Citat:
Ursprungligen postat av
Calcia
Kommer fan inte över division 4, hur jag än försöker... nu har jag 0 vinster, 1 oavgjord och 6.... förluster.
Jag ger upp, jävla frustrerande skitspel

Citat:
Ursprungligen postat av
MildaMakaroner
Ibland kan det vara så att man inte är bättre helt enkelt

Hehe lite så var det för mig. Var lite fast i 4:an. Kunde starta säsongerna med 3-4 raka förluster. Men uppgradera laget, nötade på mer och tog mig upp. Sedan samma sak i 3:an. Fortsatt att nöta på och nu är jag på gränsen till att ta mig upp till 2:an, är oftast 1-3p ifrån. Bara fortsätta köra på!
En grej som varit ganska bra för mig då jag ibland inte kan spela på 1-2 veckor. Det är att köra en vanligt träningsmatch online med mitt fut-lag, för att komma igång igen. Istället för att starta upp o köra en säsongsmatch direkt. Har även försökt lugna ner mig lite, försökt att inte bli arg och slå mig på benet (vilket brukar va de sätt jag får ut aggressionerna i FIFA istället för att slå sönder kontrollen

). Brukar bara försöka lugna ner mig efter ett mål, vill motståndaren se målet så brukar jag försöka se vad jag gjorde fel och kanske lära mig något av det. Brukar gå mycket sämre när jag brusar upp och blir arg... Dessa få saker har gjort mitt spel till det bättre iaf.