4 hon sa det.
Citera
2008-04-25, 06:30
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Hon brukar tillbringa den här tiden i Gambia. Dels för att hon är uppvuxen där, dels för att hon verkar ha en dragning till svarta tonårspojkar.
Har bevittnat detta intresse med egna ögon, då vi delade flyg för ett antal år sedan. För övrigt har man väl inte sett henne med nån karl härhemma på länge, vad jag vet...Hon ser bra ut fortfarande, trots åldern...

Carina Lidbom säger så här i senaste Hänt extra när hon får frågan

-vilken den grövsta lögn du hört om dig själv?

- Att jag skulle åka ner till Gambia för att ragga på gambianer

Då vet vi att Carina brukar hänga här på FB iallfall
Citera
2008-04-25, 09:28
Medlem
Pangbullens avatar
Det är Liberia och inte Gambia hon växt upp i. Om hon semestrar regelbundet i Gambia har jag dock noll koll på...
Citera
2008-04-25, 09:39
Medlem
Wendigos avatar
Ja men då har hon ju helt rätt här ovan då, hon far ju faktiskt inte till Gambia för att ragga upp sin neger-ragg med megadragg. Hon far till Liberia - stor skillnad !
Citera
2008-04-25, 09:47
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Lite OT kanske, men dom blekfeta finskorna, som för övrigt ofta jobbade som sjukvårdsbiträden, hade sällan råd att åka till Gambia för att få exotisk slang i sig. Kontakterna knöts istället på Restaurang Mogambo, som låg i närheten av Hötorget i Stockholm...Alla som varit där i början på 80-talet, vet hur det såg ut där...Monte Carlo var ett annat ställe...
Haha, ja jävlar ja. Där var man glad om slapp sätta sin fot. Gled det inte över till mer juggehak på 90-talet?
Citera
2008-04-25, 13:48
Medlem
Pangbullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Ja men då har hon ju helt rätt här ovan då, hon far ju faktiskt inte till Gambia för att ragga upp sin neger-ragg med megadragg. Hon far till Liberia - stor skillnad !

Ingen stor skillnad, men ändock en skillnad
Citera
2008-04-25, 14:45
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Haha, ja jävlar ja. Där var man glad om slapp sätta sin fot. Gled det inte över till mer juggehak på 90-talet?
Jo, det blev mer ett tillhåll för balkanbanditer. men efter branden där det strök med några stycken så sunkade stället till sig o till slut klappade det igen.
Citera
2008-04-25, 16:45
Medlem
Om jag inte missminner mig...

En ytligt bekant kvinna är kusin med Lidbomskan o jag har för mig att hon sa att C har en godartad tumör i hjärnan. Den gick tydligen inte att op bort, pga placeringen. Men hon verkar ju tuffa på ändå. Eftersom den inte är elakartad så kanske det går att leva med den?!
Citera
2008-04-25, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Carina Lidbom säger så här i senaste Hänt extra när hon får frågan

-vilken den grövsta lögn du hört om dig själv?

- Att jag skulle åka ner till Gambia för att ragga på gambianer

Då vet vi att Carina brukar hänga här på FB iallfall

Ha ha. När jag tänker efter, så mellanlandade vi i Las Palmas.
Kanske det var dit hon skulle.
Men uppförandet på planet var av ett slag som lyfte mer än mina ögonbryn.
Och de grabbarna skulle definitivt vidare till Banjul.
Citera
2008-04-25, 19:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Carina har ett afrikanskt fadderbarn och inte ett eget biologiskt barn med någon och som jag har förstått det så stöttar hon väl inte bara barnet utan en hel fadderfamilj ekonomiskt där nere i Afrika
Citera
2008-04-25, 20:14
Medlem
slabadans avatar
Hur som helst. Jag har alltid gillat henne. Hon är, som en gammal bekant från Värmland så träffande uttryckte det en gång, helt enkelt jävligt knullgo'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in