2017-01-30, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Aja 8 timmar kvar av denna sketna (vi tar halva coinsen i taget packsen) lunar event så kommer marknaden stiga rätt bra.

snackades det inte om att Lunar Eventet håller på till torsdag?

Ang Skrtel.. jag ser det så här..: kan missa att de stiger högre men skiten säljer och jag kan investera i nytt.. säljer jag en skrtel nu för 19k köper jag en ny för 14 osv.. regelbunden inkomst osv..ist för att sitta veckor för att mjölka 1-2k extra per kort.. som du snabbt kan hämta igen på en annan spelare..
Citera
2017-01-30, 16:45
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
snackades det inte om att Lunar Eventet håller på till torsdag?

Citat:
Chinese New Year 2017 is on Saturday January 28. See why on our page for Chinese New Year Dates.

In 2017, China's Spring Festival public holiday is from January 27 to February 2.

Det var nog jag som sa något om det. Jag har letat info om hur länge det pågår, men inte hittat så jag tar från officiella källor istället. Kanske är det färdigt ur FUT-synpunkt vid kl 1 inatt (då försvinner Rare gold pack för halva priset i shopen).
Citera
2017-01-30, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Det var nog jag som sa något om det. Jag har letat info om hur länge det pågår, men inte hittat så jag tar från officiella källor istället. Kanske är det färdigt ur FUT-synpunkt vid kl 1 inatt (då försvinner Rare gold pack för halva priset i shopen).

Mmm de var ju så jag räknade. Tänkte när de försvinner så är ju kraschen över. de står på 8 timmar nu
Citera
2017-01-30, 16:49
Medlem
Förövrigt så förstår jag mig inte alls hur WL fungerar. Jag startar den bra med massa vinster o tänker gött nu blir det Elite3 denna vecka. Men nej nej så ska man få 8 förluster på raken och förstöra allt. Fick kriga in i sista för att få mina 21 vinster o hamna G2 som jag alltid hamnar på varje helg. Känns som att motstånden varierar beroende på vinst sviten
Citera
2017-01-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

var nog du som skrev det ja brukar ju va påläst så antog du hade info kring det..
Kan ju hoppas på SBC, MM försvinner om 2h och Year of the rooster om 8.. ber till gudarna om en tupp relaterad SBC så man kan sälja av alla jäkla skitspelare man investerat i
Citera
2017-01-30, 17:41
Medlem
namerlesss avatar
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=e7i6CwKFnMtqc:FFA17PS4

https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=kO7P3hjznMtqd:FFA17PS4

Jag har 50 tusen att spendera, vad hade ni förbättrat direkt?

Edit: Jag kör Casimero och Rafinha när lånespelarna är slut.
Citera
2017-01-30, 17:51
Medlem
Citat:
Förövrigt så förstår jag mig inte alls hur WL fungerar. Jag startar den bra med massa vinster o tänker gött nu blir det Elite3 denna vecka. Men nej nej så ska man få 8 förluster på raken och förstöra allt. Fick kriga in i sista för att få mina 21 vinster o hamna G2 som jag alltid hamnar på varje helg. Känns som att motstånden varierar beroende på vinst sviten

Snack om att ELO ändras efter 10 matcher, dvs ens rating. Spelar du bra, får du möta andra spelare med högre rating, och repeat. Brukar också ha ca 10 matcher åt varje håll innan det vänder. Hamnar oftast 18-24 i vinster, alltid oroligt i mitten när allt går skit och man bara har runt 10 vinster och 20 matcher kvar.
Citera
2017-01-30, 17:51
Medlem
Dags för lite omväxling tänkte jag. Är det någon som kan hjälpa mig att bygga en trupp med Sbc Lacazette och Griezmann? Har ungefär 1 mille att gå på, föredrar att spela med 4-1-2-1-2 (2) eller
4-3-1-2. Skulle vara guld om någon hade tid över och hjälpa mig!
Citera
2017-01-30, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Dags för lite omväxling tänkte jag. Är det någon som kan hjälpa mig att bygga en trupp med Sbc Lacazette och Griezmann? Har ungefär 1 mille att gå på, föredrar att spela med 4-1-2-1-2 (2) eller

https://www.futbin.com/17/squad/1488863
Citera
2017-01-30, 18:12
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Tankar om If Lallana?? ser ju riktigt fin ut när man kollar in alla stats på futbin frågan är om han funkar i försvarspel?

Annars måste jag säga jag tycker ramsey är helt sjuk , slängde in han på provspel en match o han har 3-4 raka matcher varit min bästa spelare i COM roll.

Aight gubbar ge mig lite tips på OP inform spelare i bpl eller bundesliga värda nånstans mellan 40-80k?
Citera
2017-01-30, 18:13
Medlem
Citat:

Som jag förstått det så möter du spelare i din rank. Dvs antar att först möter man orankade, sen möter man brons, sen silver sen guld etc, alltså blir det svårare o svårare. Så jag förstått det iaf.
Citera
2017-01-30, 18:15
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94

https://www.futbin.com/17/squad/1489123
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in