Vilket lämpar sig bäst om man vill bli av med lokala fettdepåer som inte går att få bort genom träning och kost?
Har tränat i 4-5 år och formen på överkroppen är ganska bra. Problemet är dock att det är arslet som ser för stor ut, det är där det mesta av fettet lägger sig. Försökte gå ner i vikt förra året men började bara se spinkig ut och röven fortfarande tjock i förhållande till överkroppen.
Så nu vill jag ta bort det fett som sitter där för gott. Vad rekommenderas att jag gör, fettfrysning eller fettsugning?
Har verkligen provat träning och kost flera år och det går inte att få till en bra symmetri. Hjälp uppskattas!
Med fettsugning kan man bokstavligen titta på fettet man har sugit ut och man kan säkert få med det i en burk hem om man vill. Frysning verkar något flummigare med att cellerna ska självdö och transporteras ut på annat sätt. Jag kan inget om frysning, men hade man hört om det på stan så hade jag nog tvekat. Olika kroppar reagerar säkert olika också. Men de gör de inte på fettsugning, då plockar man ut det med våld.
Med fettsugning kan man bokstavligen titta på fettet man har sugit ut och man kan säkert få med det i en burk hem om man vill. Frysning verkar något flummigare med att cellerna ska självdö och transporteras ut på annat sätt. Jag kan inget om frysning, men hade man hört om det på stan så hade jag nog tvekat. Olika kroppar reagerar säkert olika också. Men de gör de inte på fettsugning, då plockar man ut det med våld.
Jo det är väl förstås sant.
Senast redigerad av Pixm0 2017-01-31 kl. 00:01.