Citat:
Ursprungligen postat av
Skarpladdad84
Ja sant är det att du är en dum Svensson. Bra att du vet om det själv... begravningen finansieras med familjens pengar och nära släkt. Inte av någon dumhuvud som heter Svensson!
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarpladdad84
Man behöver inte förstå allting, vissa har ett så lågt iq att de inte förstår något alls. Soc bekostar inget, familjen får bekosta allt själv om så det behövs via lån från bank och släkt... du kan sova lugnt inatt
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarpladdad84
Dumma Svenson lurar bakom hörn och vrår, skickar stridsplan och missiler och dödar barna små. Dumma Svensson behöver folk i landet, tex ta hand om de gamla och göra annat jobb som inte Svensson vill ha. Dumma Svensson är så dum att han tror att folk tror på att han ville ge folk en andra chans men i själva verket är det bara trams då han vill gynna sig själv. Bygga upp sin stolthet på andras bekostnad. Dumma Svensson är verkligen dum i huvudet. Är det något en dum Svennson bör vara stolt över är att det kommer in folk i landet som ens vill bygga upp där dina föräldrar och morföräldrar slutade bygga. Det är dumma Svensson som får en andra chans... Den som mött döden en gång välkomnar den nästa gång
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarpladdad84
Detta är den stora frågan då jag läst att gärningsmannen alt. Männen väntade in honom vilket inte har en logisk förklaring... ville tipsa polisen om vad den lille pojken berättat men vet inte om jag kan berättade för polisen pga mitt jobb. Måste nog maila min chef innan jag anger namn..
Lite Offtopic kanske:
Det första jag undrar när jag läser dina inlägg:
Har du också blivit skjuten i huvudet? Du verkar vara tillbakastående.
OnTopic:
Så du påstår alltså att du vet saker om fallet, men måste kolla med din chef om du får vittna? Är du IS-krigare eller liknande?
Dela gärna med dig av fakta om du har några.