Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Tror den andra blir minst lika bra. Ingen koll på skillnaderna på Ligue 1-målvakterna.
Har för mig att du skrev tidigare att du tyckte att Manu Trigueros var lite sådär - och då skulle man kunna köra såhär istället.
https://www.futbin.com/17/squad/5314677
Kanske lite väl mycket muskler och alldeles för lite kreativitet på mitten dock.
Bra tanke. Tolisso har jag hört positivt om. Men med den lösningen kan jag ju stoppa in vilken Ligue 1 eller brasse som helst på högerbacken och ändå få full kemi. Ingen SBC Juanfran dock som jag faktiskt gillar. Han är inte lika bra som TOTS Walker, men han är väldigt mycket bang for the buck. Bra stamina, stark, orkar köra overlap hela matchen, ingen springer ifrån honom.
Att det är mycket muskler på mittfältet gör inte så mycket. Mina mittfältare ska orka jobba i båda riktningar hela matchen och när de har boll leverera den helst framåt i banan till mina yttrar. Långskott, dribblingar och instick är ovanligt för mig med mittfältarna, så de små kreativa genierna kommer inte till sin rätt hos mig.
Får fundera lite.
Hoppas också Bateson lägger upp sin stream från förra helgen, så jag kan recensera min egen match. Förvånad över hur lite gameplay-videos det är i dessa trådar, när folk frågar om hur man ska lösa vissa situationer. Lite meckigt, görs bäst i andra forum?