2017-01-31, 01:11
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Känns som att tramdol inte är en "snällare" opioid som många säger. Känns nästan som att det är säkrare att knapra moffepiller istället.

Vilka effekter får du av tram? Blir du "uppåt" eller "neråt"?
Effekterna kan variera från person till person vissa kan börja städa medans andra hellre vill kolla på film,råttgift är vad det är och är helt klart en farlig opiod p.g.a man kan börja krampa på 100mg.
Det är en gamble.
Citera
2017-01-31, 01:15
Medlem
Benzadtjackpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Varför äter du ens sertralin?Klåda?Åksjuka?Du menar väl inte att du använder de mot din depression?
Äter du sertralin samtidigt som tramadol?
För du vet väl att ssri/snri tillsammans med tramadol,mdma,tjack även metylfenidat kan trigga ett anfall?
Sluta ät skiten och börja med 5-htp
Antar att du kollat upp mina tidigare inlägg, kanske borde kolla årtal då också. Gick bara på SSRI några månader, slutade med alla då de är skit
Citera
2017-01-31, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzadtjackpsykos
Har ingen konkret fakta, talar bara av egen erfarenhet.
För mig får jag tolerans direkt, om jag tar 400mg en dag känner jag inte alls lika mycket på 400mg dagen efter. När jag gått på det en vecka eller två ligger dagliga dosen på 1500mg-2000mg.

Själv hoppade jag till Subutex när min tolerans gick över 700 mg eftersom jag var rädd att krampa. Visst sub är en tyngre drog men du riskerar inte att krampa och med otur kasta in handuken..
Citera
2017-01-31, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius
Själv hoppade jag till Subutex när min tolerans gick över 700 mg eftersom jag var rädd att krampa. Visst sub är en tyngre drog men du riskerar inte att krampa och med otur kasta in handuken..
Tror jag fick en allergisk reaktion på sub första gången jag tog det, en andningsdepression fick jag iallafall.
När jag tröttnade på benz och tram gick jag över till H
Citera
2017-01-31, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzadtjackpsykos
När jag tröttnade på benz och tram gick jag över till H

Ditt konsekvenstänk är väldigt bra....
Citera
2017-01-31, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Ditt konsekvenstänk är väldigt bra....
I agree, är dock drogfri idag.
Citera
2017-01-31, 23:31
Medlem
Ni som går på tram dagligen, hur ser era doser ut och hur ofta tar ni substansen? 2-3 gånger om dagen?
Citera
2017-02-02, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knubbisarne
Ni som går på tram dagligen, hur ser era doser ut och hur ofta tar ni substansen? 2-3 gånger om dagen?

Många år sedan, men tog depot och fyllde på varanan dag kanske. På slutet blev det helt skeeva mängder, snackar att jag behövde 10 st 200 mg depot, tur att man har lagt ner den. Tur som inte krampade ihjäl mig eller något. Noddade sönder vid en stol en gång dock så länge att mina fötter hade typ blåsit upp flera storleker, kunde inte ens ta på mig skorna O.o
Citera
2017-02-02, 18:32
Medlem
sneervs avatar
Fick tag på en karta Tram, Dom heter "OL-TRAM TABLETS 100mg" och är vita och runda tabletter (http://www.canadabitcoinpharmacy.com/image/cache/data/products/ol-tram-100-500x500.jpg)

Undrar om det är depot eller inte? Sen är 200 för 10st ett normalt pris? är inte så insatt på tram så tänkte ta 200mg och testa men vet inte om man ska krossa eller inte.

Tack på förhud!
Senast redigerad av sneerv 2017-02-02 kl. 18:42.
Citera
2017-02-02, 21:24
Medlem
Man ska inte ta tram ihop med alkohol sägs det för det ökar risken för krampanfall men om man tagit iktrovil då går det jämt ut då eller? Jag vet att det inte går att förebygga kramp med benzo, men som sagt Antiepileptikum/benso med alkolol och tram är de lugna puckar, om man tänker lite logiskt så borde det faktiskt gå jämt ut eller så e jag jävligt bäng kanske vet inte. Alltså alkohol sänker kramtröskeln, ikto höjer väl den? Det är så jag tänker, så det kanske blir ett mittemellanting? Elle
Citera
2017-02-02, 22:50
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oopsie
Man ska inte ta tram ihop med alkohol sägs det för det ökar risken för krampanfall men om man tagit iktrovil då går det jämt ut då eller? Jag vet att det inte går att förebygga kramp med benzo, men som sagt Antiepileptikum/benso med alkolol och tram är de lugna puckar, om man tänker lite logiskt så borde det faktiskt gå jämt ut eller så e jag jävligt bäng kanske vet inte. Alltså alkohol sänker kramtröskeln, ikto höjer väl den? Det är så jag tänker, så det kanske blir ett mittemellanting? Elle
Nej det går inte jämnt ut med iktorivil. Benso kan bara ges och få effekt under ett pågående krampanfall, eller ha tagits under lång tid innan för att kunna förebygga
Citera
2017-02-03, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artorius

Gjort likadant jag med, från tramadolen till suben pga doserna blev för höga och jag fick EP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in