Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Vilken del av artiklen, vill du vi ska prata om.
Häromdagen tog vi upp detta: Om 6 000 000 st i X antal tidningar.
Hade bara "förnekare" haft sanning bakom sina storys, så hade vi(förintelseförespråkare) haft problem.
Men nu förvrider oftast "förnekare" storyn för det ska anpassa deras story! Därför blir det också de blir misstrodda.
Som tex detta med 6 ooo ooo nämns x antal tidningar att de hotas med död o elände!! Tittar man på videon, så får man tro på det är de kunde förutse 6 000 000 judar skulle dö!! Hur kunde de veta att X år senare, så skulle de bli tal om 6 000 000 judars död!?! Alltså måste de har ljugit!!
Det är sant, det med att det står 6 000 000 st judar riskera död o elände i X antal tidningar!!
Men övriga siffror då? som 1,2,3,4,5,7 miljoner? För man statistik, så kommer det fram 4 miljoner nämns nästa dubbelt så många gånger!!
Varför nämns det inte då ?? Eller 1 miljoner judar riskera död o elände!!..
Det är också sant..... Varför undviker "förnekare" det?
(FB) Radio nordfronts avsnitt om förintelsen 22/1 2017
Vederbörande blide tyst o försvann, han upptäckte sitt misstag?
Var finns den statistiken på fyra miljoner osv? Jag har inte sett den så det vore intressant. Men alltså, åren efter krigsslutet då sex miljoner blev vedertaget så låg siffrorna i varje lägre betydligt högre, för att gradvis ha skrivits ner... av de som förespråkar den officiella historieskrivningen!! Är det inte konstigt att varje individuellt läger har fått sina siffror nedskrivna utan att totalsumman påverkas? T.o.m. på wiki står det ju helt öppen. Jag kollar på Majdanek t.ex:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Majdanek_concentration_camp
"The total number of victims is controversial, beginning with the research of Judge Zdzisław Łukaszkiewicz dating back to 1948, who gave the figure of 360,000 victims. It was followed by estimation of around 235,000 victims by Czesław Rajca (1992) from the Majdanek Museum, which was cited by the museum for years. The most recent figure (78,000) was given in 2005 by Tomasz Kranz, director of the Research Department of the State Museum at Majdanek, resulting from the discovery of the Höfle Telegram in 2000. That number is close to the one currently indicated on the museum's website."
Treblinka och Auschwitz-Birkenau hade samma typ av överdrivna siffror efter kriget. Judarna verkar dock vara besatta att hålla siffran på sex miljoner, vilket är förståeligt, du kan väl tänka dig hur det skulle se ut ifall den officiella historieskrivningen reviderade siffran till t.ex. en miljon? Du förstår väl att denna information och höga siffror började spridas av Sovjet som krigspropaganda? I alla andra avseenden så vet vi att vinnarna skriver historien, är så inte fallet även här?
https://exposing-the-holocaust-hoax-archive.blogspot.jp/2009/11/jewish-soviet-psych-warfare.html?m=1
Så kallade "ögonvittnen" har berättat om ugnar där tre kroppar (eller fler) ska ha legat på varandra och kremerats, och att det ska ha gått typ 20 minuter. Det är den typ av rullans de måste haft dygnet om i flera ugnar för att komma upp i de tusentals per dag som hävdas. Problemet är ju att kremering av flertalet kroppar tar betydligt längre tid. När jag gick i skolan (är 80-talist) så lärde jag mig att de hade så kallade stålbad. De sänkte ner judarna i vattenbassänger och elektrifierade dem, något som helt har förkastats av alla seriösa historiker.