2017-01-30, 14:22
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Yes, håller inte koll på packs öht. Men tack, då vet jag

Np. Jag har inte köpt ett enda pack detta år men ur tradingsynpunkt är det absolut vettigt att hålla koll på vad som kommer. Påverkar ju marknaden rejält. Har ju varit en mini-krasch denna helg i princip.

Märkligt för övrigt att Lunar Event ger halva priset på alla möjliga packs, men Black Friday och Cyber Monday ger 0% rabatt på paket...
Citera
2017-01-30, 14:58
Medlem
Kommer fan inte över division 4, hur jag än försöker... nu har jag 0 vinster, 1 oavgjord och 6.... förluster.

Jag ger upp, jävla frustrerande skitspel
Citera
2017-01-30, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calcia
Kommer fan inte över division 4, hur jag än försöker... nu har jag 0 vinster, 1 oavgjord och 6.... förluster.

Ibland kan det vara så att man inte är bättre helt enkelt
Citera
2017-01-30, 15:22
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
Ibland kan det vara så att man inte är bättre helt enkelt

Hehe lite så var det för mig. Var lite fast i 4:an. Kunde starta säsongerna med 3-4 raka förluster. Men uppgradera laget, nötade på mer och tog mig upp. Sedan samma sak i 3:an. Fortsatt att nöta på och nu är jag på gränsen till att ta mig upp till 2:an, är oftast 1-3p ifrån. Bara fortsätta köra på!

En grej som varit ganska bra för mig då jag ibland inte kan spela på 1-2 veckor. Det är att köra en vanligt träningsmatch online med mitt fut-lag, för att komma igång igen. Istället för att starta upp o köra en säsongsmatch direkt. Har även försökt lugna ner mig lite, försökt att inte bli arg och slå mig på benet (vilket brukar va de sätt jag får ut aggressionerna i FIFA istället för att slå sönder kontrollen ). Brukar bara försöka lugna ner mig efter ett mål, vill motståndaren se målet så brukar jag försöka se vad jag gjorde fel och kanske lära mig något av det. Brukar gå mycket sämre när jag brusar upp och blir arg... Dessa få saker har gjort mitt spel till det bättre iaf.
Citera
2017-01-30, 15:45
Medlem
Citat:

träna träna träna, spela ett par snabbmatcher, få igång spelet sen ge dig på att igen..är själv i division 5 men inte lirat säsonger innan så gått rakt igenom..
Har du coins förbättra de svaga delarna i laget..Bra spelare gör stor skillnad.. Se till att du har en bra ryggrad dvs bra mittbackar, innermitt och anfallare..kanterna kommer man undan lite mildare...

Ett annat tips, prova en annan formation..har du problem med försvaret, satsa på en mer defensiv formation..har du problem offensivt tvärtom..
41212 brukar annars funka bra då den är väldigt balanserad
Citera
2017-01-30, 15:57
Medlem
De e så jävla surt det här med market kraschen! Jag vill ju sälja o använda mina coins för helvete!
Citera
2017-01-30, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
De e så jävla surt det här med market kraschen! Jag vill ju sälja o använda mina coins för helvete!

samma här..låg på 700 coins igår kväll haha..
La ut en Mane för 142k som sålde så har lite o investera igen..
Sålt en Calhanoglu för 26 idag, köpte 2 nya för 19,7..snabba cash..
har alla ute till överpris, säljer nån då och då..men fortsätter de sälja med 5k profit är det bara köpa o sälja.. använder korten nu ist o testar om man hittar guldkorn

EDIT: Folk är bra puckade asså..Mane för 142k finns för 125.. Calhanoglu för 26 finns för 20-21.. Lanzini för 19 finns för 13...
Senast redigerad av m4staSWE 2017-01-30 kl. 16:09.
Citera
2017-01-30, 16:18
Medlem
Ja men jag har typ 20K kvar. Har ca 600K låst i flera Mane, Piccini, trippier o Skrtel IF

Man köper ju dessa IF kort för att sälja dem. Jag har haft mina Piccini i över 2 veckor för att marknaden vägrar gå upp igen. Allt jag köper för att investera låser sig!!!!
Citera
2017-01-30, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Ja men jag har typ 20K kvar. Har ca 600K låst i flera Mane, Piccini, trippier o Skrtel IF

Man köper ju dessa IF kort för att sälja dem. Jag har haft mina Piccini i över 2 veckor för att marknaden vägrar gå upp igen. Allt jag köper för att investera låser sig!!!!

blir trögt när det är sådan här marknadskrasch..sälj nån Mane beroende på vad du gav o hur många du har.. jag hade 3 men sålde en med 45k profit för att ha lite att röra mig med.. Piccini är tyvärr snorlåg nu.. Ja sålde ett par för 14-15 innan helgen..har nån kvar..
Testa lägg ut några Skrtel till överpris.. tYP 19K bin eller nåt...säljer de tjänar du ju ändå några tusen.. sen kan du alltid köpa nya...

EDIT: Testa lägg ut Telles om du har.. för typ 13-13,5 bin..bör kunna sälja nån då och då..
Citera
2017-01-30, 16:32
Medlem
lägger ut mina Skrtel för 19K som du säger. De kommer ju säkert gå upp över 20K på onsdag antar jag. Men mina 3 Mane behåller jag. Tror starkt på att de blir 200K st efter WU
Citera
2017-01-30, 16:34
Medlem
De som stör mig mest med dessa jävla halva priset packsen är ju att jag inte får sålt på några av mina andra kort som jag alltid gör pengar på i helgen. Jag har alltid massa fitness kort o kontrakt på överpris som går åt direkt under helgen. Denna helgen ligger dom bara där i överflöd på min transfer lista. Sjukt stöööörigt
Citera
2017-01-30, 16:36
Medlem
Aja 8 timmar kvar av denna sketna (vi tar halva coinsen i taget packsen) lunar event så kommer marknaden stiga rätt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in